Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   grand cherokee II opinie

grand cherokee II opinie

Data: 2012-12-19 17:40:29
Autor: p0li
grand cherokee II opinie
T->Dnia 2012-12-19 09:31:43 niejaki PN napisał:
Interesuje mnie:
czy warto się pakować w silnik diesla (chodzi mi o awaryjność np wtryski

jeśli vm to nie tykaj kijem

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)
prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki

Data: 2012-12-19 18:56:36
Autor: ToMasz
grand cherokee II opinie
W dniu 19.12.2012 17:40, p0li pisze:
T->Dnia 2012-12-19 09:31:43 niejaki PN napisał:
Interesuje mnie:
czy warto się pakować w silnik diesla (chodzi mi o awaryjność np wtryski

jeśli vm to nie tykaj kijem

czemu macie takie złe opinie o VM?

ToMasz

Data: 2012-12-19 20:25:21
Autor: kamil/Endurorider.pl
grand cherokee II opinie
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50d1ffd4$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 19.12.2012 17:40, p0li pisze:
T->Dnia 2012-12-19 09:31:43 niejaki PN napisał:
Interesuje mnie:
czy warto się pakować w silnik diesla (chodzi mi o awaryjność np wtryski

jeśli vm to nie tykaj kijem

czemu macie takie złe opinie o VM?

Ponieważ to z ich rąk wyszedł silnika 2,5l który jest najbardziej popier...ym silnikiem na świecie. http://forum.tdi-tuning.pl/ kiedyś był tutaj osobny temat dotyczacy tylko tego wynalazku.


--
pozdrawiam
kml

Data: 2012-12-19 22:21:31
Autor: ToMasz
grand cherokee II opinie
W dniu 19.12.2012 20:25, kamil/Endurorider.pl pisze:
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:50d1ffd4$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 19.12.2012 17:40, p0li pisze:
T->Dnia 2012-12-19 09:31:43 niejaki PN napisał:
Interesuje mnie:
czy warto się pakować w silnik diesla (chodzi mi o awaryjność np
wtryski

jeśli vm to nie tykaj kijem

czemu macie takie złe opinie o VM?

Ponieważ to z ich rąk wyszedł silnika 2,5l który jest najbardziej
popier...ym silnikiem na świecie. http://forum.tdi-tuning.pl/ kiedyś był
tutaj osobny temat dotyczacy tylko tego wynalazku.


Kiedyś pracowałem w firmie która miała namaszczenie VM Motori (wtedy należało do detroit diesel). ZAjebiste te silniczki były. właśnie jak mechaniorki zaczynały ściągać głowice, i wypadała im po kawałku jednym na cylinder - wtedy się poddawali i dzwonili do serwisu.
Pod częstochową był jeden facet, który umiał te silniki naprawiać i nikt więcej. Za to te, które były prawidłowo serwisowane - śmigały bezawaryjnie. pamiętam że płakali raz jak im ratrak stanął. naprawa co prawda była droga, ale potem ze 3 lata jeździł, aż się połapali ze trzeba by jakiś filter zmienić.. ale na zasadzie sprzedajcie, zmienimy sami. Tak samo było w nowej zamiatarce. Łomatko, jaki ten serwis drogi. A za rok zamiatarka miała przebieg jakby nią na 3 zmiany jeździli.

Parę stron przeczytałem z tego forum, ale Ci ludzie powinni naprawdę jeździć mercedesami i wolkswagenami. Ich pojazdy muszą się dać naprawić 5 kluczami i młotkiem.

Pozdrawiam

ToMasz

Data: 2012-12-20 06:27:28
Autor: kamil/Endurorider.pl
grand cherokee II opinie
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50d22fdb$0$1214$65785112news.neostrada.pl...

Kiedyś pracowałem w firmie która miała namaszczenie VM Motori (wtedy należało do detroit diesel). ZAjebiste te silniczki były. właśnie jak mechaniorki zaczynały ściągać głowice, i wypadała im po kawałku jednym na cylinder - wtedy się poddawali i dzwonili do serwisu.
Pod częstochową był jeden facet, który umiał te silniki naprawiać i nikt więcej. Za to te, które były prawidłowo serwisowane - śmigały bezawaryjnie. pamiętam że płakali raz jak im ratrak stanął. naprawa co prawda była droga, ale potem ze 3 lata jeździł, aż się połapali ze trzeba by jakiś filter zmienić.. ale na zasadzie sprzedajcie, zmienimy sami. Tak samo było w nowej zamiatarce. Łomatko, jaki ten serwis drogi. A za rok zamiatarka miała przebieg jakby nią na 3 zmiany jeździli.

Parę stron przeczytałem z tego forum, ale Ci ludzie powinni naprawdę jeździć mercedesami i wolkswagenami. Ich pojazdy muszą się dać naprawić 5 kluczami i młotkiem.

O ile to sławne 2.5 to rzeczywiście może być coś dziwnego to poprzednie 2.0 w Chevroletach jeździ bez problemu i ludzie nie narzekają :)


--
pozdrawiam
kml

Data: 2012-12-20 13:25:49
Autor: Jakub Witkowski
grand cherokee II opinie
W dniu 2012-12-19 22:21, ToMasz pisze:

Parę stron przeczytałem z tego forum, ale Ci ludzie powinni naprawdę jeździć mercedesami i wolkswagenami. Ich pojazdy muszą się dać naprawić 5 kluczami i młotkiem.

Ale jeśli nawet ten 2.5 byłby równie trwały, to sam fakt że potrzebuje do serwisu specjalisty
i to zaopatrzonego w coś więcej niż pięć kluczy, oznacza, że jest to bardziej ryzykowny wybór.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

Data: 2012-12-20 18:01:03
Autor: kamil/Endurorider.pl
grand cherokee II opinie
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:kav04d$7ab$1news2.ipartners.pl...
W dniu 2012-12-19 22:21, ToMasz pisze:

Parę stron przeczytałem z tego forum, ale Ci ludzie powinni naprawdę jeździć mercedesami i wolkswagenami. Ich pojazdy muszą się dać naprawić 5 kluczami i młotkiem.

Ale jeśli nawet ten 2.5 byłby równie trwały, to sam fakt że potrzebuje do serwisu specjalisty
i to zaopatrzonego w coś więcej niż pięć kluczy, oznacza, że jest to bardziej ryzykowny wybór.

To, że lokalni specjaliści nie mają nić wiecej niż pięć kluczy nie powinno być punktem odniesienia do oceny całokształu silników.


--
pozdrawiam
kml

Data: 2012-12-20 23:04:58
Autor: ToMasz
grand cherokee II opinie
W dniu 20.12.2012 18:01, kamil/Endurorider.pl pisze:
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w
wiadomości news:kav04d$7ab$1news2.ipartners.pl...
W dniu 2012-12-19 22:21, ToMasz pisze:

Parę stron przeczytałem z tego forum, ale Ci ludzie powinni naprawdę
jeździć mercedesami i wolkswagenami. Ich pojazdy muszą się dać
naprawić 5 kluczami i młotkiem.

Ale jeśli nawet ten 2.5 byłby równie trwały, to sam fakt że potrzebuje
do serwisu specjalisty
i to zaopatrzonego w coś więcej niż pięć kluczy, oznacza, że jest to
bardziej ryzykowny wybór.

To, że lokalni specjaliści nie mają nić wiecej niż pięć kluczy nie
powinno być punktem odniesienia do oceny całokształu silników.


nie wiem czy w tym silniku są takie ewenementy, ale widziałem simmeringi które są na wały kręcące się w prawo, i lewo (statki 2 silnikowe) Zakładane na olej jadalny. Dlaczego na jadalny? Bo tu jest napisane "vegetable oil"! tak mi powiedzieli. simeringi miały takie specjalne uchwyty, pierścienie które powodowały że podczas przechowywania trzymają kształt i łatwiej je się zakłada. ale nie można było zobaczyć czy to jest dwuwargowy czy jedno. nie można było zdjąć z tego pierścienia. wiecie dlaczego? ja nie wiedziałem. bo jest napisane żeby nie ściągać! (już prawie krzyczeli jak ciekawski polak musi takie rzeczy wiedzieć)
TAk więc jeśli takie "myki" są stosowane, to  silnik składany młotkiem i majzlem ma prawo nie działać. Teraz juz nie mój problem, ale zawsze miło powspominać.

ToMasz

Data: 2012-12-21 08:57:33
Autor: omega_fan
grand cherokee II opinie
Parę stron przeczytałem z tego forum, ale Ci ludzie powinni naprawdę
jeździć mercedesami i wolkswagenami. Ich pojazdy muszą się dać naprawić
5 kluczami i młotkiem.

Po przeczytaniu wątku na tdi-tuning.pl uważam, że argumenty tam
przedstawione są wystarczające, aby omijać ten silnik szerokim łukiem.
Bardzo szerokim.

grand cherokee II opinie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona