grubość bieżnia i wiek opon a przyczepność

Data: 2015-04-09 18:05:15
Autor: J.F.
grubość bieżnia i wiek opon a przyczepność
Użytkownik "megrims"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mg55i7$plc$1@usenet.news.interia.pl...
Odnoszę wrażenie, że w Cl'u ciągle mi się ślizgają opony
na tylnej osi i mruga kontrolka ESP. Czy zmniejszona przyczepność
wynika ze zużytego bieżnika (do czujników jeszcze 2-3 mm) czy
wieku opony (stwardniała guma).

Im mniej bieznika tym lepiej trzyma ... na suchym.
Bieznik jest na deszcze.

Czy może mi się wydaje, bo
przez ostatnie pół roku jeździłem autem, które ma pierdolnięcie
i napęd na 2 osie?

Nowy jak rozumiem tez ma pierdolniecie, bo inaczej bys nie mial wrazenia.

Zazwyczaj slizganiu towarzyszy pisk, ale moze z ESP jest inaczej.
Auto domyslam sie nowe, i czujnikow ABS nie ma co podejrzewac o awarie ?
Bo ta lampka raczej nie mruga bez powodu...

J.

Data: 2015-04-09 19:56:33
Autor: Cavallino

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Zazwyczaj slizganiu towarzyszy pisk, ale moze z ESP jest inaczej.
Auto domyslam sie nowe,

No co Ty - mówi o swoim starym mesiu.

Data: 2015-04-09 21:05:46
Autor: J.F.
grubość bieżnia i wiek opon a przyczepność
Użytkownik "Cavallino"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mg6egh$4s7$1@node1.news.atman.pl...
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
Zazwyczaj slizganiu towarzyszy pisk, ale moze z ESP jest inaczej.
Auto domyslam sie nowe,
No co Ty - mówi o swoim starym mesiu.

Ale raczej nie mozna podejrzewac, ze po druciarskiej naprawie czujnik ABS szwankuja ?

Czy jednak mozna, bo kolizje byly  ?

J.

Data: 2015-04-09 22:33:01
Autor: megrims
On 2015-04-09 21:05, J.F. wrote:
[...]

c63 już dawno nie ma. Znaczy jest tu:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-amg-full-opcja-6-m-cy-gwarancji-C24870331.html

oczywiście bezwypadek :D od 2 lat tam stoi. Kiedyś oglądałem
go jak byłem w Krakowie - zrobiony druciarsko. Trzeba by
z 15 wsadzić, aby doprowadzić go do oryginału.

CL nie ma wypadkowej przeszłości - nikt nie zginął, ani nie był
szpitalu powyżej 7 dni ;). Co do opon, to zostały kupione półtora
roku temu przed poprzednią zimą. Zimę przeleżały w cieple, na
wiosnę założone. Yokohama ADVAN Sport V103. Z hamowaniem
nie ma problemu, ale z przyśpieszaniem koszmar.

Data: 2015-04-09 22:42:37
Autor: megrims
grubość bieżnia i wiek opon a przyc zepność C.D.
On 2015-04-09 22:33, megrims wrote:
(ciach)

c63 już dawno nie ma. Znaczy jest tu:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-amg-full-opcja-6-m-cy-gwarancji-C24870331.html
BTW: licznik cofnięty. Jak sprzedawałem go, to miał więcej,
a jak widziałem rok temu, to miał 80kkm. Masakra.

Data: 2015-04-10 03:00:42
Autor: Budzik
grubo¶æ bie¿nia i wiek opon a przyczepno¶æ C.D.
U¿ytkownik megrims megrims@interyja.peel ...

c63 ju¿ dawno nie ma. Znaczy jest tu:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-amg-full-opcja-6-m-cy-gwaranc
ji-C24870331.html
BTW: licznik cofniêty. Jak sprzedawa³em go, to mia³ wiêcej,
a jak widzia³em rok temu, to mia³ 80kkm. Masakra.

Zg³aszaj na policje!

Data: 2015-04-10 05:35:15
Autor: megrims
On 2015-04-10 05:00, Budzik wrote:
[...]

Przepraszam. Post skasowa³em. Na zdjêciach jest ca 60k,
a w opisie ca 90k. Bije siê w piersi. Ale naprawde,
jak widzia³em stan tego auta, to ¿al.

Data: 2015-04-10 09:31:18
Autor: Budzik
[...]

:)
Przy przebiegach 60-90 tysiecy to chyba nikt nie cofa :)

Cofanie zaczyna siê jak przekrocz± 200 tysiecy. Chociaz moze przy takich autach jak Twoje to jest inaczej - nie wiem, zakup takiego jeszcze nie zaprzata³ mojej g³owy :)

grubość bieżnia i wiek opon a przyczepność