gsp - nawrócenie

Data: 2009-04-06 04:44:27
Autor: WIADRO
gsp - nawrócenie
elo

od początku pojawienia sie nawigacji satelitarnych w sklepach myślałem
że to dla ciot jest,
ludzi którzy nie potrafią spamiętać gdzie mają jechać, bez
jakiegokolwiek zmysłu orientacji i z babską miarką 15cm.

ha a to jednak działa

cóż za merytoryczne wyznanie :)

zdrowia
--
Wiadro(SoldierAK)

Data: 2009-04-07 23:38:38
Autor: primuss
gsp - nawrócenie
WIADRO <wiadro@gmail.com> napisał(a):
ha a to jednak działa

z czasem poznasz drugie oblicze "gsp" - mianowicie takie, ze czasami nie dziala ;)

--
pozdr.,
primuss

Data: 2009-04-08 00:34:15
Autor: WIADRO
gsp - nawrócenie
On 7 Kwi, 23:38, "primuss" <kanturski.p...@home.pl.usunto.i.to.te>
wrote:
WIADRO <wia...@gmail.com> napisa (a):

> ha a to jednak dzia a

z czasem poznasz drugie oblicze "gsp" - mianowicie takie, ze czasami nie
dziala ;)

ja tam sobie nie kupiłem, bo jak narazie zabawka jest mi zbędna, a
szkoda czasu , na wyjmowanie, wkładanie, podłączanie, pamiętaniu o
tym...
'testowałem' 3 nawigacje we włoszech, 1 nokii z org. mapą działa
bardzo dobrze, całkiem niezła mapa, i szybko działało
druga to była jakas z norauto, taka ze sredniej półki cenowej, co za
gówno, tak wolne że nadaje się co najwyżej do kosiarek, do tego mapa
jakaś 'uboga'
a 3 nawigacje nie pamietam marki , ale miała wgraną automapę, no mapa
zajebista :)

Data: 2009-04-08 11:04:27
Autor: de Fresz
gsp - nawrócenie
On 2009-04-08 09:34:15 +0200, WIADRO <wiadro@gmail.com> said:

'testowałem' 3 nawigacje we włoszech
(...)
a 3 nawigacje nie pamietam marki , ale miała wgraną automapę, no mapa
zajebista :)

Auromapa w Włochach?! A łyżka na to - niemożliwe! ;-)

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

gsp - nawrócenie