gratulacje to się zwykło składać .. zwycięzcom..!!!

Data: 2019-05-28 17:43:55
Autor: boukun
gratulacje to się zwykło składać .. zwycięzcom..!!!
Paradoksalnie i zwycięzcy, i przegrani mają powód do satysfakcji. Chciałbym jednak pogratulować wszystkim ludziom, którzy poszli do wyborów - skomentował wynik wyborów Donald Tusk.

Donald Tusk w rozmowie z dziennikarzami w Brukseli podkreślił fakt wysokiej frekwencji wyborczej w Polsce. - W wyborach wzięło udział dwa razy więcej osób niż 5 lat temu. To coś bardzo optymistycznego. Bardzo wielu naszych rodaków zrozumiało, że wybory europejskie, to wybory dotyczące losu i przyszłości Polaków. To znak pozytywny - powiedział. - Nie jest moją rolą ocena, komu mobilizacja elektoratu sprzyja bardziej. Fakt jest faktem, że poszło do wyborów europejskich 44 procent Polaków - mówił Donald Tusk.

- Wynik Koalicji Europejskiej jest wysoki, wyższy niż wskazywały sondaże. Wyniki PIS-u jest jest wyraźnie lepszy niż można się było spodziewać. Obóz rządzący ma prawo do satysfakcji. Bardzo skutecznie użył narzędzi przekonywania Polaków, polityka socjalna, czasem wręcz prezenty. - mówił Tusk. - Trudno się dziwić, nie ma co pomstować na ten fakt, sytuacja gospodarcza pozwala na taką prospołeczną politykę. Wynik opozycji oceniam bardzo wysoko, nie mają takich instrumentów jak PiS, nie mają też mediów publicznych - dodał.

- Wiem, że jakoś wielu z nas się przyzwyczaiło do tego, co można obejrzeć w telewizji publicznej, ale wiecie państwo, że dzisiaj media publiczne w Polsce to raczej taka bardzo ukierunkowana i agresywna propaganda rządowa - ocenił były premier. - Biorąc pod uwagę te dwa fakty, pełną kontrolę mediów publicznych i możliwość prowadzenia takiej właśnie hojnej polityki społecznej powoduje, że ta przewaga PiS jest dość zrozumiała i uzasadniona - dodał.

- Dokonano pewnego wyboru, dość szerokiej koalicji, to ma swoje dobre i złe strony - odparł Tusk pytany o to, czy nie było błędem stworzenie tak szerokiej koalicji do wyborów do PE. - Tylko taka koalicja była w stanie zdobyć prawie 39 proc. głosów. To wynik obiektywnie dobry, choć przyćmiony wynikiem PiS. Szczególnie, że wyborcom trudno utożsamiać się z tak szeroką koalicją. Doceniam ich wynik, choć mają materiał do przemyślenia - dodał.

- Traktuję jako komplement opinię, że moje trzy spotkania w Polsce zmobilizowały Polaków do pójścia do wyborów, i to zapewne nie tylko wyborców Koalicji Europejskiej. To oznacza, że nie jest ze mną tak źle. Te sygnały płynące ze strony PiS, że już po Tusku, traktuję jako może mało elegancki, ale jednak wciąż komplement, to znaczy, że wciąż mają problem - mówił były premier.

Tusk zaznaczył też, że "budowanie, a nie rozbijanie jest wartością" i apelował do liderów opozycji. - Gdybyście mieli się podzielić, to zastanówcie się trzy razy, czy na pewno podzieleni macie pomysł na zwycięstwo - stwierdził. - Nie warto marnować tego wielkiego wysiłku. Nawet, jak z moimi dziećmi rozmawiam, to nie jest łatwo dokonać wyboru koalicji, w której jest tyle odcieni i pomysłów na Polskę. Trzeba uszanować determinację, wolę i odwagę tych milionów ludzi głosujących na tę Koalicję. Byłbym ostrożny na miejscu ich liderów - mówił były premier.

https://wiadomosci.wp.pl/donald-tusk-komentuje-wynik-wyborow-gratuluje-tym-ktorzy-poszli-do-urn-6385872267843201a

bmm
1 godzinę temu

Poszli do wyborów bo tu nie chodziło o Unie Europejską. Te wybory miały paradoksalnie niewiele z nią wspólnego.

342
1 godzinę temu

p.dygnitarzu wyszło jak wyszło ale jest łyso.....!!!! a gratulacje to się zwykło składać .. zwycięzcom..!!!

Wronski
1 godzinę temu

Donek donek wszstko sztuczne . Jedź chłopie do domu spowrotem. Twój czas już minął.

ale
34 min. temu

w zakładach karnych wygrała KE - wielki to sukces, bo to swój do swojego ciągnie, a rudy tam czeka na ciebie norka

ale jaja
34 min. temu

wszystko chcial sprzedac

Polak===
34 min. temu

POdstępny lis w akcji. Nikt tu chłopcze cię nie wygląda. Zostań tam gdzie cię odznaczają niemieckimi medalami za twoje czyny....antypolskie

obserwator
34 min. temu

Wow Tusk wycofuje się z polityki, ta wypowiedź świadczy, że nie dołączy do KE tylko pozostawi to innym liderom.

Oskubani z oszczedności w OFE !!!
36 min. temu

Pan, Panie Tusk nic nie dał Polakom. Za Pana rządów zostaliśmy oskubani z pieniędzy zgromadzonych w OFE (51%). Przy każdych wyborach będziemy to pamiętać !!!!.

Max
36 min. temu

Kiedy oni rzadzili to obiecywali zlote gory co zrobili dla Polakow zwyklych obywateli Nic jedynie mieli pogarde to byl ich program i cel jak zniszczyc Polske tak dbali o obywateli ze wszyscy uciekali z kraju ale co tam ze taki zwykly obywatel nie ma co do gara wsadzic super ze oni maja dla tego Polacy im podziekowali teraz zbieraja owoce swojej pracy.

Data: 2019-05-28 20:48:16
Autor: Pajdak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:qcjkvt$8fd$1gioia.aioe.org...
Paradoksalnie i zwycięzcy, i przegrani mają powód do satysfakcji. Chciałbym jednak pogratulować wszystkim ludziom, którzy poszli do wyborów - skomentował wynik wyborów Donald Tusk.

Ucz się od Tuska boukun ty chamie kultury! ;-))

--
Pajdak

Data: 2019-05-28 22:20:06
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie dawaj mi szmalcowników za przykład...

boukun

Data: 2019-05-28 22:56:34
Autor: Pisiorowy Escobar
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

Nie dawaj mi szmalcowników za przykład...

dla ciebie niemiecki sługusie Panów Szmalcowników

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-05-29 06:25:17
Autor: Pajdak
świniopas "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Ten "szmalcownik" osiągnął to o czym wy tylko możecie po pijaku marzyć.

Czy w tym rokun też pilnujesz psy u bauera?

--
Pajdak

Data: 2019-05-29 07:40:18
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Targowiczanie tak mają..., ale ja o tym nie marzę :)

boukun

Data: 2019-05-30 06:09:13
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Pilnujesz w tym roku psy u bauera? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-28 23:01:05
Autor: A. Filip
Donald Tusk gratuluje PO+KE historycznego moralnego zwycięstwa

Kultury wykrętów?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-28 23:09:55
Autor: Pisiorowy Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

"Pajdak" <runt@anekumena.prv> pisze:
> Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
>
> Ucz się od Tuska boukun ty chamie kultury! ;-))

Kultury wykrętów?

takich jak działkowca w sprawie działki ?

Data: 2019-05-29 06:21:07
Autor: Pajdak
Donald Tusk gratuluje
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Masz jakiś problem ze wzwodem czy tylko wypierdzieć się nie możesz?

--
Pajdak

Data: 2019-05-30 00:44:55
Autor: Jacek Bialy
Donald Tusk gratuluje
 -- Masz jakiś problem ze wzwodem czy tylko wypierdzieć się nie możesz?

   Te fajdak!...    Jak ty tak możesz do kobiety?!

--

gratulacje to się zwykło składać .. zwycięzcom..!!!