gra czy nie gra

Data: 2011-11-28 12:31:49
Autor: boukun
gra czy nie gra
Data: 2011-11-28 08:41:45
Autor: J-23
gra czy nie gra
On 28 Lis, 12:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=xjrHu_Bri-M&feature=uploademail

boukun

nie moge sluchac gadki tego "specjalisty"

Data: 2011-11-28 18:25:24
Autor: boukun
gra czy nie gra

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:3f85950c-2b21-4ccd-94e7-407ce3b2d14cg7g2000vbd.googlegroups.com...
On 28 Lis, 12:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=xjrHu_Bri-M&feature=uploademail

boukun

nie moge sluchac gadki tego "specjalisty"

Bo ty masz wyprany móz przez ludzi Bronka...

boukun

Data: 2011-11-28 10:31:04
Autor: J-23
gra czy nie gra
On 28 Lis, 18:25, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:3f85950c-2b21-4ccd-94e7-407ce3b2d14cg7g2000vbd.googlegroups.com...

> nie moge sluchac gadki tego "specjalisty"

Bo ty masz wyprany móz przez ludzi Bronka...

boukun

"móz" mam wyprany przez iXi, skup sie lepiej na tym kto tobie nsr...
do glowy. costam brdzisz na forum, rzucasz jakies apele, epatujesz
swoja polskoscia... no i co z tego? co dla reszty Polakow, co dla mnie
wynika szczegolnie korzystnego z tego ze tak dotkliwie doskwiera Ci ta
polskosc, to z tego mozna zyc - znaczy sie z tej POLSKOSCI?

Data: 2011-11-28 20:09:00
Autor: boukun
gra czy nie gra

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:78967020-2b22-4187-9d14-e6d5c810efc1n35g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

wynika szczegolnie korzystnego z tego ze tak dotkliwie doskwiera Ci ta
polskosc, to z tego mozna zyc - znaczy sie z tej POLSKOSCI?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
No prosze, to i dla ciebie polskosc to nienormalnosc. Widac, ze ty od Donalda i Bronka jestes...

boukun

Data: 2011-11-28 12:58:05
Autor: J-23
gra czy nie gra
On 28 Lis, 20:09, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:78967020-2b22-4187-9d14-e6d5c810efc1n35g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
No prosze, to i dla ciebie polskosc to nienormalnosc. Widac, ze ty od Donalda i

proponuje czytac ze zrozumieniem, nigdzie nie napisalem ze "polskosc
to nienormalnosc" mam raczej na uwadze to ze sama Twoja polskosc jest
funta klakow warta, bo wazniejsze jest kim jestes jakimi wartosciami
sie kierujesz, czy jestes wartosciowym spolecznie czlowiekiem, czy
wnosisz jakies wartosci w spolecznosc polska... itede bredzenie: ze
jestem od Bronka czy od Zdzicha olewam cieplym mo.....

Data: 2011-11-29 16:20:29
Autor: stevep
gra czy nie gra
Dnia 28-11-2011 o 18:25:24 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]