granie przez osoby niecodzienne :)

Data: 2010-03-16 19:14:56
Autor: Jakec
granie przez osoby niecodzienne :)
Hi!

Przychodzi do mnie kumpel, który nie ma żadnej konsoli a i peceta. No i
sobie pogrywa u mnie w gry. M.in. upodobał sobie Motorstorm: Pacific Rift.
No i fajnie. Tyle tylko, że przy graniu strasznie się wkurwia i rzuca
inwektywami...
Podobno (ja tego niezauważyłem) są sytuacje gdy jadąc motorem spycha go
buggy, a za chwilę jedzie na tej samej planszy właśnie buggy to rozwala go
motocyklista...
Ja tego niezauważam. Dla mnie to normalka - gram według zasad ustanowionych
przez wydawcę. I proszę o nierobienie flejma na ten temat...
Tu chodzi tylko i wyłącznie o tę jedną sytuację. Czy macie podobne wrażenie
jak mój kolega odnośnie tej gry, czy nie?

3mcie się.
--
Waldek "jakec" Bulkowski

granie przez osoby niecodzienne :)