gripy zintegrowane z rogami

Data: 2010-07-06 17:20:40
Autor: KuFeL
gripy zintegrowane z rogami
wróciłem po paru latach przerwy do prostej kierownicy. No i przydałyby się rogi. I zastanawiam się czy kupować osobno, czy może takie zintegrowane:

http://www.wkreceni.pl/passa-chwyty-kierownicy-passa-zep-laif-dd-13-o_l_252.html

ktoś korzysta i mógłby się wypowiedzieć czy to ma sens?

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://blog.ku-fel.com / PSN: KuFeL78
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-07-06 15:27:02
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-07-06, KuFeL wrote:
[...]

Te to nie wiem, ale Ergony bardzo polecam.

Data: 2010-07-06 20:39:34
Autor: Titus Atomicus
gripy zintegrowane z rogami
In article <slrni36iq6.1mkm.w_at_wrzask_dot_pl@oak.pl>,

On 2010-07-06, KuFeL wrote:
> wróci(C)(C)em po paru latach przerwy do prostej kierownicy. No i przyda(C)(C)yby > siê rogi. I zastanawiam siê czy kupowaæ osobno, czy mo¿e takie > zintegrowane:
>
> http://www.wkreceni.pl/passa-chwyty-kierownicy-passa-zep-laif-dd-13-o_l_252.
> html
>
> kto¶ korzysta i móg³by siê wypowiedzieæ czy to ma sens?

Te to nie wiem, ale Ergony bardzo polecam.

Ja tez. Te z obrazka jakos tandetnie wygladaja.

TA

Data: 2010-07-06 18:08:28
Autor: zcxz
On 06-07-2010 17:20, KuFeL wrote:
ktoś korzysta i mógłby się wypowiedzieć czy to ma sens?
sens ma i wygodne nawet, jeno po paru glebach tak guma lubi sie popsuc :)

--
zcxz

Data: 2010-07-06 18:20:26
Autor: KuFeL
W dniu 2010-07-06 18:08, zcxz pisze:
On 06-07-2010 17:20, KuFeL wrote:
ktoś korzysta i mógłby się wypowiedzieć czy to ma sens?
sens ma i wygodne nawet, jeno po paru glebach tak guma lubi sie popsuc :)

rozumiem że masz i używasz. Czyli w sumie jednak średnio funkcjonalne?

Te rogi to sama guma czy jest jakaś sztywna konstrukcja w środku?

Pzdr,
KuFeL

Data: 2010-07-06 21:09:11
Autor: mariuszmo

Użytkownik "KuFeL" <kufel@spam.o2.spam.pl> napisał w wiadomości news:i0vhk8$2ih$2inews.gazeta.pl...
[...]

ja używam czegoś podobnego firmy cane creek, gripy lock on spinane opcjonalnie z takimi rogami jak na foto, w sumie całość wygląda po zamontowaniu podobnie jak na twoim linku ale u mnie to dwa elementy.

tylko u mnie rogi są przykręcane osobną srubą a gripy osobną, mam nadzieję, że te co ty załaczyłeś w linku są montowane jeczcze czymś więcej niż tą jedną srubą co widać na zdjeciu bo tak bym sie poważnie obawiał o ich stabilność.

w tym rozwiązaniu ergonomia jest pierwsza klasa, bardziej należy zadać sobie pytanie o jakosć zestawu z linku

Data: 2010-07-07 09:46:45
Autor: Alfer_z_pracy
mariuszmo napisał:
[...]

Polowałem chorobliwie na Cane Creeki, ale doszedłem do wniosku że o ile nawet mnie na nie stać, to byłoby grzechem wydać taką kasę na kawałek gumy. W imię zasad CC olałem ale zanabyłem za ułamek ich wartości rogi firmy Pro i są wyśmienite - mam już w 3 rowerach. Też montowane śrubą oddzielnie od chwytów, gumowane, dają możliwość nowych chwytów niż na standardowych, no sam miód.

Nieco je widać np. tu:
http://www.alfer.pl/Sokolka09/imagepages/image17.html

Pzdr
A.

Data: 2010-07-07 15:52:23
Autor: KuFeL
W dniu 2010-07-07 09:46, Alfer_z_pracy pisze:

[...]

te konkretne masz na myśli?
http://www.allegro.pl/item1125781376_rogi_pro_rubber_anatomic_2010_extra_wygodne_ctbike.html

Pzdr,
KuFeL

Data: 2010-07-07 16:50:09
Autor: Alfer_z_pracy
KuFeL napisał:
te konkretne masz na myśli?
http://www.allegro.pl/item1125781376_rogi_pro_rubber_anatomic_2010_extra_wygodne_ctbike.html

Tak, to jest ten model.

Dodam jeszcze że ich zaletą względem zintegrowanych jest fakt, że chwyty są niezależne od rogów. W ten sposób np. dopiero co wymieniłem same chwyty, które już mi się mocno zniszczyły, bez konieczności wymiany rogów. W rogach zintegrowanych z chwytami w razie wytarcia chwytów trzeba wymienić całość.

No i w kwestii trwałości nie wiem jak to jest z np. Cane Creekami, ale biorąc pod uwagę ich cenę chyba nie jest to trwałość 250/50 = 5 razy większa. Albo np. przy zniszczeniu rogu podczas upadku, mniej zaboli 47 zł niz 250 zł.

A.

gripy zintegrowane z rogami