[Pozdrowienia] granatowa Xantia SZO 66KX

Data: 2010-06-09 17:59:33
Autor: Vlad The Ripper
[Pozdrowienia] granatowa Xantia SZO 66KX
Pozdrowienia dla kierownika granatowej Xantii z wlepką PMS na tylnym zderzaku z lewej. Widziany dziś w stolicy po 16 na skrzyżowaniu Woronicza i Niepodległości, zresztą nie po raz pierwszy w tym czasie i miejscu. Objechałem Cię zaraz za skrzyżowaniem, a potem jechałeś za mną Niepodległości, aż do Batorego, gdzie Ci trochę uciekłem. Nie trąbiłem, by nie wproadzać zamieszania, bo nie mam oklejonej bryki.

Data: 2010-06-09 18:20:48
Autor: adam
[...]

Dzieki, wszak nie Xsantia a Xsara ale tez na F:)
Jechales jakims SUVem?
Pzdr
Adam

Data: 2010-06-09 21:02:21
Autor: Vlad The Ripper
[Pozdrowienia] granatowa Xantia SZO 66KX

Użytkownik "adam" <adabi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news:huof0u$ped$1news.onet.pl...
[...]

A to już moja pomyłka. :)
Grafitowym golfem jechałem.

Pozdrawiam

[Pozdrowienia] granatowa Xantia SZO 66KX