griphift sram T3

Data: 2016-05-07 17:26:31
Autor: Titus Atomicus
griphift sram T3
Witam,
Na jesieni zepsula mi sie manetka do shimano 333... do dzis nie naprawilem.

Teraz - gripshift sram t3 - w innym rowerze. Objaw taki, ze biegi sa bezindexowe - nie blokuja sie na konkretbych numerkach - jakas zapadka sie pewnie zlamala.
Znalazlem cos takiego na allegro:
http://allegro.pl/manetka-grip-3-biegowy-sram-mrx-200-30-i6174634632.html
Ale sprzedawca twierdzi ze do przerzutek planetarnych to nie pasuje.
Dlaczego nie?
Na dodatek rozlozylem ten felerny gripshift - w srodku lataja dwa metalowe elementy - nie wiem jak to dziala, co sie zlamalo i jak powinno byc zlozone.
Jakos nie moge znalezc odpowiednigo rysunku w sieci.
Co gorsza nie widze nawet jak wyczepic z tego linke przerzutki.
:-(
--
TA

griphift sram T3