gripy zintegrowane z rogami

Data: 2010-07-06 15:27:02
Autor: Jan Srzednicki
gripy zintegrowane z rogami
On 2010-07-06, KuFeL wrote:
wróciłem po paru latach przerwy do prostej kierownicy. No i przydałyby się rogi. I zastanawiam się czy kupować osobno, czy może takie zintegrowane:

http://www.wkreceni.pl/passa-chwyty-kierownicy-passa-zep-laif-dd-13-o_l_252.html

ktoś korzysta i mógłby się wypowiedzieć czy to ma sens?

Te to nie wiem, ale Ergony bardzo polecam.

Data: 2010-07-06 20:39:34
Autor: Titus Atomicus
gripy zintegrowane z rogami
In article <slrni36iq6.1mkm.w_at_wrzask_dot_pl@oak.pl>,

On 2010-07-06, KuFeL wrote:
> wróci(C)(C)em po paru latach przerwy do prostej kierownicy. No i przyda(C)(C)yby > się rogi. I zastanawiam się czy kupować osobno, czy może takie > zintegrowane:
>
> http://www.wkreceni.pl/passa-chwyty-kierownicy-passa-zep-laif-dd-13-o_l_252.
> html
>
> kto¶ korzysta i mógłby się wypowiedzieć czy to ma sens?

Te to nie wiem, ale Ergony bardzo polecam.

Ja tez. Te z obrazka jakos tandetnie wygladaja.

TA

gripy zintegrowane z rogami