grip do aparatu średnioformatowego

Data: 2011-01-11 16:40:39
Autor: Przemysław Kończak
grip do aparatu średnioformatowego
Dzięki wszystkim za rady i pomoc.
Kupiłem grip na lewą rękę, zobaczę czy dam radę się przestawić.
Grip ma spust, więc nie będę musiał prawą ręką już nic, oprócz ostrzenia i przewijania filmu robić.

pozdrawiam
P.Kończak

Data: 2011-01-11 17:33:09
Autor: mm
grip do aparatu średnioformatowego
;)

Dzięki wszystkim za rady i pomoc.
Kupiłem grip na lewą rękę, zobaczę czy dam radę się przestawić.
Grip ma spust, więc nie będę musiał prawą ręką już nic, oprócz ostrzenia i przewijania filmu robić.

napisz, proszę, ile czasu zajęło Ci przestawienie się
pozdr
mm
===
www.marekmadej.com
kącik o fotografii, galeria

Email correspondence is possible in German, English,
Spanish and, if you write slowly ;), also in French

grip do aparatu średnioformatowego