gripy Ergona

Data: 2009-06-11 12:44:20
Autor: miok
gripy Ergona
On 11 Cze, 14:50, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Dlaczego te z rogami nie sa zgodne z gripshift?
Nie rozumiem.
Bo widziales model odpowiedni dla NIEgripshift. Roznia sie dlugoscia,
bo w GRIPshiftach przeciez sama manetka jest uchwytem, wiec dobrze by
bylo zeby byla krótsza rączka (chwyt). Może dochodzić jeszcze sprawa
obrotowości (tarcia), ale to chyba pomijalne.

Data: 2009-06-11 23:27:27
Autor: Titus Atomicus
gripy Ergona
In article <50066b70-be4d-4248-84d1-598c7a56017e@r37g2000yqd.googlegroups.com>,
 miok <michal.r90@gmail.com> wrote:

> [...]
bylo zeby byla krótsza rączka (chwyt). Może dochodzić jeszcze sprawa
obrotowości (tarcia), ale to chyba pomijalne.

E, widziales kiedys z bliska Gripshifta? No chyba ze ja mam jakies nietypowe.

TA

Data: 2009-06-12 00:00:01
Autor: miok
gripy Ergona
On 11 Cze, 23:27, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article
<50066b70-be4d-4248-84d1-598c7a560...@r37g2000yqd.googlegroups.com>,

 miok <michal....@gmail.com> wrote:
> [...]
> obrotowości (tarcia), ale to chyba pomijalne.

E, widziales kiedys z bliska Gripshifta? No chyba ze ja mam jakies
Widzialem i mam, oryginalne SRAMA, Shimano jak i innych "marek"

Data: 2009-06-12 09:47:15
Autor: Titus Atomicus
gripy Ergona
In article <da4e99f1-ad46-4b37-ac2d-99e4f4617021@h2g2000yqg.googlegroups.com>,
> [...]

> nietypowe.
Widzialem i mam, oryginalne SRAMA, Shimano jak i innych "marek"
To bardzo dziwne.
No to ja mam jakies inne, oryginalne gripshifty.
U mnie, jak to nazywasz, raczka,  nie jest w jednym kawalku z pierscieniem-manetka. A nie widze mozliwosci skrocenia ergona...

TA

Data: 2009-06-12 02:11:48
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
gripy Ergona
On 12 Cze, 09:47, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article
<da4e99f1-ad46-4b37-ac2d-99e4f4617...@h2g2000yqg.googlegroups.com>,

 miok <michal....@gmail.com> wrote:

> [...]

No to ja mam jakies inne, oryginalne gripshifty.
U mnie, jak to nazywasz, raczka,  nie jest w jednym kawalku z
Pisalem gdzies tak:)? Moze bylem nietrzezwy... Napisalem ze gripshift
moze sluzyc za uchwyt! wiec chwyty do manetek gripshift sa zazwyczaj
krotsze, inaczej mialbys zajete pewnie ze 180mm na sam chwyt+ta czesc
gdzie jest linka i obejma, wiec calkiem sporo

A nie widze mozliwosci skrocenia ergona...
Bo nie trzeba, wystarczy ze kupisz wersje krotsza

Data: 2009-06-12 02:21:24
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
gripy Ergona
Tak wlasnie spojrzalem na katalog... chwyty z rogami nie sa
kompatybilne z gripshiftami tylko jesli chodzi o dlugosc.
Specjalnej wersji do gripshiftow z rogami nie ma. Jedyną
"niekompatybilnością" będzie duża odległość do manetki zmiany biegów.

Data: 2009-06-12 02:23:13
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
gripy Ergona
On 12 Cze, 11:21, Michał 'miok' Rzeźnik <michal....@gmail.com> wrote:
[...]
Pomyliłem się:P wersja z rogami, kompatybilna z gripshiftami:
http://tinyurl.com/n5bbfy

Data: 2009-06-12 15:32:28
Autor: Titus Atomicus
gripy Ergona
In article <31735be2-c75c-4abe-a030-e44e9a63a76f@j18g2000yql.googlegroups.com>,
 Michał 'miok' Rzeźnik <michal.r90@gmail.com> wrote:

> [...]
> "niekompatybilnością" będzie duża odległość do manetki zmiany biegów.
Pomyliłem się:P wersja z rogami, kompatybilna z gripshiftami:

No, fakt.
 :-(
Pospieszylem sie z zakupem...

TA

Data: 2009-06-13 08:52:35
Autor: Enagem
gripy Ergona

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-2D3D59.15322812062009news.onet.pl...

Pospieszylem sie z zakupem...

TA

Witam
Niemożliwe!
Tyle pytań,ględzenia,czytania i.........
pozdrawiam
Enagem

Data: 2009-06-13 18:55:36
Autor: Titus Atomicus
gripy Ergona
In article <h0vic3$67h$1@achot.icm.edu.pl>, "Enagem" <enagem@op.pl> wrote:

> [...]

> Pospieszylem sie z zakupem...

Niemożliwe!
Tyle pytań,ględzenia,czytania i.........

E, marudzisz.
Po lekturze oferty Ergona w Cykloturze zakupilem GP1, ale zaintrygowalo mnie czym takim roznia sie gripy dedykowane do gripshift od niededykowanych.
Niestety z przegladania stron www nic nie wynika, a nie ma sklepow naziemnych gdzie mozna sobie normalnie te gripy pomacac.
Zreszta, jak widzisz, towar jest na tyle unikalny, ze wsrod grupowiczow jakos nikt go nie zakupil.

TA

Data: 2009-06-12 15:37:25
Autor: Titus Atomicus
gripy Ergona
In article <8718b0a7-df66-41ad-b70c-fdec69e59ab2@c18g2000prh.googlegroups.com>,
> [...]

krotsze, inaczej mialbys zajete pewnie ze 180mm na sam chwyt+ta czesc
gdzie jest linka i obejma, wiec calkiem sporo

Napisales: "w GRIPshiftach przeciez sama manetka jest uchwytem".
E, niewazne. Juz mniej wiecej wiem...
Kupilem te pod Gripshift, ale bez rogow.

Rozumiem, ze te zwykle sa nieco dluzsze. I to cala roznica.
I to jest wreszcie odpowiedz na pytanie.

TA

gripy Ergona