Data: 2012-12-19 17:40:29 | |
Autor: p0li | |
grand cherokee II opinie | |
T->Dnia 2012-12-19 09:31:43 niejaki PN napisał:
Interesuje mnie: jeśli vm to nie tykaj kijem -- P0zdrawiam p0li hydro rulez ;) prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki |
|
Data: 2012-12-19 18:56:36 | |
Autor: ToMasz | |
grand cherokee II opinie | |
W dniu 19.12.2012 17:40, p0li pisze:
T->Dnia 2012-12-19 09:31:43 niejaki PN napisał:czemu macie takie złe opinie o VM? ToMasz |
|
Data: 2012-12-19 20:25:21 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
grand cherokee II opinie | |
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50d1ffd4$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 19.12.2012 17:40, p0li pisze: Ponieważ to z ich rąk wyszedł silnika 2,5l który jest najbardziej popier...ym silnikiem na świecie. http://forum.tdi-tuning.pl/ kiedyś był tutaj osobny temat dotyczacy tylko tego wynalazku. -- pozdrawiam kml |
|
Data: 2012-12-19 22:21:31 | |
Autor: ToMasz | |
grand cherokee II opinie | |
W dniu 19.12.2012 20:25, kamil/Endurorider.pl pisze:
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał wKiedyś pracowałem w firmie która miała namaszczenie VM Motori (wtedy należało do detroit diesel). ZAjebiste te silniczki były. właśnie jak mechaniorki zaczynały ściągać głowice, i wypadała im po kawałku jednym na cylinder - wtedy się poddawali i dzwonili do serwisu. Pod częstochową był jeden facet, który umiał te silniki naprawiać i nikt więcej. Za to te, które były prawidłowo serwisowane - śmigały bezawaryjnie. pamiętam że płakali raz jak im ratrak stanął. naprawa co prawda była droga, ale potem ze 3 lata jeździł, aż się połapali ze trzeba by jakiś filter zmienić.. ale na zasadzie sprzedajcie, zmienimy sami. Tak samo było w nowej zamiatarce. Łomatko, jaki ten serwis drogi. A za rok zamiatarka miała przebieg jakby nią na 3 zmiany jeździli. Parę stron przeczytałem z tego forum, ale Ci ludzie powinni naprawdę jeździć mercedesami i wolkswagenami. Ich pojazdy muszą się dać naprawić 5 kluczami i młotkiem. Pozdrawiam ToMasz |
|
Data: 2012-12-20 06:27:28 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
grand cherokee II opinie | |
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50d22fdb$0$1214$65785112news.neostrada.pl...
Kiedyś pracowałem w firmie która miała namaszczenie VM Motori (wtedy należało do detroit diesel). ZAjebiste te silniczki były. właśnie jak mechaniorki zaczynały ściągać głowice, i wypadała im po kawałku jednym na cylinder - wtedy się poddawali i dzwonili do serwisu. O ile to sławne 2.5 to rzeczywiście może być coś dziwnego to poprzednie 2.0 w Chevroletach jeździ bez problemu i ludzie nie narzekają :) -- pozdrawiam kml |
|
Data: 2012-12-20 13:25:49 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
grand cherokee II opinie | |
W dniu 2012-12-19 22:21, ToMasz pisze:
Parę stron przeczytałem z tego forum, ale Ci ludzie powinni naprawdę jeździć mercedesami i wolkswagenami. Ich pojazdy muszą się dać naprawić 5 kluczami i młotkiem. Ale jeśli nawet ten 2.5 byłby równie trwały, to sam fakt że potrzebuje do serwisu specjalisty i to zaopatrzonego w coś więcej niż pięć kluczy, oznacza, że jest to bardziej ryzykowny wybór. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2012-12-20 18:01:03 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
grand cherokee II opinie | |
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:kav04d$7ab$1news2.ipartners.pl...
W dniu 2012-12-19 22:21, ToMasz pisze: To, że lokalni specjaliści nie mają nić wiecej niż pięć kluczy nie powinno być punktem odniesienia do oceny całokształu silników. -- pozdrawiam kml |
|
Data: 2012-12-20 23:04:58 | |
Autor: ToMasz | |
grand cherokee II opinie | |
W dniu 20.12.2012 18:01, kamil/Endurorider.pl pisze:
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał wnie wiem czy w tym silniku są takie ewenementy, ale widziałem simmeringi które są na wały kręcące się w prawo, i lewo (statki 2 silnikowe) Zakładane na olej jadalny. Dlaczego na jadalny? Bo tu jest napisane "vegetable oil"! tak mi powiedzieli. simeringi miały takie specjalne uchwyty, pierścienie które powodowały że podczas przechowywania trzymają kształt i łatwiej je się zakłada. ale nie można było zobaczyć czy to jest dwuwargowy czy jedno. nie można było zdjąć z tego pierścienia. wiecie dlaczego? ja nie wiedziałem. bo jest napisane żeby nie ściągać! (już prawie krzyczeli jak ciekawski polak musi takie rzeczy wiedzieć) TAk więc jeśli takie "myki" są stosowane, to silnik składany młotkiem i majzlem ma prawo nie działać. Teraz juz nie mój problem, ale zawsze miło powspominać. ToMasz |
|
Data: 2012-12-21 08:57:33 | |
Autor: omega_fan | |
grand cherokee II opinie | |
Parę stron przeczytałem z tego forum, ale Ci ludzie powinni naprawdę Po przeczytaniu wątku na tdi-tuning.pl uważam, że argumenty tam przedstawione są wystarczające, aby omijać ten silnik szerokim łukiem. Bardzo szerokim. |