grafika - co pad³o?

Data: 2010-08-22 17:21:35
Autor: LeP
grafika - co pad³o?
Siad³a mi karta asus 4850.
Wszystko chodzi³o ok w 2D ale w trzyde siada³a po kilku minutach.
Objawy:
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/pNkHCJf_Gi8lMHdfmifrLQfdUSHd9ZjRab5yeOPPx8U?feat=directlink
A potem :
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/KeWKiF5lUPirez4_rX5L9QfdUSHd9ZjRab5yeOPPx8U?feat=directlink
i wreszcie zwis (tzn czarny ekran i potrzeba restartu).

Na koniec nawet w iddle po pewnym czasie pojawia³y sie artefakty.
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/b9zxHSR_-LFhZb_2QFNuqwfdUSHd9ZjRab5yeOPPx8U?feat=directlink
oraz:
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/klW6BmkR-e_1SZRQpa9_fwfdUSHd9ZjRab5yeOPPx8U?feat=directlink

Ch³odzenie jest ok, mam za³o¿ony twin turbo pro i nigdy nie uda³o siê na nim osi±gn±æ ponad 70 celsjuszy w stresie. Sterowniki starsze/nowsze sprawdzone, karta nie krêcona, jeszcze na gwarancji ale z powodu mocnego tuningu nie mam raczej szans na reklamacjê.
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/z8vEWjxb6DrNfXVO5EJXpwfdUSHd9ZjRab5yeOPPx8U?feat=directlink

Czy objawy s± typowe np dla padniêtych pamiêci? Próbowac co¶ z ni± robiæ czy wywaliæ?
Bo szczerze mówi±c nie op³aca mi siê teraz kupowaæ serii 5xxx, skoro pod koniec roku ma wyj¶æ 6xxx.

Pozdrawiam

PS Inne objawy wykluczam z powodu, ¿e wszystko chodzi ³adnie na 4670, na której teraz pracujê.
--
LeP

Data: 2010-08-22 17:44:13
Autor: Irokez
grafika - co pad³o?
U¿ytkownik "LeP" <lesp@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i4rfa0$4sv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Abo siê rozlutowa³y kulki pod któr±¶ pamiêci±/GPU Abo pad³a ko¶æ pamiêci.
Da³bym specowi do próby naprawy.
Chyba ¿e nie zalezy do opchn±æ na aledrogo i do³ozyc do nowej. Na pewno pójdzie, bo trochê ludzi naprawia karty stawiaj±c na nowo kulki czy wymieniaj±c uszkodzon± pamiêæ.

--
Irokez

Data: 2010-08-22 22:58:35
Autor: LeP
grafika - co pad³o?

U¿ytkownik "Irokez"
U¿ytkownik "LeP"

[...]

Dziêkujê.

--
LeP

Data: 2010-08-23 13:52:45
Autor: Remek
grafika - co pad³o?
U¿ytkownik "Irokez" napisa³:

Chyba ¿e nie zalezy do opchn±æ na aledrogo i do³ozyc do nowej.

Sprzedaæ z³om na Allegro? Puszka na ¶mieci nie jest w³a¶ciwszym miejscem?
Sprzedajesz mo¿e na All? Podaj swój nick, abym móg³ omijaæ Ciê z daleka.

Remek

Data: 2010-08-23 16:38:32
Autor: Irokez
grafika - co pad³o?
U¿ytkownik "Remek" <bajer@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i4tned$2nk$1inews.gazeta.pl...
U¿ytkownik "Irokez" napisa³:

Chyba ¿e nie zalezy do opchn±æ na aledrogo i do³ozyc do nowej.

Sprzedaæ z³om na Allegro? Puszka na ¶mieci nie jest w³a¶ciwszym miejscem?
Sprzedajesz mo¿e na All? Podaj swój nick, abym móg³ omijaæ Ciê z daleka.

Czasami.
Taki "zlom" te¿ w stylu starszy model dysku z badami ale sprawn± elektronik±. I wiesz co? Wszystko schodzi. ¦mieszne kwoty ale mo¿e komu¶ dupsko uratowa³em.

Chyba ¿e s±dzisz, ¿e sprzedajê jako "dobry"/"niesprawdzany bo nie mam jak". Wtedy przykro mi, ¿e niektórzy przyrównuj± innych ludzi do siebie.

Niku nie podam, do reklam sa inne miejsca.

--
Irokez

Data: 2010-08-23 11:28:06
Autor: nom
grafika - co pad³o?

U¿ytkownik "LeP" <lesp@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i4rfa0$4sv$1inews.gazeta.pl...
Siad³a mi karta asus 4850.
Wszystko chodzi³o ok w 2D ale w trzyde siada³a po kilku minutach.

Mia³em podobnie w radeonie chyba 7000. Jakim¶ narzêdziem od ATI zmniejszy³em taktowanie pamiêci ok. 20% i pomog³o. Ale, ¿eby za ka¿dym razem nie bawiæ siê pod windowsem w zmianê taktowania magistrali pamiêci to zmodyfikowa³em BIOS karty i wgra³em na sta³e. Karta dzia³a do dzi¶ a minê³o kilka lat.

Data: 2010-08-23 19:10:01
Autor: LeP
grafika - co pad³o?

U¿ytkownik "nom"

[...]

A widzisz, o tym nie pomy¶la³em. Fajnie by by³o pojechaæ na niej do koñca roku, chocia¿ o dziwo ta 4670 na razie daje radê, nawet w dirt 2 na max detalach, z tym, ¿e tu jest 30 klatek a w 4850 by³o 70.

--
LeP

grafika - co pad³o?