grupa XT w turystyce

Data: 2010-07-22 15:25:00
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
grupa XT w turystyce
Witam,
Pytam po raz kolejny, bo nikt wczesniej nie odpowiedzial.
Co da mi zmiana napedu, a konkretnie kasety z Alivio (jak teraz) na XT w rowerze turystycznym?
Obecnie nic mi sie nie gnie, lancuch nie przeskakuje, zmieniam lancuch co 3-4 tys km (system wielolancuchowy), kasete pewnie co 10 tys.

Jedyne co mozesz uzyskać, to zmiany łańcucha co 4-6 tys km, kastę co 15 tys. Twoje przebiegi na Alivio powalają myśleć, ze jeździsz spokojnie, więc zalety dokładniejszego działania XT nie będą Cię interesować.

Seco

grupa XT w turystyce