grzanie minetek:-)

Data: 2009-03-17 03:06:08
Autor: most zwodzony12
grzanie minetek:-)
w fjr mam montowane seryjnie grip warmer, w instrukcji napisali ze
zacznaja działąs dopiero podczas jazdy na postoju nie bedą działały. i
faktycznie tak jest.

Pozdrawiam
Sławek
Rswarrior + fjr

Data: 2009-03-17 12:59:49
Autor: Mystik
grzanie minetek:-)
Cześć

[...]

To głupio jak cholera.
IMHO często jak było zimno odpalałem motocykl i włączałem manetki. Zanim zamknąłem bramę i się ubrałęm, to już było miło i ciepło.
Chyba, że pisząc postój miałeś na myśli nie odpalony silnik.

pozdr.
Mystik

grzanie minetek:-)