grafika PCI (nie Express)

Data: 2009-07-19 12:47:52
Autor: Piotr Wozniacki
grafika PCI (nie Express)
Szukam małej (wymiarami) i niedrogiej karty graficznej na szynę PCI (nie PCI-e).

Wszystkie złącza PCI-e mam już zajęte, a potrzebuję podpiąć trzeci monitor. Wyorażam to sobie w ten sposób, że owa karta (z natury wolniejsza) będzie wyświetlać tylko podstawowy plupit (z aplikacjami typu Intenet, poczta, word processing itp), a mój obecny Radeon 3870 (tak jak do tej pory) - na jednym wyjściu np. główne okno edytora NLE do obróbki wideo, a na drugim - pełnoekranowe video z tegoż edytora...

Co o tym sądzicie, i gdzie szukać takiej taniej karty?

Data: 2009-07-19 13:14:21
Autor: Michał
grafika PCI (nie Express)
Co o tym sądzicie, i gdzie szukać takiej taniej karty?

http://www.allegro.pl/8632_karty_pci.html

Najtańsze odradzam z uwagi na małą ilość pamięci i niską jakość obrazu w dzisiejszych rozdzielczościach.

Pozdrawiam,
Michał

Data: 2009-07-19 13:38:46
Autor: Piotr Wozniacki
grafika PCI (nie Express)

"Michał" <mbierwia_NOSPAM_@o2.pl> wrote in message news:h3uvc8$ivl$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Dzieki, Michale.

Jeszcze pytanko: czy gdybym wybrał jakiegos nowego Radeona ( z serii HD), to obie karty (na PCI oraz PCI-e) obsłuzy  ten sam driver? Boje się troche konfliktów konfiguracyjnych :)

Data: 2009-07-19 13:54:14
Autor: Michał
grafika PCI (nie Express)
gdybym wybrał jakiegos nowego Radeona ( z serii HD), to obie karty (na PCI oraz PCI-e) obsłuzy  ten sam driver?

Jeśli zależy Ci na pracy wielomonitorowej (rozciąganie plupitu, klonowanie), to nie będzie problemu.

Boje się troche konfliktów konfiguracyjnych :)

Swego czasu sprawdzałem wynalazki typu zintegrowana grafika SiS, Radeon 9550 AGP i jakieś S3 ViRGE na PCI równocześnie. Działało i pod Win i pod Linuxem.

Pozdrawiam,
Michał

grafika PCI (nie Express)