gratis papierowe potwierdzenia przelewów w Citi ...

Data: 2009-09-02 05:15:29
Autor: krzysztofsf@wp.pl
gratis papierowe potwierdzenia przelewów w Citi ...
On 2 Wrz, 13:49, "RobertS" <bo...@post.plusunTO> wrote:
jak w temacie, ale TYLKO dla przelewów z kk...

nie wiem kiedy to wprowadzili, ale zauważyłem dzisiaj (właśnie robiłem
przelewy)

pozdr.
RobertS

Jesli wprowadzili (sprawdze TOiP) to powinni rowniez  dac opcje wydruk
pdf i wysylka mail.

Data: 2009-09-03 18:39:04
Autor: Seba
krzysztofsf@wp.pl <krzysztofsf@wp.pl> napisał(a):

Jesli wprowadzili (sprawdze TOiP) to powinni rowniez  dac opcje wydruk
pdf i wysylka mail.

wlasnie dlatego dali darmowe zamowienie przez internet (do tej pory było przez citiphone) bo nie mamozliwosci samodzielnego wydruku z cbol takiego potwierdzenia pzrelewu z kk. jak zrobią to wprowadza oplaty za zamowienie pocztą

--

gratis papierowe potwierdzenia przelewów w Citi ...