granderbi 2011-04-20

Data: 2011-04-20 22:42:40
Autor: Pawel
granderbi 2011-04-20
Czy oni w tej Hiszpani do tak prestiżowego spotkania nie mają lepszych sędziów?
Takiego bałaganu w decyzjach to ja dawno nie widziałem.
Puszcza akcje, które kwalifikują się na kartki, gwiżdże wolne gdy ktoś z Barcelony przewróci się z byle dotknięcia... już chyba Web byłby lepszy :)

Data: 2011-04-21 02:05:20
Autor: marklar
granderbi 2011-04-20
On 20 Kwi, 21:42, Pawel <pablo34CUTT...@fortfun.pl> wrote:
[...]

granderbi to bylo w Londynie a nie jakiejs tam Hiszpanii

--
pozdr.

Data: 2011-04-21 11:36:11
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
granderbi 2011-04-20
Pewna osoba, czyli marklar
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Że co proszę?
Chyba że nie zrozumiałem...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Estadio_Mestalla

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-21 03:20:56
Autor: marklar
granderbi 2011-04-20
On 21 Kwi, 10:36, "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <use...@kihltd.eu>
wrote:

> granderbi to bylo w Londynie a nie jakiejs tam Hiszpanii

Że co proszę?
Chyba że nie zrozumiałem...http://pl.wikipedia.org/wiki/Estadio_Mestalla

trzeba bylo dac emtoke ";)" na koncu to moze bylo by jasniejsze.
chodzilo mi o wczorajszy mecz Tottenham VS Arsenal. To byly prawdziwe
Gran Derbi. nie dosc ze to samo miasto to jeszcze poziom meczu
zdecydowanie wyzszy.

--
pozdr.

Data: 2011-04-21 12:56:50
Autor: qn29
granderbi 2011-04-20
wrote:

[...]

:)
fajnie sie zlozylo
w Londynie Arsenal ktory "oberwal od Barcy" (wg mnie oberwal z pomoca sedziego)
i Tottenham ktory oberwal solidnie od Realu (w sumie tez sedzia maczal w tym palce :) )
ale pisanie ze poziom meczu wyzszy byl w Londynie to chyba naduzycie
po prostu mecze byly inne za sprawa Realu i Mou
ale to juz druga porazka Barcy w waznym meczu (pierwszy to LM w Londynie)
czyzby najwieksza druzyna przestawala byc powoli najwieksza????

Data: 2011-04-21 04:54:52
Autor: marklar
granderbi 2011-04-20
On 21 Kwi, 11:56, qn29 <q...@op.pl> wrote:

> [...]
> zdecydowanie wyzszy.

ale pisanie ze poziom meczu wyzszy byl w Londynie to chyba naduzycie

czysto subiektywna opinia :) nie trawie poludniowo-europejskiego
football'u.

--
pozdr.

Data: 2011-04-21 11:58:27
Autor: Budzik
granderbi 2011-04-20
Osobnik posiadający mail qn29@op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Guardiola przestanie wystawiać Villę i znowu wszystko wróci do normy. --
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2011-04-21 14:10:40
Autor: Fedor
granderbi 2011-04-20
On 21.04.2011 13:58, Budzik wrote:
Guardiola przestanie wystawiać Villę i znowu wszystko wróci do normy.

Nie ma za bardzo alternatyw. Bojan, choc i tak rozgrywa slaby sezon, to jest kontuzjowany, Ibi jeszcze bywa zagubiony, nie sadze, zeby mogl zagrac dobrze przez 90 minut. Ew. Iniesta do przodu, ale na tym ucierpi srodek.

Data: 2011-04-21 13:20:59
Autor: maciej
granderbi 2011-04-20
qn29 napisał:

ale to juz druga porazka Barcy w waznym meczu (pierwszy to LM w Londynie)
czyzby najwieksza druzyna przestawala byc powoli najwieksza????

Każda drużyna ma swój koniec, ale na tą Barcelonę myślę jeszcze nie pora.
Ja o czym innym - na jakich prochach oni biegają? Nikt mi nie powie, że to da się wytrenować "na czysto"... w dogrywce biegali więcej i szybciej niż nasi na początku meczu.

Data: 2011-04-21 13:28:04
Autor: ad
granderbi 2011-04-20
W dniu 2011-04-21 13:20, maciej pisze:

[...]

Czy to prawda ze teraz jednym z lekarzy w Barcelonie jest były lekarz Alberto Contador'a ?
Gdzieś coś mi się obiło o uszy, że był artykuł na ten temat w Rzeczpospolitej.

Data: 2011-04-21 14:13:38
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
granderbi 2011-04-20

wrote:

[...]