>>KONTAKT SMS<< WTF??

Data: 2011-09-15 14:30:42
Autor: Big Jack
>>KONTAKT SMS<< WTF??
Dostałem przed chwilą SMS-a o poniższej treści:

KONTAKT SMS** Szukasz osób na romantycza przygode lub do stalego zwiazku z Twojej okolicy? Wyslij sms o tresci SZUKAM KOBIET lub SZUKAM MEZCZYZN na ten numer.

SMS przyszedł z nr +48510914436. Jesli ktoś ma ochotę pobawić się z wykorzystaniem bramki SMS i podać że szuka mężczyzny/kobiety/kota albo kozy to voila! ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-15 14:41:41
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-09-15 14:30, Big Jack pisze:
[...]

Nie mam pojęcia o Twoich zainteresowaniach, ale to Ty tego sms-a
dostałeś...

Data: 2011-09-15 16:19:00
Autor: Big Jack
W wiadomości
*Artur Maśląg* napisał(-a):

Nie mam pojęcia o Twoich zainteresowaniach, ale to Ty tego sms-a
dostałeś...

Fakt, ja dostałem, ale może nie jestem rodzynkiem tak zaszczyconym. A jeśli nie, to może podać inne rozwiązanie niż susgrowane w treści SMS-a? Niekoniecznie zgodne z faktycznymi oczekiwaniami. A co, niech będą otwarci na wszelkie potrzeby  ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675