gratis papierowe potwierdzenia przelewów w Citi...

Data: 2009-09-02 13:49:58
Autor: RobertS
gratis papierowe potwierdzenia przelewów w Citi...
jak w temacie, ale TYLKO dla przelewów z kk...

nie wiem kiedy to wprowadzili, ale zauważyłem dzisiaj (właśnie robiłem przelewy)

pozdr.
RobertS

Data: 2009-09-02 05:15:29
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 2 Wrz, 13:49, "RobertS" <bo...@post.plusunTO> wrote:
[...]

Jesli wprowadzili (sprawdze TOiP) to powinni rowniez  dac opcje wydruk
pdf i wysylka mail.

Data: 2009-09-03 18:39:04
Autor: Seba
krzysztofsf@wp.pl <krzysztofsf@wp.pl> napisał(a):

Jesli wprowadzili (sprawdze TOiP) to powinni rowniez  dac opcje wydruk
pdf i wysylka mail.

wlasnie dlatego dali darmowe zamowienie przez internet (do tej pory było przez citiphone) bo nie mamozliwosci samodzielnego wydruku z cbol takiego potwierdzenia pzrelewu z kk. jak zrobią to wprowadza oplaty za zamowienie pocztą

Data: 2009-09-02 18:06:53
Autor: MK
Użytkownik "RobertS" <bob75@post.plusunTO> napisał w wiadomości news:f0fee6543eb18464ef3d85bc6578d731news.home.net.pl...
jak w temacie, ale TYLKO dla przelewów z kk...

nie wiem kiedy to wprowadzili, ale zauważyłem dzisiaj (właśnie robiłem
przelewy)

Z mojego doswiadczenia wynika, ze zawsze tak bylo i prowizja (mimo komunikatu, ze wynosi 1PLN) nigdy nie byla pobierana :).

MK

Data: 2009-09-02 20:36:42
Autor: Pete
W dniu 02.09.09 18:06, MK pisze:
[...]

Przy CitiOne pobierali.
Ale to potwierdzenie można sobie w d... wsadzić.
Brak pieczątki i podpisu.
Wydruk z i-netu wygląda identycznie.

--
Pete

Data: 2009-09-02 21:10:49
Autor: MK
gratis papierowe potwierdzenia przelewów w Citi...
Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości news:h7mdvf$ggo$1news.dialog.net.pl...

Przy CitiOne pobierali.

Mysle, ze teraz tez bedzie pobierana przy zamowieniu telefonicznym.

Ale to potwierdzenie można sobie w d... wsadzić.
Brak pieczątki i podpisu.
Wydruk z i-netu wygląda identycznie.

A sadzisz, ze to sobie jakis ludek drukuje, wklada w koperte i adresuje? To jest zautomatyzowany proces wysylki korespondencji masowej. Na wycigach tez od dawna nie ma pieczatek i jakos nic zlego sie nie dzieje...

MK

Data: 2009-09-02 23:50:08
Autor: krzysztofsf
MK pisze:
[...]

Na wydruku z netu pisze "nie jest potwierdzeniem transakcji"

Data: 2009-09-03 07:20:12
Autor: Pete
W dniu 02.09.09 23:50, krzysztofsf pisze:
MK pisze:
[...]

Cały czas mowa o potwierdzeniu przelewu z KK?

Bo na potwierdzeniu z rachunku nie ma takiej klauzuli.

--
Pete

Data: 2009-09-02 23:43:36
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 3 Wrz, 07:20, Pete <nob...@nowhere.com> wrote:

> Na wydruku z netu pisze "nie jest potwierdzeniem transakcji"

Cały czas mowa o potwierdzeniu przelewu z KK?

Bo na potwierdzeniu z rachunku nie ma takiej klauzuli.

Caly czas bylo, w zeszlym miesicu rowniez, bede robil w tym miesiacu
przelewy z KK  to sprawdze, czy cos sie zmioenilo.

Data: 2009-09-03 07:21:45
Autor: Pete
W dniu 02.09.09 21:10, MK pisze:
[...]

Jakoś inne banki, które za taką czynność pobierają prowizję, potrafią to robić z pieczątką.

To jest zautomatyzowany proces wysylki korespondencji masowej. Na
wycigach tez od dawna nie ma pieczatek i jakos nic zlego sie nie dzieje...

Toteż zrezygnowałem z wersji papierowej, bo do niczego mi one nie są potrzebne.

--
Pete

Data: 2009-09-03 07:49:58
Autor: MK
Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości news:h7njot$6mi$2news.dialog.net.pl...

Jakoś inne banki, które za taką czynność pobierają prowizję, potrafią to robić z pieczątką.

A konkretnie to ktore i czy kosztuje to 1PLN?

Toteż zrezygnowałem z wersji papierowej, bo do niczego mi one nie są potrzebne.

To w czym problem?

MK

Data: 2009-09-03 18:24:04
Autor: Pete
W dniu 03.09.09 07:49, MK pisze:
Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości

Jakoś inne banki, które za taką czynność pobierają prowizję, potrafią
to robić z pieczątką.

A konkretnie to ktore i czy kosztuje to 1PLN?

Dlaczego 1 PLN? W Citi dla wszystkich kont oprócz golda kosztuje to 4,99 lub 6,99. Dla KK jest za free.

A w których? Chociażby Lukas i Fortis - za 2 PLN.

Toteż zrezygnowałem z wersji papierowej, bo do niczego mi one nie są
potrzebne.

To w czym problem?

Ale odróżniasz wyciąg od potwierdzenia przelewu?
W tej chwili w Citi nie ma możliwości (może w oddziale?) uzyskania potwierdzenia z pieczątką.

--
Pete

Data: 2009-09-03 18:48:41
Autor: MK
Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości news:h7oqio$kq$1news.dialog.net.pl...

A konkretnie to ktore i czy kosztuje to 1PLN?

Dlaczego 1 PLN? W Citi dla wszystkich kont oprócz golda kosztuje to 4,99 lub 6,99. Dla KK jest za free.

A nie mowilismy o KK? Przy zlecaniu przelewu z KK byl komunikat o prowizji 1PLN, prowizja nigdy nie byla u mnie pobierana.

A w których? Chociażby Lukas i Fortis - za 2 PLN.

Ale mowisz o zamowieniu w tel czy oddziale? Fortis niestety ma duzo manualnych procesow... Lukasa nie znam...

Ale odróżniasz wyciąg od potwierdzenia przelewu?
W tej chwili w Citi nie ma możliwości (może w oddziale?) uzyskania potwierdzenia z pieczątką.

Bo zapewne maja proces automatyczny. I wszystko hurtem drukuje, pakuje i wysala jakas firma outsourcingowa...

MK

Data: 2009-09-03 19:09:41
Autor: Pete
W dniu 03.09.09 18:48, MK pisze:
[...]

teraz we wszystkich kartach jest 0,00

A w których? Chociażby Lukas i Fortis - za 2 PLN.

Ale mowisz o zamowieniu w tel czy oddziale? Fortis niestety ma duzo
manualnych procesow... Lukasa nie znam...

Lukas - odbiór w oddziale 1 PLN
       - wysyłka pocztą 2 PLN

Fortis chyba niezależnie od rodzaju 2 PLN

[...]

Skoro kroją za to 5 lub 7 PLN mogliby się wysilić i dać tę pieczątkę.

--
Pete

Data: 2009-09-03 19:59:58
Autor: MK
Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości news:h7ot89$2ga$1news.dialog.net.pl...

Skoro kroją za to 5 lub 7 PLN mogliby się wysilić i dać tę pieczątkę.

Wtedy by kosztowalo 10 :).

MK

gratis papierowe potwierdzenia przelewów w Citi...