gratulacje dla Lecha - ponownie

Data: 2010-08-26 22:08:47
Autor: ..Aldi..Romek..
gratulacje dla Lecha - ponownie
no i wymęczyli tę fazę grupową LE...  przynajmniej jeden polski zespół cokolwiek zaistniał

byle jak, ale skutecznie, bardzo mnie cieszy efekt!
GRATULACJE!

Data: 2010-08-26 22:26:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i56hki$ar6$1usenet.news.interia.pl...
no i wymęczyli tę fazę grupową LE...  przynajmniej jeden polski zespół cokolwiek zaistniał

byle jak, ale skutecznie, bardzo mnie cieszy efekt!
GRATULACJE!

Teraz warto policzyć ile postów będzie podobnych do Twojego i skonfontować to z ilością postów, w których dupki wszelkiej maści jechały po polskich klubach, gdy im nie wyszło w pucharach.

Data: 2010-08-26 22:36:14
Autor: ..Aldi..Romek..
[...]

trzeba jednak przyznać, że porażka porażce nierówna!
czym innym jest zremisować 0:0 z silnym zespołem z Ukrainy czy przegrać z mistrzem Czech, a czym innym oberwać od estońskich kopaczy, którzy niczego specjalnego nie pokazali i zespół Młodej Ekstraklasy powinien z nimi pojechać... jak nie raz pisałem jestem kibicem Wisły, ale jak im się należało to narzekałem, teraz sukces jest niepodważalny, stąd i gratulacje....

Data: 2010-08-26 22:42:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i56j82$d9s$1usenet.news.interia.pl...
[...]

No to nawet weźmy samego Lecha, po porażce ze Spartą grupowicze którzy PODOBNO nie są lechożercami jechali po nim w przynajmniej kilkudziesięciu postach, licząc tylko te w dniu meczu.

Jest różnica, kilkadziesiąt do Twoich trzech?

Data: 2010-08-26 21:45:22
Autor: JC
gratulacje dla Lecha - ponownie
On 26 Sie, 22:42, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
No to nawet weźmy samego Lecha, po porażce ze Spartą grupowicze którzy
PODOBNO nie są lechożercami jechali po nim w przynajmniej kilkudziesięciu
postach, licząc tylko te w dniu meczu.

Bo mecz był bez stylu, Lech po prostu grał słabo, a gros dyskusji i
tak dotyczyło nadętego przez włodarzy Lecha balona z infosami o super
wzmocnieniach. Żeby nie było: spodziewałem się większego widowiska,
ale zwycięzców się nie sądzi, cieszę się z awansu. Gratulacje!

pzdr
JC

Data: 2010-08-27 09:24:21
Autor: Jadrys
wrote:
[...]

Nie mów hop z że z tymi wzmocnieniami to klapa. Dajmy im trochę czasu na lepsze zgranie. - Kiełb praktycznie też nie istniał do wczorajszego spotkania...

Data: 2010-08-27 00:37:15
Autor: JC
On 27 Sie, 09:24, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Nie mów hop z że z tymi wzmocnieniami to klapa. Dajmy im trochę czasu na
lepsze zgranie.

Nie mów hop o czymś, czego nie napisałem. Relacjonowałem stan na
grupie, większość jeśli jechała to nie po Lechu, co po stylu gry i
sprawności transferów. Ja uważam je za średnie, Rudnevs na duży plus,
Tshibamba taki sobie, Wichniarek-katastrofa i sodóweczka.

- Kiełb praktycznie też nie istniał do wczorajszego
spotkania...

O Kiełbie nic nie pisałem AFAIR.

pzdr
JC

Data: 2010-08-27 09:58:31
Autor: Cavallino
wrote:
[...]

Preteksty.
Prawdziwym powodem jest to, że z Was kibice jeszcze gorsi, niż z naszych kopaczy piłkarze.
Większość po prostu się cieszy, że Polacy przegrywają i tym razem jest zawiedziona, że nie będą mogli poujadać.
Chociaż nie - teraz będą narzekania na styl.
Polactwo pełną gębą.

Data: 2010-08-27 01:26:18
Autor: JC
gratulacje dla Lecha - ponownie
On 27 Sie, 09:58, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

Preteksty.
Prawdziwym powodem jest to, że z Was kibice jeszcze gorsi, niż z naszych
kopaczy piłkarze.

Chłopie, sam pisałeś przed Dniepro, że cienko widzisz ten mecz.
Sytuacja różowa nie była i o tym ludzie pisali. Zachwycają Cię
transfery Lecha? Przygotowanie fizyczne w pierwszych pucharowych
meczach było git? Styl gry z Baku Cię oczarował? Zieliński to trener
na europejskie salony? Forma graczy pierwszego składu rzuca Cię o
glebę? Sam krytykowałeś-teraz wmawiasz, że oczywiście Tobie wolno, ale
wszyscy inni mieli złe intencje.

Większość po prostu się cieszy, że Polacy przegrywają i tym razem jest
zawiedziona, że nie będą mogli poujadać.

Pewnie. Pół Polski upiło się na smutno, bo Lech po remisie wszedł do
LE. Ojeja, jaki dramat, pewnie flagi do połowy masztu spuszczą.

Chociaż nie - teraz będą narzekania na styl.
Polactwo pełną gębą.

Nie,bo ten styl był wybitny. Dla takich meczów jak wczoraj wymyślono
futbol. To najlepszy mecz, jaki można było sobie wymarzyć. Grad
bramek, sytuacji podbramkowych, efektownych dryblingów i
ekwilibrystycznych trików technicznych. Dziwne, że jeszcze Universal
nie chce kupić praw do nakręcenia filmu dokumentalnego o tym
spotkaniu.

Tak serio: naprawdę uważasz, że wczorajszy mecz był w dobrym stylu?
Poza grą defensywy i efektem finalnym (awans) widzisz jakieś pozytywy?
Ja tylko te dwa, więc nie rób ze mnie lechożercy tylko dlatego, że nie
podzielam Twoich ew. zachwytów.

pzdr
JC

Data: 2010-08-27 10:32:39
Autor: Cavallino
wrote:

Preteksty.
Prawdziwym powodem jest to, że z Was kibice jeszcze gorsi, niż z naszych
kopaczy piłkarze.

Chłopie, sam pisałeś przed Dniepro, że cienko widzisz ten mecz.

Między realna oceną szans, a ujadaniem po każdej porażce jacy to nasi ligowcy są źli (tak jakby przed porażką byli inni) jest przepaść i o tej przepaści mówię.

Większość po prostu się cieszy, że Polacy przegrywają i tym razem jest
zawiedziona, że nie będą mogli poujadać.

Pewnie. Pół Polski upiło się na smutno, bo Lech po remisie wszedł do
LE.

A żebyś wiedział, tak to dokładnie należy odbierać.
Myślałem że na tej grupie jest wyższy poziom niż na różnych forach ze stadem debili, gdzie połowa wpisów pod artykułem dotyczyła życzeń zwycięstwa dla Dnipro, ale niestety - jest podobnie.
Czasem to tylko niektórzy bardziej kamuflują.

Ja tam czy Wiśle czy Legii zawsze dobrze życzę w pucharach i nie wpadam w zachwyt kiedy przegrywają, więc nie rozumiem takiej postawy i już.

Chociaż nie - teraz będą narzekania na styl.
Polactwo pełną gębą.

Nie,bo ten styl był wybitny.

Zupełnie nie o to chodzi.
Chodzi o to, że kibic który zawsze tylko narzeka, a nigdy nic go nie cieszy, to dupa nie kibic.
Ja przynajmniej do takich żadnego szacunku nie mam.

Data: 2010-08-27 02:37:40
Autor: JC
gratulacje dla Lecha - ponownie
On 27 Sie, 10:32, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

Między realna oceną szans, a ujadaniem po każdej porażce jacy to nasi
ligowcy są źli (tak jakby przed porażką byli inni) jest przepaść i o tej
przepaści mówię.

Ale tu nie ma ujadania, ani porażki, ani jakiejś krytyki wyciągniętej
z nosa lub równie nieeleganckiej części ciała. Lech przeszedł-fajnie,
że w niezbyt efektownym stylu-mniej fajnie.

[...]

Pokaż przykłady.

Czasem to tylko niektórzy bardziej kamuflują.

Ale Ty zapewne czytasz w ich myślach i nie dajesz się nabrać? ;)

Ja tam czy Wiśle czy Legii zawsze dobrze życzę w pucharach i nie wpadam w
zachwyt kiedy przegrywają, więc nie rozumiem takiej postawy i już.

Ale Lech nie przegrał wczoraj i nikt tu nie wpada w zachwyt, że słabo
grał atak.

Zupełnie nie o to chodzi.
Chodzi o to, że kibic który zawsze tylko narzeka, a nigdy nic go nie cieszy,
to dupa nie kibic.

Jest różnica pomiędzy kibicem dyscypliny, a kibicem klubu. Ten drugi
cieszy się z każdego lepszego kopnięcia swojej drużyny. Ten pierwszy
lubi dobre widowiska i sukcesy.

Ja przynajmniej do takich żadnego szacunku nie mam.

Twoja sprawa.

pzdr
JC

Data: 2010-08-27 12:37:19
Autor: Cavallino
wrote:

[...]

Teraz nie ma - była po porażkach polskich zespołów.
Żeby równowaga była zachowana, to teraz powinny być równie duże wybuchy aplauzu. ;-)

[...]

Takich forów, czy żalu na grupie?
To drugie już pokazałem - kilka postów po zwycięstwie kontra kilkadziesiąt po porażce.

Czasem to tylko niektórzy bardziej kamuflują.

Ale Ty zapewne czytasz w ich myślach i nie dajesz się nabrać? ;)

Nie, ja po prostu oceniam ludzi po czynach, a nie gładkiej gadce.

[...]

Akurat.
Ci sami ludzie zachwycali się "widowskami" z udziałem drużyn Muorinho.

Data: 2010-08-27 03:53:58
Autor: JC
gratulacje dla Lecha - ponownie
On 27 Sie, 12:37, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
> [...]

Teraz nie ma - była po porażkach polskich zespołów.
Żeby równowaga była zachowana, to teraz powinny być równie duże wybuchy

O, przepraszam. O Jadze ZTCP pisano z uznaniem, za walkę i poświęcenie
i niezły wynik. O Lechu pisano bez uznania, biorąc pod uwagę w
zasadzie te same aspekty. Sukces cieszy, ale jak ktoś nie kibicuje
Lechowi szczególnie, to nie za bardzo ma się z czego cieszyć poza
samym awansem. No może grą obrony, jak tak dalej pójdzie, to zbyt
wielu goli Kolejorz w LE nie potraci. Problem może być ze strzelaniem
np. i dlatego nie widzę osobiście sensu w wychwalaniu teraz pod
niebiosa całej drużyny.

Takich forów, czy żalu na grupie?
To drugie już pokazałem - kilka postów po zwycięstwie kontra kilkadziesiąt
po porażce.

No ale traktuj to jako wyrażenie opinii. Porażki i te potyczki z Baku
były w stylu zasługującym na potępienie, zastanawianie się, co dalej z
Lechem, dlaczego do tego doszło, itd. Teraz jest sukces, ale bez jaj,
nie ma materiału do podniecania się grą na kilkadziesiąt postów. Tak
przynajmniej ja oceniam i dziwi mnie, że próbujesz ludziom na grupie
wjechać na ambicję, żeby się zachwycali czymś, co w ich mniemaniu
widocznie wybitne nie było.

Nie, ja po prostu oceniam ludzi po czynach, a nie gładkiej gadce.

To oceń piłkarzy Lecha po czynach i zrozumiesz, dlaczego postronni
kibice nie piszą tu peanów na cześć Wichniarka czy Drygasa.

Akurat.
Ci sami ludzie zachwycali się "widowskami" z udziałem drużyn Muorinho.

No cóż...I Lech i Chelsea grały w pucharach, obie kapele prezentowały
raczej defensywne nastawienie, Chelsea jednak "jakby" dalej
dochodziła, wygrywała z jakby fajniejszymi zespołami niż Inter Baku,
grała jakby bardziej składnie i jakby więcej goli strzelała. Serio nie
dostrzegasz różnicy jakości?

pzdr
JC

Data: 2010-08-27 13:16:02
Autor: Cavallino
wrote:
> [...]

Teraz nie ma - była po porażkach polskich zespołów.
Żeby równowaga była zachowana, to teraz powinny być równie duże wybuchy

Nie chodzi co pisano o którym klubie.
Chodzi o całkoształt i histerię coroczną.
To że dwa posty na 200 były pozytywne, nic nie zmienia.

[...]

Aha, czyli teraz awans to mało?
A jakby przegrali po pięknej grze, to nikt by nie narzekał?
Jak ja kocham takich zakłamańców.

A czy wszyscy wyją o brak awansu do LM, bo odpadano, czy dlatego że gra była zła?
Onegdaj Wisła nawet z Barceloną wygrała.

Takich forów, czy żalu na grupie?
To drugie już pokazałem - kilka postów po zwycięstwie kontra kilkadziesiąt
po porażce.

No ale traktuj to jako wyrażenie opinii. Porażki i te potyczki z Baku

Mówiłem o tym co się działo po Sparcie.

Nie, ja po prostu oceniam ludzi po czynach, a nie gładkiej gadce.

To oceń piłkarzy Lecha po czynach

No właśnei oceniam.
Tak jak wcześniej nie było powodów do histerii, bo każdy rozsądny wiedział, że nie są w formie, tak teraz można się tylko cieszyć że zaprezentowali się lepiej niż ktokolwiek się spodziewał 10 dni temu.

Ci sami ludzie zachwycali się "widowskami" z udziałem drużyn Muorinho.

No cóż...I Lech i Chelsea grały w pucharach, obie kapele prezentowały
raczej defensywne nastawienie

No właśnie, więc o nie o nastawienie i widowisko chodzi.
Raczej o to, że polactwu narzekać na Chelsea nie wypada.

Data: 2010-08-27 04:36:49
Autor: JC
gratulacje dla Lecha - ponownie
On 27 Sie, 13:16, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

Nie chodzi co pisano o którym klubie.
Chodzi o całkoształt i histerię coroczną.
To że dwa posty na 200 były pozytywne, nic nie zmienia.

To jak chodzi o statystykę i ilości postów, to napisz hymn o grze
każdego lechity i przestań się mazać. Próbujesz dyskutować o gustach,
albo wręcz narzucać swoje, bierz pół i ochłoń.

Aha, czyli teraz awans to mało?

Wszyscy napisali, że super. Co jeszcze powinno nastąpić? Laurkę trzeba
zrobić? Na mszę dać za Zielińskiego? Na kolanach do Częstochowy pójść?

A jakby przegrali po pięknej grze, to nikt by nie narzekał?

Wielu się tej porażki spodziewało, więc oni by pewnie się cieszyli, że
chociaż było stylowo. Vide Jaga.

Jak ja kocham takich zakłamańców.

Trochę słabo kochać tych, którzy nie istnieją, ale jak się nie ma, co
się lubi...;)

A czy wszyscy wyją o brak awansu do LM, bo odpadano, czy dlatego że gra była
zła?
Onegdaj Wisła nawet z Barceloną wygrała.

Akurat Lech swoimi wyczynami w eliminacjach do tych rozgrywek
dostarczył bólu w obu tych aspektach.

Mówiłem o tym co się działo po Sparcie.

Niewielka różnica. Podobało Ci się odpadnięcie, podobał Ci się styl?

[...]

Ale pewnie gorzej, niż się spodziewano po meczu w Dniepro i stąd nikt
się nad grą nie rozpływa.

No właśnie, więc o nie o nastawienie i widowisko chodzi.

Mogłeś zostawić całą wypowiedź-bo chodzi właśnie o to, co wyciąłeś-
klasę przeciwnika, jakość widowiska, rangę rozgrywek, styl gry
zespołów, liczbę bramek, itd. Wiem, ciężko skumać że złota jedenastka
Zielińskiego może się komuś mniej podobać niż jakaś tam Chelsea. I tak
dostrzegam postęp, że nie wstawiłeś do tych porównań Barcelony :)

Raczej o to, że polactwu narzekać na Chelsea nie wypada.

Hehe, a kto by o tym decydował? Mi wypada i nigdy się The Blues
szczególnie nie jarałem, cieszyło mnie jak zgarniali w dupsko, choć
parę meczów mieli takich, że naprawdę fajnie się to oglądało.

pzdr
JC

Data: 2010-08-27 13:50:11
Autor: Cavallino
gratulacje dla Lecha - ponownie
Użytkownik "JC" <teufelswerk@gmail.com> napisał w wiadomości news:

Próbujesz dyskutować o gustach,

Nie - pokazuję zakłamanie i polskie malkontenctwo.

Akurat Lech swoimi wyczynami w eliminacjach do tych rozgrywek
dostarczył bólu w obu tych aspektach.

Aha i ból to jest jedyne wrażenie, o którym warto napisać i o którym warto gadać?
To jest chore, nie czujesz tego?

Mówiłem o tym co się działo po Sparcie.

Niewielka różnica. Podobało Ci się odpadnięcie, podobał Ci się styl?

Nie i dlatego pisałem i wtedy i piszę i teraz, gdy już mi się awans podoba.
A zakłamańcy histeryzowali tylko wtedy.
Nie czujesz różnicy?

[...]

Jeśli ktoś się spodziewał czegoś innego, to po prostu nie zna się na piłce i już.

Data: 2010-08-27 06:28:34
Autor: JC
gratulacje dla Lecha - ponownie
On 27 Sie, 13:50, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

Nie - pokazuję zakłamanie i polskie malkontenctwo.

Zakłamanie, że kogoś bardziej zabolała porażka Lecha niż ucieszył
bezbramkowy remis? Bez jaj, nie widzę nic dziwnego w tym, że ludzie
widząc nie grającego nic Lecha piszą z wyrzutem, a kiedy ten dość
szczęśliwie przechodzi cieszą się z wyniku, ale nie rozwodzą nad
każdym piłkarzem z osobna.

Aha i ból to jest jedyne wrażenie, o którym warto napisać i o którym warto
gadać?
To jest chore, nie czujesz tego?

Nie jest. Mnie Lech mało interere, więc chciałbym żeby mi dostarczał
tej radości, że coś ugra w Europie, w polskiej lidze wolalłbym inne
kapele na podium. No więc ugrał, po dość statycznym meczu, wyłączyłem
telewizor, dziś pogratulowałem i koniec. To samo byłoby z Jagą-nie
interesuję się, nie bardzo wiem kto tam gra i od kiedy, mecz bym
obejrzał, opisał swoje wrażenia i hej, cześć, pa. Nie mam potrzeby
analizowania szczegółów, bo ani nie mam tła do porównań, ani ochoty na
to. I to jest zdrowy objaw, podobnie jak Ty jeździsz drogami Poznania
i nie piszesz później peanów do urzędów, że o rany, jakie fajne
chodniki, a jaka zielona trawa na Malcie-dostajesz to, czego
oczekiwałeś, odnotowujesz to i po herbacie. Gdyby było źle, pewnie byś
się dzielił frustracją, jak jest ok, to nie robisz afery z czegoś, co
w sumie jest normalne (w tym wypadku z tego, że w tym bezbramkowym
remisie ktoś zagrał lepiej niż ktoś obok, lub też komuś się chciało
bardziej niż ostatnio lub na odwrót). Więc co miałoby być chore-że
ludzi nie podnieca każdy szczegół związany z Lechem?

Nie i dlatego pisałem i wtedy i piszę i teraz, gdy już mi się awans podoba.
A zakłamańcy histeryzowali tylko wtedy.
Nie czujesz różnicy?

No i awans został chyba skwitowany radochą. Że może nie każdy ma
ochotę publicznie lać łzy wzruszenia, to jego prawo, podobnie jak
oczekiwania-serio, może ktoś myślał, że Lech trójką pojedzie Ukraińców
i ma żal. Jego prawo, a zwierzać się nie musi.

Jeśli ktoś się spodziewał czegoś innego, to po prostu nie zna się na piłce i
już.

No po prostu takiego drugiego znawcy futbolu jak Ty nie ma na świecie.
Czas się z tym oswoić i może już jakąś biografię pisać, albo w
telewizję iść, czy do PZPN się zapisać, byłbyś naszym dobrem narodowym
ze swoją wiedzą.

pzdr
JC

Data: 2010-08-27 15:33:18
Autor: Cavallino
wrote:

Nie - pokazuję zakłamanie i polskie malkontenctwo.

Zakłamanie, że kogoś bardziej zabolała porażka Lecha

Nie - załamanie że więcej ludzi woli histeryzować o upadku ligi, niz potem przyznać się do błędu jak się okaże że się mylił.

Aha i ból to jest jedyne wrażenie, o którym warto napisać i o którym warto
gadać?
To jest chore, nie czujesz tego?

Nie jest.

Przykre że tego nie widzisz.
W takim przypadku dalsza dyskusja nie ma sensu.
EOD.

Nie i dlatego pisałem i wtedy i piszę i teraz, gdy już mi się awans podoba.
A zakłamańcy histeryzowali tylko wtedy.
Nie czujesz różnicy?

No i awans został chyba skwitowany radochą.

Tak.
Moją i Aldiego.

Że może nie każdy ma
ochotę publicznie lać łzy wzruszenia, to jego prawo

Ale szczekać publicznie po porażce to już musi?
U nas jest inaczej - publicznie to się świętuje sukcesy, porażki rozpamiętuje ze wstydem i po cichu.

Już od czasów Powstań tak było. ;-)

Jeśli ktoś się spodziewał czegoś innego, to po prostu nie zna się na piłce i
już.

No po prostu takiego drugiego znawcy futbolu jak Ty nie ma na świecie.

Możesz sobie ironizować ile chcesz.
Obrazić się , kiedy mam rację również.
Na tej grupie to wręcz tradycja.

Data: 2010-08-27 09:24:12
Autor: PB
gratulacje dla Lecha - ponownie
On 27 Sie, 15:33, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Nie - załamanie że więcej ludzi woli histeryzować o upadku ligi, niz potem
przyznać się do błędu jak się okaże że się mylił.

he? Mylił? Sugerujesz, że upadku nie ma, bo Lech w koszmarnym stylu
przeczołgal się jakoś przez Ukraińców?
Upadek jest i to niestety bardzo duży.

U nas jest inaczej - publicznie to się świętuje sukcesy, porażki
rozpamiętuje ze wstydem i po cichu.

Już od czasów Powstań tak było. ;-)

akurat wszelkiej maści powstania to w Polsce są fetowane własnie
___pomimo___ klęsk. Z hekatombą Powstania Warszawskiego na czele, w
życiu nie słyszałem takich bredni, jakie się o nim wygadywało w
ostatnich kilku latach zwłaszcza.

Data: 2010-08-27 19:47:34
Autor: Cavallino
wrote:
Nie - załamanie że więcej ludzi woli histeryzować o upadku ligi, niz potem
przyznać się do błędu jak się okaże że się mylił.

he? Mylił? Sugerujesz, że upadku nie ma

Sugeruję, że skoro tylko wyniki pucharów o tym świadczą, to jest lepiej niż rok temu, 3 lata temu itd ;-)
A skoro nie świadczą - to po jakiego pierdzielić o poziomie ligi po każdej porażce w pucharach?

[...]

Nie zrozumiałeś - u nas - to znaczy w Wielkopolsce.
Akurat nie mamy problemów żeby fetować wygrane powstanie i uważać za durniów fetujących przegrane.

Data: 2010-08-27 11:09:32
Autor: PB
gratulacje dla Lecha - ponownie
On 27 Sie, 19:47, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
A skoro nie świadczą - to po jakiego pierdzielić o poziomie ligi po każdej
porażce w pucharach?

bo to jeden z elementów tej układanki. Dwa pozostałe to coraz gorsza
gra reprezentacji i coraz mniejsza liczba Polaków w I składach
liczących się europejskich drużyn i lig.

Data: 2010-08-27 20:58:00
Autor: Cavallino
wrote:
A skoro nie świadczą - to po jakiego pierdzielić o poziomie ligi po każdej
porażce w pucharach?

bo to jeden z elementów tej układanki.

Ale patrzymy tylko na Wisłę czy jak?
Bo inaczej to jest lepiej, a nie gorzej.

Dwa pozostałe to coraz gorsza
gra reprezentacji i coraz mniejsza liczba Polaków w I składach
liczących się europejskich drużyn i lig.

Tak, to faktycznie świadczy o poziomie LIGI.

Data: 2010-08-27 14:10:37
Autor: PB
gratulacje dla Lecha - ponownie
On 27 Sie, 20:58, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

> Dwa pozostałe to coraz gorsza
>gra reprezentacji i coraz mniejsza liczba Polaków w I składach
>liczących się europejskich drużyn i lig.

Tak, to faktycznie świadczy o poziomie LIGI.

a o czym?

A na jakiej podstawie zawodnicy trafiają do silnych lig?
Na podstawie tego, że wyróżniają się w swoich ligach.

I im więcej jest z kolei takich którzy po transferze potrafią się
przebić, tym bardziej świadczy to o sile ligi, z której wyszli.

Data: 2010-08-27 23:21:23
Autor: Cavallino
wrote:

> [...]
>liczących się europejskich drużyn i lig.

Tak, to faktycznie świadczy o poziomie LIGI.

A o poziomie polskich graczy.
Których w zespołach ligowych coraz mniej, bo stać nas na coraz lepszych obcokrajowców.
Kibic Wisły powinien przejrzeć wyjściowy skład swojego klubu z ostatniego meczu, jeśli ma jakieś wątpliwości.

A na jakiej podstawie zawodnicy trafiają do silnych lig?

Na takiej, że wyróżniają się w swojej.
I ci co się wyróżniają, to trafiają nadal.
A że mało wśród nich Polaków - cóż, takie czasy.

Nie patrz na wszystko przez pryzmat Wisły, ona faktycznie ma dołek, więc nie ma kogo z niej kupować, co nie znaczy że cała liga też.

Data: 2010-08-28 03:53:26
Autor: Klepa
gratulacje dla Lecha - ponownie
On 27 Sie, 23:21, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
A o poziomie polskich graczy.
Których w zespołach ligowych coraz mniej, bo stać nas na coraz lepszych
obcokrajowców.

Tak polskie miernoty są zastępowane przez zagraniczne miernoty (trochę
lepsze ale mimo wszystko miernoty). I to nie świadczy o poziomie
polskiej ligi??

Kibic Wisły powinien przejrzeć wyjściowy skład swojego klubu z ostatniego
meczu, jeśli ma jakieś wątpliwości.

To może przejrzymy skład Lecha ?? 7 na 11 wyszło obcokrajowców w
ostatnim meczu. Zresztą co to ma do rzeczy. Polskie miernoty
zastąpione są zagranicznymi miernotami i tyle.

> [...]

Nie patrz na wszystko przez pryzmat Wisły, ona faktycznie ma dołek, więc nie
ma kogo z niej kupować, co nie znaczy że cała liga też.

Oprócz kompleksu Legi widzę kompleks Wisły. Mimo wszystko
Błaszczykowski z miernej Wisły gra w pierwszym składzie i jest ważną
postacią, a gwiazda Lewandowskiego poza polską ligą to chyba bardzo
szybko przygaśnie na ławce rezerwowych.

Data: 2010-08-28 13:59:48
Autor: Cavallino
wrote:
[...]

Wydaje mi się, że te zagraniczne są coraz lepsze, to już nie są odpady, stąd moje optymistyczne spojrzenie na problem.

To może przejrzymy skład Lecha ?? 7 na 11 wyszło obcokrajowców w
ostatnim meczu.

Oczywiście, Lecha to samo dotyczy.
I niewiele tu zmienia, że 2-3 podstawowych graczy, Polaków leczyło kontuzje.

Nie patrz na wszystko przez pryzmat Wisły, ona faktycznie ma dołek, więc nie
ma kogo z niej kupować, co nie znaczy że cała liga też.

Oprócz kompleksu Legi widzę kompleks Wisły.

Jedyny kompleks który mają tacy jak Ty, to kompleks brak mózgu.

Data: 2010-08-28 05:35:28
Autor: Klepa
gratulacje dla Lecha - ponownie
On 28 Sie, 13:59, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

Jedyny kompleks który mają tacy jak Ty, to kompleks brak mózgu.

Prawda w oczy kole.

Data: 2010-08-28 15:42:50
Autor: Cavallino
wrote:

Jedyny kompleks który mają tacy jak Ty, to kompleks brak mózgu.

Prawda w oczy kole.

Zgadza się.
Im kto głupszy tym częściej nawija o kompleksach.
I przeważnie jest z Warszawy - to nie może być przypadek.
Zmień ksywę na "BezKlepy" - będzie bardziej prawdziwa.

Data: 2010-08-28 07:01:42
Autor: Klepa
gratulacje dla Lecha - ponownie
wrote:

> [...]

I przeważnie jest z Warszawy - to nie może być przypadek.
Zmień ksywę na "BezKlepy" - będzie bardziej prawdziwa.

Ależ Ty śmieszny jesteś. Ja nie jestem z Warszawy. I jak to się ma do
kompleksów :-)

Data: 2010-08-28 16:05:02
Autor: Cavallino
[...]

Nie wierzę.
Byłby to pierwszy przypadek, który widzę, że ktoś bredzi takimi tekstami i nie ma związków z tym miastem.
To może chociaż tam pracujesz, albo często bywasz? ;-)

Data: 2010-08-28 23:21:39
Autor: Przemek Budzyński
W dniu 2010-08-27 23:21, Cavallino pisze:

[...]

i co, uważasz, że Rios to lepszy napsatnik od Sobiecha a Bunoza lepszy stoper od Sadloka?

Zagraniczni piłkarze są przede wszystkim często tańsi. I to jest główne kryterium ich wyboru.
Owszem, można mówić, że pojawiają się w Polsce aktualnie reprezentanci swoich krajów.
Tyle, że Peru, Panama czy Kostaryka to nie są potentaci. Jedyny stały reprezentant z ciut wyższej półki to obecnie Kirm, ale on akurat w Wiśle nie prezentuje swojego reprezentacyjnego poziomu.
Arboleda, Marcelo (już nieobecny) czy Mucha (j.w.) nie podniosą poziomu całej ligi, a tak naprawdę na przestrzeni ostatnich lat byli to jedyni obcokrajowcy ____ewidentnie____ lepsi od swoich odpowiedników znad Wisły.

A że mało wśród nich Polaków - cóż, takie czasy.

i o tych smutnych czasach właśnie piszę. Bo o sile/słabości ligi cały czas stanowią przede wszystkim Polacy.

Data: 2010-08-28 11:54:43
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A Rios to napastnik w ogóle?
O ile pamiętam to Sobiech nie gra w Wiśle, ani Sadlok.
A jeśli pytasz czy Bunoza jest lepszy od Kowalczyka - to mówię że pewnie tak, skoro on gra i jakoś mu to wychodzi.

Zagraniczni piłkarze są przede wszystkim często tańsi. I to jest główne kryterium ich wyboru.

No o tym mówię.
Za te same pieniądze kupi się lepszego obcokrajowca niż Polaka.
Ale tak jest dlatego, że dobrych Polaków jest bardzo mało, więc osiągają kosmiczne ceny.
Gdyby Sobiechów i Sadloków było po 300, to nie byłoby problemów z obsadzeniem nimi wszystkich drużyn w lidze, więc kosztowaliby mniej.

Owszem, można mówić, że pojawiają się w Polsce aktualnie reprezentanci swoich krajów.
Tyle, że Peru, Panama czy Kostaryka to nie są potentaci.

Nie ma znaczenia, ważne czy są lepsi od miejscowych.
Taki Rudnevs jest na pewno lepszy od 99% napastników z tego kraju, a kosztował połowę tego co podobny Sobiech.

Arboleda, Marcelo (już nieobecny) czy Mucha (j.w.) nie podniosą poziomu całej ligi, a tak naprawdę na przestrzeni ostatnich lat byli to jedyni obcokrajowcy ____ewidentnie____ lepsi od swoich odpowiedników znad Wisły.

Kilka tegorocznych nabytków też nieźle rokuje, Diaz czy ten murzynek z Craxy na przykład

i o tych smutnych czasach właśnie piszę. Bo o sile/słabości ligi cały czas stanowią przede wszystkim Polacy.

A ja się nie zgadzam - Polacy stanowią o słabości, a obcokrajowcy o sile (coraz bardziej przynajmniej).
Zobaczysz - za kilka lat będzie tak jest w koszu, przebiją się do składów tylko najlepsi, za to ich nie będzie trzeba się wstydzić w Europie.

W każdym razie - nie zgadzam się że liga jest coraz słabsza.
Jest dokładnie odwrotnie - jest coraz lepsza.
Tyle że konkurencja podciągnęła jeszcze mocniej, bo ma więcej kasy, więc na jej tle wyglądamy gorzej.

Data: 2010-08-29 03:17:50
Autor: PB
gratulacje dla Lecha - ponownie
On 28 Sie, 11:54, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

A Rios to napastnik w ogóle?

jak najbardziej.

O ile pamiętam to Sobiech nie gra w Wiśle, ani Sadlok.

chodzi mi o to, że Wisła, szukając wzmocnień, nie kupiła ani jednego a
ni drugiego, pomimo, że potrzebowała graczy na ich pozycje. Kupiła
TANIEJ. A czy lepiej? Mam wątpliwości. ____Podstawowym_____ kryterium
jest CENA, a nie jakość. Nie tylko w Wiśle zresztą. Poza Polonią -
wszędzie.

A jeśli pytasz czy Bunoza jest lepszy od Kowalczyka - to mówię że pewnie
tak, skoro on gra i jakoś mu to wychodzi.

Kowalskiego.
Od Kowalskiego być lepszym nie sztuka. Pytanie, o ile lepszym.

Za te same pieniądze kupi się lepszego obcokrajowca niż Polaka.

nie. Niekoniecznie lepszego. Za to na pewno tańszego. I to się bierze
pod uwagę w większości klubów poza Polonią.

Nie ma znaczenia, ważne czy są lepsi od miejscowych.
Taki Rudnevs jest na pewno lepszy od 99% napastników z tego kraju, a
kosztował połowę tego co podobny Sobiech.

po dwóch meczach wystawiasz takie autorytatywne recenzje? Po prostu
Smuda bis :) :)

A ja się nie zgadzam - Polacy stanowią o słabości, a obcokrajowcy o sile
(coraz bardziej przynajmniej).
Zobaczysz - za kilka lat będzie tak jest w koszu

nie. Żeby było jak w koszu czy siatkówce, trzeba sięgnać do zawodników
z najwyższych półek. A najwyższe półki w piłce nożnej lezą poza
zasięgiem naszych ramion.

W każdym razie - nie zgadzam się że liga jest coraz słabsza.
Jest dokładnie odwrotnie - jest coraz lepsza.

liga jest przede wszystkim coraz bardziej wyrównana.
Nad progresem mozna dyskutować. Może co do wartości bezwględnej on
nawet i istnieje. Tylko jak to zmierzyć wg Ciebie (wg jakich
kryteriów), skoro progres otoczenia jest znaaaacznie większy i nasz
progres relatywnie jest regresem???
Można slimaka pochwalić za progres 1 cm/min, tyle tylko że zając w tym
czasie zapierniczy pareset metrów.

Data: 2010-08-29 08:22:46
Autor: JC
On 29 Sie, 12:17, PB <bat_oc...@gazeta.pl> wrote:
nie. Niekoniecznie lepszego. Za to na pewno tańszego. I to się bierze
pod uwagę w większości klubów poza Polonią.

Przy tym samym potencjale możliwości tańszy=lepszy. W dodatku jeśli
eksplorujesz rynki mało popularne w Europie, ale jednak z ligami
porównywalnymi z Ekstraklasą, to biorąc kogoś wyróżniającego się tam
(Kriwiec, Rudnevs), prawie nie ryzykujesz, biorąc pod uwagę kogo na
rodzimym rynku mógłbyś skusić takimi pieniędzmi. Poza tym IMO goście
którzy u siebie sobie radzili i w Polsce też się wyróżniają, nie będą
traktowali siedzenia w Warszawie, Krakowie i Poznaniu jako celu na
całe życie, w przeciwieństwie do lokalsów.

nie. Żeby było jak w koszu czy siatkówce, trzeba sięgnać do zawodników
z najwyższych półek. A najwyższe półki w piłce nożnej lezą poza
zasięgiem naszych ramion.

Ale w PLK nie było nigdy takich zawodników! Najwyższa półka to
powiedzmy top NBA - graczy na poziomie Kobe Bryanta czy Lebrona Jamesa
u nas sobie nie przypominam. Bodaj jedyny gracz z przeszłością w PL,
który zadomowił się w NBA to Lynn Greer, a i wtedy nie był to transfer
bezpośredni ZTCP. W koszykówce było tak, jak teraz jest w piłce:
przychodzą zawodnicy z lig równie amatorskich jak nasza, lub
nieznacznie lepszych. Ich ilość pozwala na systematyczne podnoszenie
poziomu (lub przynajmniej nie obniżanie). Wtedy pojawili się sponsorzy
i kasa, więc i gracze sprowadzani byli coraz lepsi. Wtedy i Polacy
zaczęli się wyrabiać przy boku czarnoskórych lub bałkańskich kolegów.

Można slimaka pochwalić za progres 1 cm/min, tyle tylko że zając w tym
czasie zapierniczy pareset metrów.

Dlatego lepiej skupić się na sobie, póki co. Że Barcelona i Arsenal są
mocniejsze niż Polonia Bytom, to teza niewymagająca weryfikacji :)

pzdr
JC

Data: 2010-08-29 09:53:44
Autor: PB
On 29 Sie, 17:22, JC <teufelsw...@gmail.com> wrote:
 W koszykówce było tak, jak teraz jest w piłce:
przychodzą zawodnicy z lig równie amatorskich jak nasza, lub
nieznacznie lepszych.

przychodzą zawodnicy z NBA w CV, więc bez przesady.

A w siatkówce masz już prawdziwy top.

Dlatego lepiej skupić się na sobie, póki co. Że Barcelona i Arsenal są
mocniejsze niż Polonia Bytom, to teza niewymagająca weryfikacji :)

a teza, że lepsi są Azerowie?

Data: 2010-08-29 22:44:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "PB" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3e642e72-388b-4064-a688-1285ab4fac9dj8g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

W nodze też już grali ludzie z Bundesligi, a nawet Primera Division (albo prawie), więc na to samo wychodzi.
Dalej to nie jest najwyższa półka.

A w siatkówce masz już prawdziwy top.

Dlatego lepiej skupić się na sobie, póki co. Że Barcelona i Arsenal są
mocniejsze niż Polonia Bytom, to teza niewymagająca weryfikacji :)

a teza, że lepsi są Azerowie?

Są i z tą kasą co rok będą nam odjeżdżać.

Data: 2010-08-29 23:18:44
Autor: JC
On 29 Sie, 18:53, PB <bat_oc...@gazeta.pl> wrote:
przychodzą zawodnicy z NBA w CV, więc bez przesady.

Ale co to za NBA-popatrz na ich statystyki, dopóki się mocniej
interesowałem polskim koszem, to nie przypominam sobie, żeby przyszedł
tu grać ktokolwiek liczący się tam, albo chociaż mogący ubiegać się o
status solidnego gracza za oceanem. Kolesie grający ogony, albo mający
po 5 pkt czy 1,5 asysty na mecz, takie to były gwiazdy. Idąc tym
tropem w piłce to oczywiście, mamy np. specjalisty od goli
samobójczych-Jarosława Fojuta, przyszedł z Premiership, ou jea. Mamy
też odpad z Bundesligi w postaci Artura Wichniarka byli też gracze z
zaplecza Primera Division w Legii. W tym kontekście pytanie czy lepiej
był sługą w niebie, czy panem w piekle wydaje się być bezzasadne :)

A w siatkówce masz już prawdziwy top.

Bo poza ligą włoską niewiele lig w Europie jest tak mocnych jak
polska, napędzana przez dwie suto dotowane kapele. A nasi co jakiś
czas grają tam w jakichś prestiżowych rozgrywkach, więc nawet dla
zajebistego gracza z Włoszech to nie wstyd tu przejść. Podstaw pod to
piłkarską Wisłę, która odpada z Karabachem-to nie jest różnica, to
jest przepaść.

a teza, że lepsi są Azerowie?

W przypadku Lecha-nieprawdziwa, w przypadku Wisły-prawdziwa, w
przypadku reszty-brak danych.

pzdr
JC

Data: 2010-08-30 19:39:34
Autor: Przemek Budzyński
W dniu 2010-08-30 08:18, JC pisze:

W przypadku Lecha-nieprawdziwa

dlatego, że bramkarz Azerów gorzej strzelał karne niż Kotor?

Data: 2010-08-30 20:35:25
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5gqas$4cs$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-08-30 08:18, JC pisze:

W przypadku Lecha-nieprawdziwa

dlatego, że bramkarz Azerów gorzej strzelał karne niż Kotor?

Czyli jednak jakaś przewaga jest. ;-)

Data: 2010-08-30 21:40:55
Autor: JC
On 30 Sie, 19:39, Przemek Budzyński <bat_oc...@gazeta.pl> wrote:
dlatego, że bramkarz Azerów gorzej strzelał karne niż Kotor?

Dlatego, że przegrali bezpośredni mecz. Tłumacz to sobie bramkarzem
Azerów, murawą, pechem, whatever-przegrali mecz, więc są gorsi.

pzdr
JC

Data: 2010-08-29 22:42:25
Autor: Cavallino
gratulacje dla Lecha - ponownie
Użytkownik "PB" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Za te same pieniądze kupi się lepszego obcokrajowca niż Polaka.

nie. Niekoniecznie lepszego.

Co rozumiesz przez "za te same pieniądze"?
Bo ja to, że mając do wydania 500 tys Eur kupujesz Rudnevsa, a nie jakiegoś Polaka o którym nikt jeszcze nic nie słyszał, za to się ceni bo 3 razy piłkę prosto kopnął w II lidze.
Sobiecha za tą cenę nie kupisz, bo go Ruch nie chce sprzedać, więc nie liczy się w rozważaniach.

Taki Rudnevs jest na pewno lepszy od 99% napastników z tego kraju, a
kosztował połowę tego co podobny Sobiech.

po dwóch meczach wystawiasz takie autorytatywne recenzje?

Mamy dużo napastników, więc te 1% który może być lepszy od Rudnevsa to i tak spora grupa. ;-)

nie. Żeby było jak w koszu czy siatkówce, trzeba sięgnać do zawodników
z najwyższych półek.

Jakich znowu najwyższych półek?
Nie widziałem aby Kobe grał w Polsce.

O siatkówce się nie wypowiada, bo raz że tam się kupuje za frytki, więc się nie liczy.
Ale jak chcesz czegoś więcej niż kosz, to może być i tak jak w żużlu.
Gdzie obecnie 2 Polaków prowadzi w Grand Prix, a polska drużyna dość regularnie wygrywa konkurencję drużynową.

Nad progresem mozna dyskutować. Może co do wartości bezwględnej on
nawet i istnieje.

No i o to idzie.

Tylko jak to zmierzyć wg Ciebie (wg jakich
kryteriów), skoro progres otoczenia jest znaaaacznie większy i nasz
progres relatywnie jest regresem???

Taki urok, jak nie mamy bogatych Polaków chcących wrzucić kupę kasy w piłkę, to nie wytrzymujemy konkurencji już nie tylko Ruskich, ale i Ukraińców i Azerów.

Data: 2010-08-26 23:36:50
Autor: Klepa
wrote:

[...]

A niesłusznie jechali po nim? Zagrał tragicznie i odpadł, tyle.
Teraz zagrał tragicznie (cit mniej) ale przeszedł.

Więc powiedz mi czy teraz mam piać z zachwytu nad ich grą? Według mnie
nie.

Jak dla mnie super że przeszli ale od wychwalania stylu w jakim to
zrobili to jestem daleki.

Data: 2010-08-27 09:59:49
Autor: Cavallino
wrote:

[...]

Nie, trzeba się czepiać, powód zawsze się znajdzie, a każdy jest dobry.
Żeby coś dobrego napisać, to już nie - tak dobrze to nie ma.

Data: 2010-08-27 12:15:35
Autor: WOJSAL
W dniu 26.08.2010 22:26, Cavallino pisze:

Teraz warto policzyć ile postów będzie podobnych do Twojego i
skonfontować to z ilością postów, w których dupki wszelkiej maści
jechały po polskich klubach, gdy im nie wyszło w pucharach.

A polskie kluby odniosly jakies spektakularne sukcesy w pucharach?
Kto? Kiedy?
:)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-08-27 03:52:19
Autor: Klepa
On 27 Sie, 12:15, WOJSAL <wojs...@NOSPAM-gazeta.pl> wrote:
> [...]

> jechały po polskich klubach, gdy im nie wyszło w pucharach.

A polskie kluby odniosly jakies spektakularne sukcesy w pucharach?

Wczoraj Lech :-)

Data: 2010-08-27 12:39:36
Autor: Cavallino
Użytkownik "WOJSAL" <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i58386$79g$1news.task.gda.pl...
[...]

Jakby czytał obrońców krzyża - "jak nie będzie godnego pomnika.......".
Mów co chcesz, ale dwukrotna grupa LE w ciągu trzech lat, to jest sukces w naszej rzeczywistości, niezależnie od tego jaki klub tego dokona.

I nawet jak go ktoś nie lubi, to też nie przestaje z tego tytułu być sukcesem.

Data: 2010-08-27 03:55:06
Autor: JC
gratulacje dla Lecha - ponownie
On 27 Sie, 12:39, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Mów co chcesz, ale dwukrotna grupa LE w ciągu trzech lat, to jest sukces w
naszej rzeczywistości, niezależnie od tego jaki klub tego dokona.

Ochłoń i wskaż, kto z tym sukcesem polemizuje, kto go umniejsza.

pzdr
JC

Data: 2010-08-27 13:16:30
Autor: Cavallino
wrote:
Mów co chcesz, ale dwukrotna grupa LE w ciągu trzech lat, to jest sukces w
naszej rzeczywistości, niezależnie od tego jaki klub tego dokona.

Ochłoń i wskaż, kto z tym sukcesem polemizuje, kto go umniejsza.

Jeśli nie rozumiesz co czytasz, to nie mam zamiaru Ci tego powtarzać.

Data: 2010-08-27 18:58:27
Autor: Danpe
gratulacje dla Lecha - ponownie
On Fri, 27 Aug 2010 12:39:36 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

[...]

Spoko, trzymam kciuki, abyscie wiekszych sukcesow nie mieli :) niz
awans do LE.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-30 08:57:09
Autor: WOJSAL
W dniu 27.08.2010 12:39, Cavallino pisze:
Mów co chcesz, ale dwukrotna grupa LE w ciągu trzech lat, to jest sukces
w naszej rzeczywistości, niezależnie od tego jaki klub tego dokona.

Spokojnie. Awans do grupy LE jakims uskcesem nie jest. Natomiast zwroc
uwage, ze styl jaki zaprezentowal Lech w walce z ogorkami nie
byl imponujacy. Wiec bylbym ostrozny z tym obwieszczaniem sukcesu
polskiej pilki.
Teraz dopiero Lech ma niezla okazje do zaprezentowania, tego co potrafi,
do pokazania gdzie jestesmy w Europie..

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-08-30 10:57:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "WOJSAL" <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5fko4$cuo$1news.task.gda.pl...
[...]

Kolega chyba zapomniał w jakim kraju żyje i jak często się to w nim zdarzało.
Przypomnę - to jest czwarty raz w historii, a pod tą nazwą pierwszy.

Data: 2010-08-30 11:27:32
Autor: saw@nt
gratulacje dla Lecha - ponownie
Kolega chyba zapomniał w jakim kraju żyje i jak często się to w nim zdarzało.

Pewnie pierwszy raz się tak zdarzyło, żeby dostać się do LE teraz wystarczy
2 razy wygrać, 1 raz zremisować i 3 razy przegrać.

Przypomnę - to jest czwarty raz w historii

Naprawdę tylko cztery razy w historii polskie zespoły przechodziły 4 rundę eliminacji?

a pod tą nazwą pierwszy.

:)

Data: 2010-08-30 11:42:31
Autor: Cavallino
Użytkownik "saw@nt" <sawa@nt.com> napisał w wiadomości news:

Przypomnę - to jest czwarty raz w historii

Naprawdę tylko cztery razy w historii polskie zespoły przechodziły 4 rundę eliminacji?

Loty na księżyc też się odbywały.

BTW: Taka prośba, jak nie masz nic do napisania w temacie, nie używaj klawisza Wyślij.
Objerzałem Twoje dokonania na grupie - w tym miesiącu przypierdzieliłeś się do kogoś 5 razy, ale nie napisałeś od siebie dosłownie nic.
Może warto zostać przy samym czytaniu w takich uwarunkowaniach?
PLONK WARNING, jakbyś jednak uznał że pyskówki to jedyne na co Cię stać.

Data: 2010-08-30 12:04:44
Autor: WOJSAL
W dniu 30.08.2010 10:57, Cavallino pisze:

Kolega chyba zapomniał w jakim kraju żyje i jak często się to w nim
zdarzało.
Przypomnę - to jest czwarty raz w historii, a pod tą nazwą pierwszy.

OK, ale wazny jest tez styl, kogo sie pokonalo i w jaki sposob.
A tu, przyznasz, powodów do optymizmu nie jest zbyt wiele, prawda?

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-08-30 12:36:11
Autor: Cavallino
Użytkownik "WOJSAL" <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5fvnq$2v7$1news.task.gda.pl...
W dniu 30.08.2010 10:57, Cavallino pisze:

Kolega chyba zapomniał w jakim kraju żyje i jak często się to w nim
zdarzało.
Przypomnę - to jest czwarty raz w historii, a pod tą nazwą pierwszy.

OK, ale wazny jest tez styl,

Znaczy wybierasz brak awansu w ładnym stylu, czy awans w kiepskim?
Bo ja się generalnie zgadzam, że wolę drużynę która grał ładnie, ale reguła jest taka, że w pucharach przeważnie nie dość że gramy brzydko, to jeszcze źle i przegrywamy.
Do Barcelony jeszcze nam trochę brakuje, a nawet taki Inter grał rok temu padakę w stylu obecnego Lecha.

Więc raczej nie ma sensu szukać powodów do wybrzydzania, a wręcz przeciwnie - powodów z których można być zadowolonym.
No chyba że ktoś jest zawodowym malkontentem i tylko narzekanie go rajcuje.

Data: 2010-08-30 12:46:42
Autor: WOJSAL
W dniu 30.08.2010 12:36, Cavallino pisze:

Znaczy wybierasz brak awansu w ładnym stylu, czy awans w kiepskim?

Z dwojga zlego wolalbym brak awansu w ladnym stylu.

Więc raczej nie ma sensu szukać powodów do wybrzydzania, a wręcz
przeciwnie - powodów z których można być zadowolonym.

No to awans jest tu chyba jedynym takim powodem. Bo styl, przeciwnicy
- to juz nie za bardzo. A gdyby bylo odpadniecie, ale w ladnym stylu -
to jest jakas nadzieja, jakies swiatelko w tunelu, ze nastepnym razem
bedzie lepiej. A tak, to na czym opierac swoje nadzieje, ze bedzie lepiej?

No chyba że ktoś jest zawodowym malkontentem i tylko narzekanie go rajcuje.

Tu chodzi o realizm, a nie bieganie od sciany do sciany.
Jak jest dobrze - trzeba pwoiedziec, ze jest dobrze. A jak jest
marnie, to trzeba powiedziec ze jest marnie.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-08-30 13:02:51
Autor: Cavallino
Użytkownik "WOJSAL" <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5g26g$70t$1news.task.gda.pl...
W dniu 30.08.2010 12:36, Cavallino pisze:

Znaczy wybierasz brak awansu w ładnym stylu, czy awans w kiepskim?

Z dwojga zlego wolalbym brak awansu w ladnym stylu.

I mecze z Juve i Man City miałyby z tego tytułu przejść koło nosa?
No nie wierzę, Ty nie możesz być kibicem. ;-)

Więc raczej nie ma sensu szukać powodów do wybrzydzania, a wręcz
przeciwnie - powodów z których można być zadowolonym.

No to awans jest tu chyba jedynym takim powodem.

No właśnie.
Więc czemu tylko ja jestem zadowolony?
No nie - jeszcze kilku innych poważnych ludzi również.

A reszta co, lechożercy, czy polactwo?

[...]

Raczej jak jest dobrze, to warto coś znaleźć, żeby powiedzieć że jest źle.
Można tak narzekać do usranej śmierci że szklanka jest do połowy pusta, tylko po co?

Data: 2010-08-30 13:12:33
Autor: WOJSAL
W dniu 30.08.2010 13:02, Cavallino pisze:
[...]

Tylko ze ladnie to mozna odpasc wlasnie z MC czy Juve. Nie mozna
ladnie odpasc ze Sparta P., Dnipro czy jakims Interem z drugiego konca
swiata  :)

A reszta co, lechożercy, czy polactwo?

Ani jedno ani drugie. Tyle ze awans w marnym stylu nie daje
nadzieji na jutro. Mozna sie tym cieszyc dzisiaj i zadac sobie
pytanie: co jutro?

Raczej jak jest dobrze, to warto coś znaleźć, żeby powiedzieć że jest źle.
Można tak narzekać do usranej śmierci że szklanka jest do połowy pusta,
tylko po co?

Jesli ta szklanka ma cokolwiek, to nie wiecej niz 1/10 pojemnosci. I
wtedy mamy alterantywe: szklanka pelna do 1/10 czy pusta w 9/10?
;)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-08-30 13:15:20
Autor: Cavallino
Użytkownik "WOJSAL" <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5g3mv$9hi$1news.task.gda.pl...
[...]

Jasne.
Tyle że lata 80-te 20 wieku już dawno minęły i rzeczywistość jest inna.

A reszta co, lechożercy, czy polactwo?

Ani jedno ani drugie.

Niestety - tak się nie da.
Albo jedno albo drugie.
W to, że ktoś nie wie na jakim świecie żyje, po prostu nie wierzę.

[...]

Próżna gadka.
Pozostań sam w swojej nienawiści do wszystkiego co może komuś wyjść.
EOD

Data: 2010-08-30 11:23:49
Autor: yamma
WOJSAL wrote:

Teraz dopiero Lech ma niezla okazje do zaprezentowania, tego co
potrafi, do pokazania gdzie jestesmy w Europie..

Biorąc pod uwagę ich wczorajszy mecz to cudów raczej się nie spodziewajmy. Ten ich bramkarz z meczu na mecz coraz bardziej zbliża się do Cabaja i ja jestem ciekawe kiedy nastąpi ten moment i sam sobie wrzuci piłkę do bramki. BTW, dlaczego odstawiono Kotorowskiego? Kontuzja?
yamma

Data: 2010-08-27 18:14:51
Autor: Tomek C
gratulacje dla Lecha - ponownie
"Cavallino", dnia 26-08-2010 o godzinie 22:26:18 w wiadomości
<news:i56il9$i6f$1news.onet.pl> napisał/a:

Teraz warto policzyć ile postów będzie podobnych do Twojego i skonfontować to z ilością postów, w których dupki wszelkiej maści jechały po polskich klubach, gdy im nie wyszło w pucharach.

Nie napinaj się tak, bo Ci żyłka pęknie. Prawda jest taka, że ten
wczorajszy mecz to była zwykła kopanina na kartoflisku. Normalnie jakbym
oglądał mecz Cracovi z Polonią Bytom. Poziom ten sam. Wytrzymałem przez pierwszą połowę. Więcej nie dałem rady bo mnie zęby
rozbolały jak oglądałem tę bezładną kopaninę w wykonaniu obu drużyn.

--
Tomek C. - kibic niezrzeszony     tomciu|at|post.pl      GG: 356802

Data: 2010-08-27 19:45:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "Tomek C" <adres@w.sigu.> napisał w wiadomości news:1qr2duq7xn1md$.dlgtomciu.net.invalid...
[...]

Mówisz że dorównałbym palantom co histeryzowali tu kilka tygodni temu?

Data: 2010-08-27 21:52:33
Autor: maciej
Cavallino napisał:

Mówisz że dorównałbym palantom co histeryzowali tu kilka tygodni temu?

Jeden z nieliczynych palantów na tej grupie to ty.
Trzeba być właśnie takim palantem jak ty, żeby opinię o żenadzie jaką prezentował Lech Poznań w meczu z śmiesznym klubikiem z Azerbejdżanu, czy beznadziejnej Sparcie Praga nazwać "histeryzowaniem".

Data: 2010-08-28 12:27:41
Autor: Koriat
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i56il9$i6f$1news.onet.pl...
[...]

To dolicz i mój :). Gratulacje. Nie tylko samego awansu, ale przede wszystkim super grupy. Ciężka jak jasna cholera, ale za to przeciwnicy ekstra pod każdym względem. Czy to prawda, że na mecze z Juve i MC będzie już cała pojemność Waszego stadionu do dyspozycji i czy to daje około 43 tys. miejsc?
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-08-28 13:46:00
Autor: Andy
"Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> wrote in message news:i5aoau$68p$1node1.news.atman.pl...
[...]

Na wszystkie 3 mecze grupowe powinien byc juz do dyspozycji caly stadion. Teoretycznie otwarcie calego stadionu to 20 wrzesien, gdy bedzie koncert Stinga. Budowlancy staja teraz na uszach, zeby zdazyc, bo tego koncertu przelozyc raczej sie nie da :). Bylby problem, gdyby mecz 1. kolejki LE byl w Poznaniu (16 wrzesnia), no ale jest na wyjezdzie i problemu nie ma.

Data: 2010-08-29 11:47:44
Autor: Koriat
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:i5at4m$klo$1mx1.internetia.pl...
[...]

No i tu wychodzi wyższość Krakowa nad Poznaniem. U nas zawsze możnaby przenieść ten koncert na Suche Stawy :))).

Bylby problem, gdyby mecz 1. kolejki LE byl w Poznaniu (16 wrzesnia), no ale jest na wyjezdzie i problemu nie ma.
I to jest ogromne znaczenie LE. Jak na talerzu podany "instrument marketingowy" na przyciągnięcie 40 tys. ludzi na stadion, co nawet w Poznaniu wcale nie musi być sprawą łatwą. Nie wspominając już o tym, jak często w konsekwencji tego awansu będzie Lech wspominany w różnego rodzaju mediach. Więc dla klubu, niezależnie od wyników sportowych (czyli nawet w razie 6 x 0-3) będzie to duży zysk
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-08-29 11:51:31
Autor: Cavallino
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

U nas nie można, bo stadion będzie gotowy właśnie na ten koncert.
Gdyby nie on, to pewnie budowaliby go jeszcze z pół roku, bo Lecha i jego potrzeby mają totalnie gdzieś.

Data: 2010-08-29 18:43:15
Autor: Michal Jankowski
"Andy" <adaw@teko.pl> writes:

stadion. Teoretycznie otwarcie calego stadionu to 20 wrzesien, gdy
bedzie koncert Stinga. Budowlancy staja teraz na uszach, zeby zdazyc,
bo tego koncertu przelozyc raczej sie nie da :). Bylby problem, gdyby

A trawa to tam kiedyś będzie?

  MJ

Data: 2010-08-29 20:27:36
Autor: Andy
"Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> wrote in message news:kjzbp8ls730.fsfccfs1.fuw.edu.pl..
[...]

Niby po tym koncercie Stinga.

Data: 2010-08-28 13:57:22
Autor: Cavallino
[...]

Nie wiem ile dokładnie będzie w UEFA, ale gdzieś w ten deseń.
Pojemność stadionu zmieniała się w trakcie, miało być 45 tys, potem dali szersze krzesełka, więc się zmniejszyła, nie wiem o ile, nie miało to dla nikogo większego znaczenia, bo i tak 35 tysięcznik starczyłby nam z zapasem, nikt się pojemnością nie racjował.
Choć może nie na taką grupę, tutaj i stadion większy niż Narodowy mógłby się zapełnić.

Data: 2010-08-26 22:27:03
Autor: Jadrys
  W dniu 2010-08-26 22:08, ..Aldi..Romek.. pisze:
no i wymęczyli tę fazę grupową LE...  przynajmniej jeden polski zespół cokolwiek zaistniał

byle jak, ale skutecznie, bardzo mnie cieszy efekt!
GRATULACJE!

Co to znaczy wymęczyli?  Ja uważam że zasłużenie awansowali, - nie ustępowali Dniepro w niczym, a nawet byli lepsi...

Data: 2010-08-26 22:38:38
Autor: ..Aldi..Romek..
gratulacje dla Lecha - ponownie
Co to znaczy wymęczyli?  Ja uważam że zasłużenie awansowali, - nie ustępowali Dniepro w niczym, a nawet byli lepsi...

no weź...
awansowali zasłużenie, bo strzelili gola więcej... jeszcze bardziej sie chwali, że na wyjeździe! ale jak oglądałem ten mecz, to im dalej tym większego miałem stracha, że cos jednak wpadnie do naszej siatki... na szczęście na strachu się skończyło

drażniło mnie to wybijanie na oślep... na szczęście potrafili też szybko wychodzić ze swojej połowy i zagrywać sobie podania zwalniające grę przed polem karnym Ukraińców (mówię o końcówce meczu)

Data: 2010-08-27 09:18:44
Autor: Jadrys
  W dniu 2010-08-26 22:38, ..Aldi..Romek.. pisze:
[...]

Owszem, przez pewien okres pod koniec meczu wkradło się do gry Kolejorza trochę chaosu. Ale jednak nie przełożyło się to na zagrożenie bramki - obrona spisywała się bez zarzutu.

drażniło mnie to wybijanie na oślep... na szczęście potrafili też szybko wychodzić ze swojej połowy i zagrywać sobie podania zwalniające grę przed polem karnym Ukraińców (mówię o końcówce meczu)

Jednak to Lech stwarzał grożniejsze sytuacje pod bramka Dniepro. - Zwłaszcza ze stałych fragmentów gry.

PS. Mocno mnie zaskoczyła na plus gra Kiełbia. Czuję że Lech będzie miał z niego wielką pociechę..

Data: 2010-08-27 12:52:33
Autor: ..Aldi..Romek..
gratulacje dla Lecha - ponownie
Ale jednak nie przełożyło się to na zagrożenie bramki - obrona spisywała się bez zarzutu.

true

[...]

true.. i to najlepsze... fajnie było, dopóki nie zaczął strzelać po trybunach ;))))

czy w fazie grupowej Rudnevs będzie już grał? bo nie pamiętam... jest też szansa na przyjęcie odwołania w sprawie Peszki, to jego nieobecność skróciłaby się z 3 do 2 spotkań... kto wie...

Data: 2010-08-27 06:19:08
Autor: OlO

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:i56imj$hj9$2news.onet.pl...

Co to znaczy wymęczyli?  Ja uważam że zasłużenie awansowali, - nie ustępowali Dniepro w niczym, a nawet byli lepsi...

tak , w wybijaniu pilki w trybuny

Data: 2010-08-27 09:18:27
Autor: Jadrys
  W dniu 2010-08-27 06:19, OlO pisze:

[...]

Trochę mnie dziwi że pamiętasz  tylko fragment gry pod koniec spotkania. A nie widziałeś bardzo dobrej gry Lecha w destrukcji? Tego podwajania i potrajania obstawy zawodników Dniepro?  Dzisiaj czytam też w prasie porannej o przereklamowanej drużynie. Ale wszyscy jakoś zapomnieli że to Lech nie pozwolił im rozwinąć skrzydeł..

Data: 2010-08-26 22:55:47
Autor: Przemek Budzyński
[...]

ten wynik mnie już nie zaskakuje, zaskoczył mnie wynik w Dniepropietrowsku.

Nie spodziewałem się po prostu, że zespół ukraiński jest aż tak słaby. Dziś praktycznie nie stworzyli ani jednej sytuacji bramkowej. Ciekawe, bo widać, że technikę użytkową mają lepszą, ale co z tego, skoro Lech nadrabiał to wszystko walecznością i twardą grą.

Arboleda jak zwykle bezkonkurencyjny, nieźle grał Kiełb, słabiuteńko Kriwets i Tchibamba. Ofensywa jest dużym problem Lecha, w destrukcji nieźle to wygląda (z Arboledą każda obrona wygląda nieźle...) ale trzeba będzie też te bramki strzelać, a jeden Rudnevs wszystkich spotkań w sezonie nie obskoczy.

Awans zasłużony i wcale nieprzypadkowy. Twardo wywalczony w bardzo wyrównanej walce, na niskawym poziomie, ale na pewno nie fuksiarski.

Gratulacje.

Data: 2010-08-26 23:50:19
Autor: Andy
"..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> wrote in message news:i56hki$ar6$1usenet.news.interia.pl...
no i wymęczyli tę fazę grupową LE...  przynajmniej jeden polski zespół cokolwiek zaistniał

Jutro juz pewnie nie bede mial okazji, wiec napisze moje zyczenia co do rywali w grupie, a nuz cos sie spelni :).
A wiec sierotka ma wyciagnac losy z nastepujacymi klubami:
Zenit Sankt Petersburg
PSG
Borussia Dortmund

Nie chcialbym natomiast druzyn z polwyspu Iberyjskiego, Turcji, Grecji i CSKA Moskwa.

Data: 2010-08-26 23:57:20
Autor: Cavallino
[...]

Chcesz dokopać Borussii, żeby udowodnić Lewemu, iż przeszedł z lepszego klubu do gorszego ? ;-)

Ja tam chcę słabszych rywali.
Albo lepszych, jak spadać to z wysokiego konia.

Data: 2010-08-27 00:11:54
Autor: Andy
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:i56nvv$v6f$1news.onet.pl...
[...]

Nie, tym sie zupelnie nie kieruje. Pod wzgledem logistyczno-finansowo-kibicowskim jest to rywal optymalny :).

Data: 2010-08-27 00:15:41
Autor: Cavallino
[...]

Większości to bez różnicy, bo nawet jakby kto chciał jechać, to i tak mu nie pozwolą. ;-)
A tak na poważnie - możesz spróbować wybadać w WL, co komu odbiło, że wolą bilety zwrócić, niż wolną sprzedaż urządzić?

Data: 2010-08-27 11:13:20
Autor: Cavallino
[...]

Ja chciałbym tak:
Sporting
Bruggia lub Steaua
BATE

Data: 2010-08-27 12:53:26
Autor: ..Aldi..Romek..
gratulacje dla Lecha - ponownie
a ja bym chciał kogokolwiek, byleby przeszli do fazy pucharowej!!!

Data: 2010-08-27 09:55:36
Autor: Smerf
Kiełb
W czasie tego porażająco nudnego widowiska - ten człowiek zagrał na bardzo wysokim 'international level'
Powinien być przykładem dla innych zbazowanych gwiazd - jak można przez 90 minut zdrowo napierd...

Mam nadzieje, ze wyrosna z niego ludzie.

Swoja droga krytykowany Wichniarek - tez mi sie bardzo podobal. Widac ze z niejednego pieca chleb jadl i wie kiedy dac sie kopnac.

Fajny ten Lech - mloda druzyna - sporo fajnych zawodnikow z których przy ograniu w Europie i reprezentacja bedzie miala wiele pozytku.

pzdr
mar

Data: 2010-08-27 11:15:58
Autor: Cavallino
Kiełb
Użytkownik "Smerf" <smerf28@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c776f77$0$27044$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja również.
Zresztą już w momencie transferu, uważałem go za bardzo dobry.
I się nie pomyliłem.
Mam nadzieję że i Chiwawa pokaże że jest przydatny, choćby w lidze.

gratulacje dla Lecha - ponownie