"gratisy" z GOL-a ;)

Data: 2011-07-14 23:13:42
Autor: Telesfor
"gratisy" z GOL-a ;)

Użytkownik "Waldek" <spam@nie.cpam> napisał w wiadomości news:ivng04$c6p$1news.onet.pl...
Hmm.... Ano dzwonil do mnie opiekun i zaproponowal przeksztalcenie lokat
[...]

W kazdym badz razie poki co, to dostaje "gratisa" na  ~miesiac
w postaci wzrostu stopy z 4,80 na 5,52

Do mnie tez dzwonił i zaproponował przedłużenie wygasającej lada dzień lokaty (z wypłynięciem środków z GOL) na 5,55%...
Po tym jak mu powiedziałem, że obok mam co najmniej 5,63%, to pogadał z kimś wyżej i dał 5,79% na 3 miesiące.

Widać każda złotówka jest ważna by pozostała w GOL...

--
Telesfor BAUDOT

"gratisy" z GOL-a ;)