gripshift sram T3

Data: 2016-05-07 20:35:20
Autor: Titus Atomicus
gripshift sram T3
Witam,
[Przepraszam, poprawilem literowke w temacie]
Na jesieni zepsula mi sie manetka do shimano 333... do dzis nie naprawilem.

Teraz podobnie - gripshift sram t3 - w innym rowerze. Objaw taki, ze biegi sa bezindexowe - nie blokuja sie na konkretbych numerkach - jakas zapadka sie pewnie zlamala.
Znalazlem cos takiego na allegro:
http://allegro.pl/manetka-grip-3-biegowy-sram-mrx-200-30-i6174634632.html
Ale sprzedawca twierdzi ze do przerzutek planetarnych to nie pasuje.
Dlaczego nie?
Na dodatek rozlozylem ten felerny gripshift - w srodku lataja dwa metalowe elementy - nie wiem jak to dziala, co sie zlamalo i jak powinno byc zlozone.
Jakos nie moge znalezc odpowiednigo rysunku w sieci.
Co gorsza nie widze nawet, jak wyczepic z tego gripa linke przerzutki.
:-(
--
TA

Data: 2016-05-07 20:29:27
Autor: Piotr aka dracorp
gripshift sram T3
Dnia Sat, 07 May 2016 20:35:20 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

Witam,
[Przepraszam, poprawilem literowke w temacie]
Na jesieni zepsula mi sie manetka do shimano 333... do dzis nie
naprawilem.
Ale wiesz że to nie jest webowe forum i wszystkie twoje posty są widoczne?

[...]
A pchanie linki nie pomaga? W jakieś pozycji musi w końcu linka wyjść drugą stroną.

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-05-07 23:58:14
Autor: Titus Atomicus
gripshift sram T3
In article <nglj77$jf0$1@dont-email.me>,
 Piotr aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> wrote:

Dnia Sat, 07 May 2016 20:35:20 +0200, Titus_Atomicus napisa(C)(C)(a):

> [...]
> naprawilem.
Ale wiesz że to nie jest webowe forum i wszystkie twoje posty są widoczne?
No, czesciowo. Probawalem cancelowac i chyba na atmanie juz ich nie ma.

> [...]
> :-(
A pchanie linki nie pomaga? W jakieś pozycji musi w końcu linka wyjść drugą stroną.
Mhm. Tyle ze druga strona byla pod guma. Juz do tego doszedlem i ja zsunalem.
Pozostale pytania sa wciaz aktualne - znaczy czy ten gripshift z linka allegro naprawde nie bedzie pasowal i dlaczego, i jak dziala ta metalowa zapadka i co mi sie polamalo.
Jutro wrzuce jakies zdjecia...
--
TA

Data: 2016-05-08 09:56:01
Autor: ivo.andric
gripshift sram T3

Na dodatek rozlozylem ten felerny gripshift - w srodku lataja dwa metalowe elementy - nie wiem jak to dziala, co sie zlamalo i jak powinno byc zlozone.

A moze to nie dwa elementy a 1 polamany?
W moich starych gripach (jakis noname) tak wlasnie sie stalo i mialem
efekt jak u ciebie.  Sprawdz doklanie czy nie widac miejsca w ktorym
byly poaczone. Wytarczylo dorobic na wzor (po zlozeniu)
blaszke/sprezynke.

Zajrzyj do postu na forum:
http://www.forumrowerowe.org/topic/95085-manetkagripshift-mrx-30/

U mnie blaszka byla taka jak ta:
http://pokazywarka.pl/j68io9/

ivo

Data: 2016-05-09 04:15:14
Autor: Titus Atomicus
gripshift sram T3
In article <ngmrei$k6v$1@node2.news.atman.pl>,
 "ivo.andric" <ivo.andric@spam.com> wrote:

> [...]

efekt jak u ciebie.  Sprawdz doklanie czy nie widac miejsca w ktorym
byly poaczone. Wytarczylo dorobic na wzor (po zlozeniu)

A gdzie to dorobiles?
Trudno samemu wygiac cos takiego.

Zajrzyj do postu na forum:
http://www.forumrowerowe.org/topic/95085-manetkagripshift-mrx-30/
Hm, niestety zadne obrazki juz nie dzialaja. Ale jak widze, problem znany.

U mnie blaszka byla taka jak ta:
http://pokazywarka.pl/j68io9/

A u mnie taka:
http://tinyurl.com/gpojjg6
Wyglada na to, ze ta dluzsza jest cala i taka jak u ciebie.
Ale ta druga, krotsza jest jakby odlamana.
--
TA

Data: 2016-05-11 21:51:30
Autor: ivo.andric
gripshift sram T3

A gdzie to dorobiles?
Trudno samemu wygiac cos takiego.

wygiecie to nie problem
problemem jest odpowiedni material na blaszke
musi byc sprezysty i jednoczesnie dac sie ksztaltowac
metoda prob i bledow cos dobralem ale nie kojarze od czego to bylo
kiedys

A u mnie taka:
http://tinyurl.com/gpojjg6
Wyglada na to, ze ta dluzsza jest cala i taka jak u ciebie.
Ale ta druga, krotsza jest jakby odlamana.

u ciebie blaszka odpowiadajaca za zatrzaskiwanie przelozen jest OK
mozesz sprobowac lekko ja rozgiac aby mocniej trzymala (uwazaj zeby nie
pekla bo bedzie problem)

zasada dzialania jest prosta
http://pokazywarka.pl/ku56it/
duzym lukiem "lezy na kierownicy" a gorny wystep zatrzaskuje sie w
zabkach obudowy
kierunek wlozenia blaszki ma znaczenie ale to wyjdzie jak zaczniesz
skladac

czarnego elementu nie kojarze :(
to na pewno metal?
moze kawalek obudowy (tam gdzie siedzi blaszka) sie ulamal i dlatego sie
skiepscilo bo sprezynka nie jest umocowana

Data: 2016-05-12 05:20:13
Autor: Titus Atomicus
gripshift sram T3
In article <nh02g4$tog$1@node1.news.atman.pl>,
> [...]

u ciebie blaszka odpowiadajaca za zatrzaskiwanie przelozen jest OK
mozesz sprobowac lekko ja rozgiac aby mocniej trzymala (uwazaj zeby nie
No, wtedy bede szukal odpowiedniej blaszki... patrz ustep 1.

[...]

Na pewno metal i zupelnie mi on nie pasuje do niczego.

moze kawalek obudowy (tam gdzie siedzi blaszka) sie ulamal i dlatego sie
skiepscilo bo sprezynka nie jest umocowana

Nie, jest to metalowa blaszka, wygladajaca jakby byla ulamana. Ale nijak nie pasuje do tej blaszki-sprezynki.
--
TA

Data: 2016-05-13 15:42:33
Autor: ivo.andric
gripshift sram T3

https://www.youtube.com/watch?v=YmOVOc-iLcY

Data: 2016-05-13 15:46:43
Autor: ivo.andric
gripshift sram T3

https://www.youtube.com/watch?v=2pCr5zH7kBg

Data: 2016-05-17 13:41:45
Autor: Titus Atomicus
gripshift sram T3
In article <nh4ls2$jmo$1@node2.news.atman.pl>,
 "ivo.andric" <ivo.andric@spam.com> wrote:

https://www.youtube.com/watch?v=2pCr5zH7kBg

No, filmiki fajne, ale ja wciaz nie wiem, jak naprawic tego swojego T3.
Dolozylem jeszcze jedno zdjecie:
http://tinyurl.com/gpojjg6
Po zlozeniu, gripshift klika tylko w dwoch polozeniach, a na dodatek ta sprzezynka sie przesuwa. I po kilku probach calosc sie blokuje i przestaje dzialac.

No i wciaz nie wiem, czy rzeczywiscie to:
http://allegro.pl/manetka-grip-3-biegowy-sram-mrx-200-30-i6174634632.html
.... nie bedzie pasowac i dlaczego.
--
TA

Data: 2016-05-18 20:52:38
Autor: Titus Atomicus
gripshift sram T3
In article <Titus_Atomicus-15D11F.13414417052016@node1.news.atman.pl>,

No i wciaz nie wiem, czy rzeczywiscie to:
http://allegro.pl/manetka-grip-3-biegowy-sram-mrx-200-30-i6174634632.html
... nie bedzie pasowac i dlaczego.

I jeszcze jedno - na allegro jest kilka gripow i3. Czy one sa sa zgodne z T3? --
TA

Data: 2016-05-19 06:54:09
Autor: Titus Atomicus
gripshift sram T3
In article <Titus_Atomicus-3B3021.20523818052016@node1.news.atman.pl>,

> [...]

> ... nie bedzie pasowac i dlaczego.

I jeszcze jedno - na allegro jest kilka gripow i3. Czy one sa sa zgodne z T3?

Jakie sa w ogole roznice miedzy gripami T3 Spectro, i-3 (i-Motion) i T3 Bandix (te ostatnie sa podobno do bmxow i rowerow dzieciecych, ale to akurat mi nie przeszkadza - sa nieco lzejsze i chyba trwalsze - nie maja tych oslonek z plexi nad biegami)???? Poza wygladem zewnetrznym, znaczy sie.
--
TA

Data: 2016-05-21 03:20:41
Autor: Titus Atomicus
gripshift sram T3
In article <Titus_Atomicus-C86E82.06540919052016@node1.news.atman.pl>,

> [...]

Jakie sa w ogole roznice miedzy gripami T3 Spectro, i-3 (i-Motion) i T3 Bandix (te ostatnie sa podobno do bmxow i rowerow dzieciecych, ale to akurat mi nie przeszkadza - sa nieco lzejsze i chyba trwalsze - nie maja tych oslonek z plexi nad biegami)???? Poza wygladem zewnetrznym, znaczy sie.

Kilka linkow:
http://bicycles.stackexchange.com/questions/14275/sachs-torpedo-3-gear-vs
-sram-t3-vs-sram-i-motion-3-gear
http://www.sheldonbrown.com/sachs-internal.html
Ale wciaz nie wiem, co z tym i-3 (i-Motion).

No nic. W koncu poddalem sie.
:-(
Kupilem gripshift T3 'bandix' w dobrej cenie.
Juz wymienione, niby ok, tylko 'klik' dziala jakos twardo :-( jakby cos nie tak bylo ze sprezyna cofajaca trzpien w piascie.
--
TA

Data: 2016-05-21 03:45:20
Autor: Titus Atomicus
gripshift sram T3
In article <Titus_Atomicus-61AECC.03204121052016@node1.news.atman.pl>,

No nic. W koncu poddalem sie.
:-(
Kupilem gripshift T3 'bandix' w dobrej cenie.

Ojej, wlasnie znalazlem dobrze zaopatrzony sklep z takimi czesciami:
https://narowery.pl/pl/producer/SRAM/60
Ceny tez, jak widze, sa ok.
--
TA