gro?by karalne

Data: 2011-02-17 16:29:56
Autor: P_ablo
gro?by karalne
Witam
Dziś miałam taką sytuację:
Mieszkam na osiedlu gdzie są wąskie uliczki i kiedy dwa samochody ustawią się równolegle to nie da sie przejechać między nimi. Zastałam właśnie taką sytuacje, Jeden z tych samochodów stoi tam zawsze (sąsiad stawia pod płotem) a do 2 sąsiadów przyjechał syn i stanął prawie ze równo i nie dało sie przejechać.(mógł stanąć pół metra dalej juz by przejazd był) Wysiadłam z samochodu i zadzwoniłam do dzwonka domofonowego z prośbą by kawałek odjechał samochodem a oni mi na to ze mam zadzwonić do sąsiadów żeby przestawili swój ale wkoncu powiedzieli ze zaraz wyjdą, czekałam dobre 5 min i zadzwoniłam jeszcze raz i odpowiedz dostałam taką"przecież mówiłam ze za chwile" Celowo przedłużali bo są niestety  znani ze złosliwisci  na osiedlu.
No to się lekko zdenerwowałam i zaczęłam dzwonić raz za drugim w końcu synek wyszedł i podszedł do mnie na odległość 5 cm i zapytał :"przypierdolić Ci?" potem jeszcze sie wygrażał. Następnie wsiadł do samochodu który miał przestawić ale zaraz wysiadł i stwierdził ze musi sie wrócić bo czegoś zapomniał . Nie wiem co mam zrobić w takiej sytuacji czy  to podchodzi pod groźby karalne i mogę to zgłosić na policje bo tak nie wolno.I Dodam ze byłam z dziećmi które wszystko słyszały.
A i jeszcze jedno gość to synek policjantów i właśnie u nich był ale oczywiście żadnej reakcji z ich strony nie było.
Poradźcie mi proszę czy można z takimi coś zrobić.?
Natalia

Data: 2011-02-17 16:53:42
Autor: Robert Tomasik
gro?by karalne
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:4d5d3ef6$0$2454$65785112news.neostrada.pl...

Poradźcie mi proszę czy można z takimi coś zrobić.?

Teraz, to już nic, bo się pieniacka sparwa bez możliwości wyjaśnienia zrobi. Na przyszłość nie dzwonić do dzwonka, tylko po Policję lub Straż Miejską.

Data: 2011-02-17 17:02:14
Autor: P_ablo
gro?by karalne
Poradźcie mi proszę czy można z takimi coś zrobić.?
Teraz, to już nic, bo się pieniacka sparwa bez możliwości wyjaśnienia zrobi. Na przyszłość nie dzwonić do dzwonka, tylko po Policję lub Straż Miejską.

tak tez myslałam  dziekuje

Data: 2011-02-17 18:55:29
Autor: barbakan
gro?by karalne
zrobi. Na przyszłość nie dzwonić do dzwonka, tylko po Policję lub Straż Miejską.

tak tez myslałam  dziekuje

Weź pod uwagę, że jak zadzwonisz po policję, to przyjadą jego koledzy :)

--
pozdro
barbakan

Data: 2011-02-17 21:20:40
Autor: BETON
gro?by karalne

Użytkownik "barbakan" <barbakan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ijjnej$v6v$1news.onet.pl...
[...]

podaj namiary tej posesji -  na kazdego jest sposób.

Data: 2011-02-18 09:46:26
Autor: Gizayer
gro?by karalne
podaj namiary tej posesji -  na kazdego jest sposób.

właśnie P_ablo, dawaj ich dokładny adres na grupie.
Jak czytałem Twój post to się sam nóż w kieszeni otwierał.
Pomożemy ci.
Sami wymierzymy sprawiedliwość :)

pozdr
G.

[...]