grzanie sie felg stalowych

Data: 2010-06-15 11:01:11
Autor: Olek
grzanie sie felg stalowych
On 2010-06-15 08:14, michaca wrote:
Witam,
Chyba zaczyna mi sie konczyc lozysko (bo przy ostrzejszym wejsciu w
zakret w prawo o 90st. slychac przez chwile metaliczny szum, w lewo i
na wprost jest OK).

szum na łuku przy skręcie tylko w jednym kierunku to możliwe, że łożysko.

Slyszalem (urban legends?), ze jak pada lozysko to
bardzo sie grzeje felga.

nie spotkałem się...

Wg mnie (sluchu absolutnego nie mam) odzywa
sie cos w lewym przednim kole. Pomacalem sobie felgi, przy piastach -
tyl praktycznie, zimny a przod to mi sie wydaje, ze rownie mocno
nagrzane no i w porownaniu z tylnymi to gorace.

nagrzane od hamowania :)

Rozumiem, ze przednie
kola skrecaja, sa napedzane i mam glowne hamowanie na przod (tarcze)
ale czy to normalne, ze zdecydowanie bardziej sie grzeja niz tyl? (np
15km jazdy po miescie przed samym porannym szczytem, raczej
dynamicznie)

przód hamuje "mocniej" niż tył...

grzanie sie felg stalowych