gps logger - najtanszy

Data: 2010-07-11 14:16:48
Autor: stefan
gps logger - najtanszy
Czesc,

czy istnieje jakis tani gsp logger, co by sie sprawdzil w jezdzie
rowerowej? Np. montujemy jakis uchwyt pod siodelkiem lub w innym
miejscu. Jak wykryje (czujnik ruchu), ze rower sie ruszyl np. przy
wynoszeniu z piwnicy lub z postoju - to sie obudzi i zaczyna logowac
do pamieci, a przy bezruchu znowu zasypia (po jakims czasie). No i
oczywiscie jakis soft do zczytania trasy i ew. wrzucenia na
googlemaps.com w celu wizualizacji.

Data: 2010-07-11 22:48:35
Autor: wojek
gps logger - najtanszy
stefan@z.pl pisze:
[...]

Większość ma logowanie po czasie albo po przebytej drodze. Jak ustawisz drogę na np. 10m to podczas stania nie będzie nic zapisywał do pamięci.

pozdr.
w.

Data: 2010-07-12 09:41:48
Autor: Jan Cytawa
gps logger - najtanszy
wojek napisał:

Większość ma logowanie po czasie albo po przebytej drodze. Jak ustawisz drogę na np. 10m to podczas stania nie będzie nic zapisywał do pamięci.

Nie wiem czy o to chodzi, by nie zapisywal do pamieci. Autorowi raczej
chodzi by przechodzil w stan hibernacji. Rozumiem, ze autor ma juz tak
posunieta wiare w elekronizacje, ze mu sie nie chce nacisnac "guziczka".
Ma byc automatycznie i juz.

BTW. 10 m to chyba nieco za malo dla GPS. Tyle moga wynosic bledy
odczytu i obliczen zwlaszcza przy niezbyt dobrym zafiksowaniu, gdy
widoczne sa satelity z waskiego kata.

Jan Cytawa

Data: 2010-07-12 03:56:11
Autor: Piotrpo
gps logger - najtanszy
On 12 Lip, 09:41, Jan Cytawa <cyt...@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:
wojek napisał:

> [...]

chodzi by przechodzil w stan hibernacji. Rozumiem, ze autor ma juz tak
posunieta wiare w elekronizacje, ze mu sie nie chce nacisnac "guziczka".
Takich super automatów to chyba nie ma. Jeżeli pominiemy cenę to
Garmin w swoich EDGE ma o ile wiem budzenie kontaktronem na kole.
Urządzenia w rozsądnych cenach robi mainnav (this.pl)

BTW. 10 m to chyba nieco za malo dla GPS. Tyle moga wynosic bledy
odczytu i obliczen zwlaszcza przy niezbyt dobrym zafiksowaniu, gdy
widoczne sa satelity z waskiego kata.
Co sprytniejsze GPS mają "inteligentne" algorytmy zapisu trasy - czyli
zapisują te punkty, które są potrzebne aby przyzwoicie odwzorować
drogę. Możliwe, że wykorzystywane do określenia częstotliwości zapisu
punktów są prędkość i kurs a nie pozycja.

Data: 2010-07-12 10:05:42
Autor: granat
gps logger - najtanszy
Jan Cytawa pisze:

BTW. 10 m to chyba nieco za malo dla GPS. Tyle moga wynosic bledy
odczytu i obliczen zwlaszcza przy niezbyt dobrym zafiksowaniu, gdy

w moim min. to 50 metrow albo 1 sekunda.

granat

Data: 2010-07-15 22:11:10
Autor: emil
gps logger - najtanszy
Jan Cytawa pisze:
wojek napisał:

[...]

Może autor chce tego gps w rowerze żony zamontować ?

gps logger - najtanszy