gripshift sram T3

Data: 2016-05-07 20:29:27
Autor: Piotr aka dracorp
gripshift sram T3
Dnia Sat, 07 May 2016 20:35:20 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

Witam,
[Przepraszam, poprawilem literowke w temacie]
Na jesieni zepsula mi sie manetka do shimano 333... do dzis nie
naprawilem.
Ale wiesz że to nie jest webowe forum i wszystkie twoje posty są widoczne?

Na dodatek rozlozylem ten felerny gripshift - w srodku lataja dwa
metalowe elementy - nie wiem jak to dziala, co sie zlamalo i jak powinno
byc zlozone.
Jakos nie moge znalezc odpowiednigo rysunku w sieci.
Co gorsza nie widze nawet, jak wyczepic z tego gripa linke przerzutki.
:-(
A pchanie linki nie pomaga? W jakieś pozycji musi w końcu linka wyjść drugą stroną.

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-05-07 23:58:14
Autor: Titus Atomicus
gripshift sram T3
In article <nglj77$jf0$1@dont-email.me>,
 Piotr aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> wrote:

Dnia Sat, 07 May 2016 20:35:20 +0200, Titus_Atomicus napisa(C)(C)(a):

> [...]
> naprawilem.
Ale wiesz że to nie jest webowe forum i wszystkie twoje posty są widoczne?
No, czesciowo. Probawalem cancelowac i chyba na atmanie juz ich nie ma.

> [...]
> :-(
A pchanie linki nie pomaga? W jakieś pozycji musi w końcu linka wyjść drugą stroną.
Mhm. Tyle ze druga strona byla pod guma. Juz do tego doszedlem i ja zsunalem.
Pozostale pytania sa wciaz aktualne - znaczy czy ten gripshift z linka allegro naprawde nie bedzie pasowal i dlaczego, i jak dziala ta metalowa zapadka i co mi sie polamalo.
Jutro wrzuce jakies zdjecia...
--
TA

gripshift sram T3