gra w s³owa,

Data: 2010-06-04 20:18:59
Autor: apr...
gra w s³owa,
czy s³owa takie jak: czosnek, cebula, ¶led¼, maca, koszer s± fajne ?
a s³owa typu: goj, byd³o, aj-waj, judasz, szatan, diabe³, itp. s± nie fajne ?
marzê o komentarzu przez luka z wp lub warzywnego.

Data: 2010-06-05 09:32:51
Autor: cirrus
gra w s³owa,
U¿ytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomoœci news:hubn3i$3du$1inews.gazeta.pl...
czy s³owa takie jak: czosnek, cebula, ¶led¼, maca, koszer s± fajne ?
a s³owa typu: goj, byd³o, aj-waj, judasz, szatan, diabe³, itp. s± nie
fajne ? marzê o komentarzu przez luka z wp lub warzywnego.

A znasz slowo chuj, bo ono do ciebie  najbardziej pasuje.

--
stevep

Data: 2010-06-05 07:48:40
Autor: apr...
gra w s³owa,
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³(a):
> [...]
> fajne ? marzê o komentarzu przez luka z wp lub warzywnego.

A znasz slowo chuj, bo ono do ciebie  najbardziej pasuje.

s³owo cwel znasz, czosnku ?

Data: 2010-06-05 10:03:13
Autor: Rafa³ Lepudruk
gra w s³owa,

U¿ytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hucvgo$odi$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> fajne ? marzê o komentarzu przez luka z wp lub warzywnego.

A znasz slowo chuj, bo ono do ciebie  najbardziej pasuje.

Ty masz co¶ z g³ow±!

R.L.

Data: 2010-06-05 11:03:55
Autor: apr...
gra w s³owa,
Rafa³ Lepudruk <rafal.lepudruk@gmail.com> napisa³(a):

U¿ytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hucvgo$odi$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Ty masz co¶ z g³ow±!

R.L.

do kogo pijesz con_donie do tego paso_¿yda wy¿ej ?
ja debilowi tylko odp³aci³em za chamstwo, ile ci p³aci egzekutywa PO ?

Data: 2010-06-05 13:23:00
Autor: Rafa³ Lepudruk
gra w s³owa,

U¿ytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hudauq$t09$1inews.gazeta.pl...
> [...]

do kogo pijesz con_donie do tego paso_¿yda wy¿ej ?
ja debilowi tylko odp³aci³em za chamstwo, ile ci p³aci egzekutywa PO ?

Do ciebie pekniêta gumo.

R.L.

Data: 2010-06-05 12:05:11
Autor: apr...
gra w s³owa,
> [...]

> do kogo pijesz con_donie do tego paso_¿yda wy¿ej ?
> ja debilowi tylko odp³aci³em za chamstwo, ile ci p³aci egzekutywa PO ?

na lepszy szmonces ciê nie staæ, PPPO ?

--

gra w s³owa,