gratulacje

Data: 2009-11-02 06:15:59
Autor: mASTEr
gratulacje
gratulację, ale swoj± drog± "ekspert" mnie rozbawił... bodajże
profesor nauk humanistycznych a z pytaniem z historii nie dał sobie
rady, bo nie jego zakres zainteresowań. Następnemu graczowi również
nie pomógł, bo tylda to nie jego dziedzina ;)

Pzdr.
mASTEr

Data: 2009-11-02 06:20:21
Autor: Leszczur
gratulacje
On 2 Lis, 15:15, mASTEr <maste...@gmail.com> wrote:
[...]

Bo im dalej w las tym węższa specjalizacja. Gdybys go zapytał jaki
rozmiar buta nosił trzeci kuzyn ze strony matki Mickiewicza to by¶
dostał odpowiedĽ w ułamku sekundy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-02 16:37:49
Autor: wiLQ
gratulacje
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Bo im dalej w las tym węższa specjalizacja. Gdybys go zapytał jaki
rozmiar buta nosił trzeci kuzyn ze strony matki Mickiewicza to by¶

Ale to jest w takim razie blad z doborem ekspertow.
Jakie sa szanse, ze padnie pytanie akurat z dzialki eksperta?
Niewielkie, to powinien byc raczej ktos z ogolniejsza wiedza.

Albo skoro juz chca reklamowac skype'a i boja sie googlowania,
dlaczego nie moze to byc wciaz telefon do przyjaciela, ktory bedac na
wizji np nie moglby miec rak na klawiaturze?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-02 18:22:03
Autor: Tomasz Radko
gratulacje
wiLQ pisze:
[...]

Czepiacie się. Spójrzcie na dobór expertów (wyj±tkiem jest p.prof.Fabianowski). Chodzi o promowanie tvnowskich celebrytów.

Albo skoro juz chca reklamowac skype'a i boja sie googlowania,
dlaczego nie moze to byc wciaz telefon do przyjaciela, ktory bedac na
wizji np nie moglby miec rak na klawiaturze?

A jak zapewnisz, żeby każdy przyjaciel miał komputer ze skype'm?

pzdr

TRad

Data: 2009-11-02 21:38:17
Autor: wiLQ
gratulacje
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> wizji np nie moglby miec rak na klawiaturze?

A jak zapewnisz, żeby każdy przyjaciel miał komputer ze skype'm?

Tak samo jak zostalo zapewnione zeby kazdy przyjaciel mial telefon ;-)

--
pzdr
wiLQ

gratulacje