gta chinatown wars na psp

Data: 2009-10-29 18:14:05
Autor: SimonX
gta chinatown wars na psp
Gral w to już ktoś?
Jak wrażenia? Będę miał bon podarunkowy do MM ma 260zl i mysle na co by to  wydac :)
i pomyslalem o GTA, warto? (dsa nie mam i na razie nie planuje)

--
pozdr. Szymon

Data: 2009-10-29 18:19:18
Autor: nzwei
gta chinatown wars na psp
SimonX pisze:
Gral w to już ktoś?
Jak wrażenia? Będę miał bon podarunkowy do MM ma 260zl i mysle na co by to wydac :)
i pomyslalem o GTA, warto? (dsa nie mam i na razie nie planuje)

Grać nie grałem, ale recki zbiera spoko. Raczej nie wtopisz kasy jak grałeś w 1ke albo dwójkę i ci się podobały. A na DS'a gra zebrała rewelacyjne noty.

Data: 2009-11-03 16:08:08
Autor: Uzytkownik
gta chinatown wars na psp
On 29 Paź, 18:14, SimonX <sbronko@_usunmnie_gmail.com> wrote:
Gral w to już ktoś?
Jak wrażenia? Będę miał bon podarunkowy do MM ma 260zl i mysle na co by to
wydac :)
i pomyslalem o GTA, warto? (dsa nie mam i na razie nie planuje)

Jesli jestes w klimacie gangsterskim (szczegolnie narkotykowym) i z
lezka w oku wspominasz gta 1\2 to mozesz smialo lykac. Znajomy ma na
PSP i zauwazylem 2 roznice w porownaniu do NDSa - lepsza grafika (ale
bez przepasci) i niedostosowane mini gierki do braku stylusa, przez co
traca swoj urok (np. kradziez auta, lub montowania broni). ogolnie
polecam z czystym sercem, jest zacnie:)

pzdr

--
uzytkownik

Data: 2009-11-04 09:37:28
Autor: habit
gta chinatown wars na psp
On 4 Lis, 00:08, Uzytkownik <jaje...@googlemail.com> wrote:
> [...]

> wydac :)
> i pomyslalem o GTA, warto? (dsa nie mam i na razie nie planuje)

Kupilem w UK, wzialem ze soba PSP.
Uwazam ze jest jedna z lepszych gier na kieszonsolke.
Bardzo grywalna, wciaga,  dobra grafika, super muza (polecam
oczywiscie
sluchawki).
Bardzo mi odpowiada, cale szczescie ze panowie z rockstara podciagneli
grafike. Nie przeszkadza mi innosc minigierek.
No i nie szarpie grafika...

pozdr.
/habit

gta chinatown wars na psp