gry pc i konsole - czy identyczne?

Data: 2009-03-22 16:52:01
Autor: J Lipinski
gry pc i konsole - czy identyczne?
Witam, mam pytanie odnosnie tytulow dostepnych jednoczesnie na pc i konsolach, czy rozgrywka jest w nich identyczna? tzn. czy jesli gra fpp ukazuje sie w wersji pc to tempo rozgrywki jest identyczne jak na konsoli? czy moze optymalizowane jest pod myszke i wprowadzane sa pewne utrudnienia jak np. szybciej poruszajacy sie przeciwnicy ?

pozdrawiam
Jarek

Data: 2009-03-23 12:10:25
Autor: mariuszborkiet
gry pc i konsole - czy identyczne?
nie wiem jak w tych wszystkich CODach, Bioshockach i innych GoWach,
ale UTIII na PS3 i na PC to dwie rozne gry. na PS3 jest wolniejszy
(choc i tak BARDZO szybki) i bronie maja wiekszy rozrzut - nie ma
autoaimu (choc mozna go chyba wlaczyc), ale czasami mozna kogos ubic
strzelajac kilka pikseli obok.

gry pc i konsole - czy identyczne?