gta iv gay tony - 100% - 2 pyt

Data: 2009-11-07 11:17:56
Autor: Johnny
gta iv gay tony - 100% - 2 pyt
hello

mam juz 96,04% (czy jakos tak) i wg rozpiski brakuje mi tylko:
1) 6 rund w cage fighting - macie na to jakis sposob? spokojnie dochodze do piatej rundy ale nozownicy i baseballe daja mi w kosc. do 4 rundy spokojnie sprawdza sie kombinacja, noga (x) i 3 ciosy (b). ale juz pozniej nie jest tak latwo... niby dokladam do kombinacji unik (a) ale i tak jak zaczna ciachac nozem to ciezko sie "oswobodzic" z ich kombosa. probuje ich tez spychac pod klatke wtedy latwiej zadawac ciosy, ale zawsze niebezpiecznie oni kieruja sie ku wyjsciu i bywalo tak ze mnie zdyskwalifikowano za opuszczenie ringu...
2) wedlug jednych list na 100% nalezy wykonac 25 drug wars a wg innych 50 - zrobilem juz 25 ale nie jestem pewien czy mam robic dalej... czy 50 jest obligatoryjne dla 100%?

dzieki

Data: 2009-11-11 11:13:26
Autor: Johnny
gta iv gay tony - 100% - 2 pyt
Użytkownik "Johnny" <polkiu@TNIJMNIEpoczta.fm> napisał w wiadomości news:hd3hko$s1q$1atlantis.news.neostrada.pl...
2) wedlug jednych list na 100% nalezy wykonac 25 drug wars a wg innych 50 - zrobilem juz 25 ale nie jestem pewien czy mam robic dalej... czy 50 jest obligatoryjne dla 100%?

no to sam sobie odpowiem, wystarczy tylko 25...

gta iv gay tony - 100% - 2 pyt