grupa PSW spalnia teraz zadanie w PORTFELU

Data: 2010-10-12 16:18:56
Autor: kroovka
grupa PSW spalnia teraz zadanie w PORTFELU
kroovka z kolejna spolka spelnia wymagania 100% na koniec roku

Data: 2010-10-12 18:17:31
Autor: stach
grupa PSW spalnia teraz zadanie w PORTFELU
Wielki szacun!!! Szkoda, że ludzie tacy jak Ty stanowią mniejszość na tej grupie. Portfel
obserwuję już od jakiegoś czasu i nie mogę wyjść z podziwu. Jak myślisz Orco też
jeszcze pokarze w tym roku?

kroovka z kolejna spolka spelnia wymagania 100% na koniec roku

Data: 2010-10-12 19:46:36
Autor: martinez

Użytkownik "stach" <stachw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6a48.0000002c.4cb48a1bnewsgate.onet.pl...
[...]

O tak, pokarało już nie jednego....

martinez

Data: 2010-10-14 14:48:09
Autor: kroovka
grupa PSW spalnia teraz zadanie w PORTFELU

O tak, pokarało już nie jednego....

martinez
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zatem juz po korekcie
Stan finansowy i plany ekspansji na nieruchawym rynku biora gore.

Ni bedzie dzisiaj wzrostu jak na EEX, ale Etam - nie jest zle ;-)

kroovka

.....kto wie...juz moze teraz brac nie eex czyli frakcje popiolow ale troszke swiezego wegla-kto ze mna???

haha-oby Was nie pokaralo jak napisal Mauritius..czy jakos tam:-)

Data: 2010-10-14 15:13:08
Autor: kroovka
> [...]

haha-oby Was nie pokaralo jak napisal Mauritius..czy jakos tam:-)

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Swietny wstep do popisow juz w poniedzialek-jednak decyzje o stawianiu na wegiel daja wyniki i przyszly tydzien jest znowu NASZ.

kroovka

Zadziwiajace jak zdolnosci pozyskiwania paliw czy surowca za Wschodnia granica i w EEX i w Grupie sa cenne. marze sa rosnace w obu przypadkach i tonaz tez jest liczony na wagony...wolalbym ..masowiec ale piszac to mysle iz tak sie stanie. Port i dowoz z Chin to intratny biznes.

Data: 2010-10-14 15:16:05
Autor: kroovka
grupa PSW spalnia teraz zadanie w PORTFELU
Wlasna technologia brykietowania i komponowania paliw specjalistycznych to trudna sztuka ale na naszym rynku pole do wspolpracy i wspolnych zyskow spore. Moze polaczyc obie spolki i dac efekt synergii..to nawet pare miesiecy wystarczy....
kroovka

Data: 2010-10-14 15:25:17
Autor: kroovka
[...]

cytat

Dlaczego nie można zwiększyć wydobycia węgla opałowego? To kwestia techniki urabiania złoża. Kiedy górnicy posługiwali się głównie materiałem wybuchowym i kilofem, to kęsów było sporo. Od czasu gdy zastąpił je kombajn, węgiel jest urabiany do postaci miału. Trudno, byśmy teraz proponowali powrót do kilofów, zwłaszcza że rynek węgla opałowego w skali całej Polski to 13-14 milionów ton. Nie ma zatem możliwości, by zapobiec powtarzającym się co roku kłopotom indywidualnych nabywców? Nic nie stoi na przeszkodzie, by z miału produkować brykiety, którymi indywidualni odbiorcy mogą zastąpić kęsy. Technologie istnieją, a na całym Śląsku wciąż działa kilkadziesiąt brykietowni. Michał Wroński , Polska Dziennik Zachodni -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

zatem odkrywamy slonce i planety ponownie:-)

a kurs w poniedzialek bedzie sam sobie panem.

kroovka

Data: 2010-10-14 21:29:55
Autor: XXL
grupa PSW spalnia teraz zadanie w PORTFELU
kroovka@poczta.onet.pl napisał(a): Zatem juz po korekcie
Stan finansowy i plany ekspansji na nieruchawym rynku biora gore.

Swietny wstep do popisow juz w poniedzialek-jednak decyzje o stawianiu na wegiel daja wyniki i przyszly tydzien jest znowu NASZ.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W ostatnich tygodniach kurs PSW poszedł w górę o ok. 80%.
Dla przypomnienia spółka kilka miesięcy temu przeprowadziła emisję akcji i ich
ilość wzrosła bodaj czterokrotnie do 48 mln sztuk.
W 2009r. zysk netto wyniósł 1 mln zł a na 2010r. władze spółki zapowiadają
zysk netto w wysokości 7 mln zł.

Ale czy te plany są realne? A może po tak dynamicznych wzrostach przyjdzie
silniejsza korekta a Ty piszesz o "popisach w przyszłym tygodniu" ?

Pozdrawiam,
Sławek

Data: 2010-10-15 09:11:11
Autor: kroovka
rynek potrzebuje spolki z zyskiem netto-stad ta GRUPA ma wziecie sezonowe
ciekway wykres zimy poprzedniej i kursu az do II kwartalu...potem byla ogrooooomna zwala-jest z czego rosnac po dalszych zmianach w spolce.

kroovka

Data: 2010-10-15 16:01:00
Autor: kroovka
rynek potrzebuje spolki z zyskiem netto-stad ta GRUPA ma wzieciesezonowe
spokojnie zaszla korekta na koniec tygodnia-wegiel i frakcje popiolow mikrosferowe to nasza specjalnosc juz i za czasów poprzedników. Milo wracac do korzeni jesli wegiel i mikrosfera takie na swiecie poszukiwane
kroovka

Data: 2010-10-18 10:25:58
Autor: XXL
rynek potrzebuje spolki z zyskiem netto-stad ta GRUPA ma wzieciesezonowe
Może już pora kupować SZAR?
Spółka także z branży węglowej a zima za pasem.
Spółka dynamicznie się rozwija i poprawia przychody i zyski.
Wskaźnikowo jeśli chodzi o C/Z i C/WK SZAR prezentuje się znacznie lepiej niż
Grupa PSW. Dużym problemem jest tylko niska płynność.

Data: 2010-10-20 14:07:08
Autor: LEPEK
W dniu 2010-10-14 15:13, kroovka@poczta.onet.pl pisze:
 Port i dowoz z Chin to intratny biznes.

Nie. Koszty dostaw koleją z portu na południe Polski zabijają cały biznes. Obecnie granica opłacalności dla ruskiego węgla przez Gdańsk to Grudziądz, może Bydgoszcz...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-10-20 11:39:54
Autor: XXL
grupa PSW spalnia teraz zadanie w PORTFELU
kroovka (i nie tylko):  ponownie zapraszam na SZAR z New Connect.
Coraz lepsze komunikaty napływające ze spółki, wyraźny wzrost przychodów i
zysków oraz w najbliższy poniedziałek 25 października przyspieszony raport za
III kwartał (przeniesiony z 15 listopada).
Do tego nadciągająca zima, która powinna być dla spółki świetnym okresem
(handel węglem !!!).

Jeśli chodzi o AT to dziś kurs wybił się mocno w górę po dłuższej konsolidacji.

Data: 2010-11-04 11:35:06
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i9mke9$kuu$1inews.gazeta.pl...
[...]

W momencie tej wiadomości kurs 0,40.
Następnego dnia wzrost o 25% na 1 dzień.
Obecnie konsolidacja na 0,40.

LOL. Gratulacje. ;-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-05 12:53:33
Autor: XXL
grupa PSW spalnia teraz zadanie w PORTFELU

W momencie tej wiadomości kurs 0,40.
Następnego dnia wzrost o 25% na 1 dzień.
Obecnie konsolidacja na 0,40.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Sprawdź jaki jest kurs teraz. Wczoraj nastąpiło wybicie w górę z konsolidacji.
Ma to ścisły związek z b.dobrymi informacjami napływającymi ze spółki.

Data: 2010-11-17 13:06:23
Autor: XXL
grupa PSW spalnia teraz zadanie w PORTFELU
Po serii dobrych informacji płynących ze spółki mamy dzisiaj ładne wzrosty na
SZAR.

Data: 2010-11-17 16:35:42
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ic0k0f$fkd$1inews.gazeta.pl...
Po serii dobrych informacji płynących ze spółki mamy dzisiaj ładne wzrosty na
SZAR.

C/Z 26, C/K 4
Kurs może wzrosnąć jeszcze kilkudziesięciokrotnie, ale ja dziękuję i poczekam.

Data: 2010-11-22 00:04:16
Autor: kroovka
grupa PSW spelnia teraz zadanie w PORTFELU obok EEX
Wegiel okazuje sie naszym majatkiem narodowym, naszym wiele lat godlem, teraz trzeba go sprowadzac ale PSW sie tu dobrze sprawdza-milo nam inwestorom w tym Holdingu PSW.
kroovka

Martwia mnie Ci co zatracili grunt pod nogami zajmujac sie duperelami czy ktos lubi kawe czy ona mu smierdzi.

kroovka

Data: 2010-11-22 06:56:31
Autor: romero
On Nov 22, 12:04 am, kroo...@poczta.onet.pl wrote:
[...]

A może by tak przerzucić część środków na Szara ;) wkońcu wszystko co
najlepsze jeszcze przed tą spółką... nowe kontrakty, wysyp
informacji..
Moja propozycja to kupno Szara do portfela na 2011r, może się okazać
gwiazdą jak Grupa PSW... Co o tym sądzicie ?

Data: 2010-11-23 06:38:56
Autor: romero
On Nov 22, 3:56 pm, romero <stockwatch.romero...@gmail.com> wrote:
> [...]

Moja propozycja to kupno Szara do portfela na 2011r, może się okazać
gwiazdą jak Grupa PSW... Co o tym sądzicie ?

Myślę, że warto będzie dorzucić do portfela na 2011r również spółkę
Orzeł Opony. Ostatnio nieco zapomniana, ale do czasu.. ;) tym bardziej
jest to dobry moment do zajęcie pozycji ;)

Data: 2010-11-23 11:10:47
Autor: romero
On Nov 23, 3:38 pm, romero <stockwatch.romero...@gmail.com> wrote:

> [...]

Orzeł Opony. Ostatnio nieco zapomniana, ale do czasu.. ;) tym bardziej
jest to dobry moment do zajęcie pozycji ;)

Z technicznego jak i fundamentalnego punktu widzenia całkiem nieźle
prezentuje się Impexmetal. Tą spółkę również warto mieć w portfelu na
2011r.
Macie jakieś inne ciekawe spółki na przyszły rok.. ;) ?

Data: 2010-11-24 14:23:08
Autor: kroovka
EURO-TAX firma zapomniana a bili sie o nia na debiucie po 5,50
Czy Euro-Tax czy impexmetal.

Na Euro-TAX przy minimalnej plynnosci bedzie hiperbola do polowy przyszlego roku nawet 200% wzrostu... Tu nie bedzie uzasadnienie, ze cena przerasta zyski..Ta spolka pojdzie w slady Immo czy EEX? Uwazam ze tak.
Juz obecnie 3 mln zysku netto dla spolki okolo 30 mln zlotych...dla mnie BOMBA!

Tak trzymam kciuki.
Warto czytac stabilne rosnace zyski i przychody i rosnace okoliczne rynki. Polacy lubia odzyskiwac tax a pracowac tez lubia i tu sa nasza dobra wizytowka.

kroovka

Tak to tez spolka do portfela na 2011 chyba ze urosnie ponad 100% jeszcze w tym roku....

Data: 2010-11-24 08:51:06
Autor: romero
On Nov 24, 2:23 pm, kroo...@poczta.onet.pl wrote:
[...]

Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Na podobne wzrosty może liczyć wspomniana niedawno spółka Orzeł Opony.
Jeśli historia (przełom roku 2009-10) miałaby się powtórzyć, to przed
spółką wzrosty rzędu ok 150% ;) do końca marca 2011r.

Data: 2010-11-24 18:04:59
Autor: skippy
Użytkownik "romero" <stockwatch.romero391@gmail.com> napisał w wiadomości news:fa9982f3-be66-464f-aa58-53f5987b4798p11g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

fajny RGR tam się rysuje
wracają na dychala???

Data: 2010-11-24 14:25:14
Autor: romero
On Nov 24, 6:04 pm, "skippy" <m...@the.moon> wrote:
U ytkownik "romero" <stockwatch.romero...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:fa9982f3-be66-464f-aa58-53f5987b4798p11g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

>Je li historia (prze om roku 2009-10) mia aby si powt rzy , to przed
>sp k wzrosty rz du ok 150% ;) do ko ca marca 2011r.

fajny RGR tam si rysuje
wracaj na dychala???

Pozostało naprawdę niewiele miejsca na spadki na tej spółce ;-) Przed
Spółką IV kwartał, a wiadomo że ten jest najlepszy w tej branży ;) Na
koniec 2010r ma być niewielki zysk (a w kolejnym roku ma już być 4mln
zysku netto, nie licząc ostatnio przejętej spółki Astor zajmującej się
obsługą flot samochodowych w zakresie wymiany opon, sama ta spółka
rocznie wypracowywuje 1mln zysku netto). Dalej I kwartał 2011r -
uruchomienie produkcji I linii do recyclingu granulatu gumowego (w
planach II linia), a wszystko finansowane z pozyskanych przez Spółkę
środków unijnych. Perspektywy są niezłe, Spółka zapomniana i
niedoceniona moim zdaniem, dlatego uważam, że warto ją mieć w portfelu
na 2011r :) Kapitalizacja woła o pomstę do nieba, 20mln zl to raptem
1/3 w przypadku gdyby Spółka chciała wejść na główny parkiet.

Data: 2010-11-24 23:47:23
Autor: skippy
Użytkownik "romero" <stockwatch.romero391@gmail.com> napisał w wiadomości news:99042d58-4708-4727-ab23-

[...]

Ja tam sie nie znam na kasowym, ale zaszokowało mnie info, że spółka z 1M zysku jest na giełdzie i może wywalić w kosmos.
Niesamowite.

Dzisiaj wol 140k.
Zajebiście.

Trochę ciężko wejść, ale da rade.
Z wyjściem poczekamy.

OK nie dam jutro dzieciakowi kieszonkowego, trzeba kupić ETX za 100zł, nie więcej, bo wyjebie w kosmos (a już poszło).

Masz jakieś propozycje jak z tego wychodzić, czy raczej nie będzie takiej konieczności bo wiecznie bedzie korbić?

:)

Data: 2010-11-25 00:27:33
Autor: marfi
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:ick4lu$e8r$1news.onet.pl...

Ja tam sie nie znam na kasowym, ale zaszokowało mnie info, że spółka z 1M zysku jest na giełdzie i może wywalić w kosmos.
Niesamowite.

   Dlaczego?
   Bardziej Cię powinno dziwić, że są na giełdzie spółki, które przez kilka lat potrafią wykazać straty 1M tygodniowo i ... ich kurs spada albo rośnie :)

--
marfi

Data: 2010-11-25 10:03:38
Autor: skippy
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4ced9f68$0$27037$65785112news.neostrada.pl...
[...]

no właśnie, ja zawsze mówiłem ze kurs akcji nie ma wiele wspólnego ze spółka o tej samej nazwie:)

Data: 2012-02-17 12:04:42
Autor: Bartek Opławski
grupa PSW spelnia teraz zadanie w PORTFELU obok EEX
Myśliśz, że Impexmetal się sprawdzi? Patrząc na historię notowań nie
wylgądają  optymistycznie:
http://www.gpw.pieniadz.pl/IMPEXMET,IPX,18-175-1.html

Bartek
http://www.pieniadz.pl

Data: 2012-02-17 20:57:10
Autor: kc
Bartek Opławski <bajzelbub@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Anomalie czasowe to jednak nie bajki
kc

PS. http://pojarka.beepworld.pl/anomaliaczasowe.htm

--

grupa PSW spalnia teraz zadanie w PORTFELU