grafika nvidia ok. 500zł, dylemat przy wyborze

Data: 2010-10-21 00:18:32
Autor: zlotowinfo
grafika nvidia ok. 500zł, dylemat przy wyborze
szukam grafiki ok. 500zł, na poczatku myslalem o:
gts250 1024/700/2200/256

potem:
GTX260 896/1242/2000/445

w sumie 100zł różnicy a wydaje się przepaść dzieląca karty
wiadomo można dokladać w nieskończoność i w końcu dojde do 1000zł

energooszczędnośc w sumie, też byłaby dość istotnym parametrem
bo czasami podobne na różnych podzespołach/technologiach
różnią się znacznie

Data: 2010-10-21 01:52:34
Autor: OMSON
zlotowinfo pisze:
szukam grafiki ok. 500zł, na poczatku myslalem o:

Można trafić za 500 z hakiem HD5770 albo GTX460 na Allegro.
Polecałbym jedną z nich (tyle, że to będzie grafa z takim sobie chłodzeniem zapewne).

Pzdr, OMSON

Data: 2010-10-21 09:30:37
Autor: zlotowinfo
grafika nvidia ok. 500zł, dylemat przy wyborze
A może GTS450?
przecież to jakiś badziew pamięci 128bit???

Data: 2010-10-21 18:52:10
Autor: Santana

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:i9oq6u$pqk$1inews.gazeta.pl...
A może GTS450?
przecież to jakiś badziew pamięci 128bit???

Ja wiem czy badziew? Wydajność podobna do gtx260 a apetyt na energie o kilkadziesiąt wat mniejszy. Poniżej 500zł ciężko znaleźć coś ciekawszego.

Data: 2010-10-21 15:40:07
Autor: ToMasz
Santana pisze:

[...]

radek 5750? mniej niz90w pdobno...
ToMasz

Data: 2010-10-21 21:32:50
Autor: Santana

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9pfqq$akr$1inews.gazeta.pl...
Santana pisze:

[...]

Przeczytaj tytuł wątku :)

grafika nvidia ok. 500zł, dylemat przy wyborze