graficzny tablet

Data: 2012-11-16 17:12:49
Autor: Piotr Molski
graficzny tablet
O tablety pytaj sie na pl.comp.dtp i grafika. Tam spotkasz
uzytkownikow. Na 99,9% powiedza Ci zeby kupic cos Wacoma, byc moze
wlasnie bamboo.

pozdr
Piotr

Data: 2012-11-17 02:19:30
Autor: Mr Misio
graficzny tablet
Użytkownik Piotr Molski napisał:
O tablety pytaj sie na pl.comp.dtp i grafika. Tam spotkasz
uzytkownikow. Na 99,9% powiedza Ci zeby kupic cos Wacoma, byc moze
wlasnie bamboo.

Pfff, to ja moge tu napiosac, ze jesli juz to wacoma, a najlepiej ktores bamboo ;)

Data: 2012-11-17 09:16:47
Autor: Piotr Molski
graficzny tablet
On 17 Lis, 02:19, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:

Pfff, to ja moge tu napiosac, ze jesli juz to wacoma, a najlepiej ktores
bamboo ;)
I o to wlasnie chodzi ;) ;)

pozdr
Piotr