grafika do 200pln

Data: 2011-10-31 01:07:42
Autor: pawel
grafika do 200pln
Witam,

Poszukuje jakiejs karty graficznej najlepiej do 200pln lub w okolicach.
Karta musi miec 2xdvi i bezproblemowo obsluzyc 2 monitory w full hd z Aero.
Do tego jeszcze powinna byc w miare cicha...
Przez jakis czas mialem ta karte: http://www.techpowerup.com/forums/showthread.php?t=71546 ale to byl najglosniejszy element w zestawie pomimo zredukowania predkosci wentylatorka odnosilo sie wrazenie jakby w komputerze byla mala wiertartka. Czy wszystkie chlodzenia tego typu "otwarty radiator" sa tak glosne, czy tylko palit mial jakis niewypal? Trafil ktos moze porownanie glosnosci kart? Jak dobrac karte aby byla w miare cicha? Nie musi byc pasywne - w obudowie i tak mam 5 wentylatorkow i nawet boxowe chlodzenie od intela (q6600) mi nie przeszkadza - takze nie jestem jakos przewrazliwiony - po prostu chodzi o to, zeby to nie byla .

Co do wydajnosci w grach to mnie to srednio interesuje, gram rzadko i raczej w stare tytuly. Ostatnio mi wystarczal radeon x1950, ale sie skonczyl a takie karty na PCI-e sa juz nie do kupienia. No i jakby sie dalo, to cos nowego bym wolal (w sensie ze sklepu, ale w ostatecznosci jakas uzywka tez moze byc)

Data: 2011-10-31 11:33:22
Autor: LP
grafika do 200pln

Użytkownik "pawel"

[...]

Nie, wręcz przeciwnie. To zależy od więlkości i jakości wentylatorka. Miałem asusa 4850 na glaciatorze i był cichy.

[...]

Małe wentylatorki w kartach o tej wydajności wyją i to bez względu na prędkość obrotową. Po prostu emitują wyższe tony i nawet jeśli wg. specyfikacji "wydzielają " podobny lub mniejszy hałas jak ich więksi bracia, to dla ucha jest to bardzo nieprzyjemne.
Też nie mogłem znieść w pracy wkurzającego szumu 4670, więc zamieniłem wiatraczek na jakaś starą, wcale nie markową 10', ustawiłem sztywno na 7v i teraz jest cool.
https://picasaweb.google.com/lespe.picasa/SuszarkaWGigabyte4670?authuser=0&authkey=Gv1sRgCNXvtb6SlrmnggE&feat=directlink

Śrubokręt, cztery wkręty i niecałe 10 minut roboty;)

--
LP

grafika do 200pln