[lame]gta na ps3?? i inne...

Data: 2009-09-22 22:20:10
Autor: Michass
[lame]gta na ps3?? i inne...
ja sie kierowalem dostepem do gier i ceną
kup se najpierw TV

Data: 2009-09-22 22:57:48
Autor: Lookasz
[lame]gta na ps3?? i inne...

ja sie kierowalem dostepem do gier i ceną

i co kupiłeś ??

kup se najpierw TV

czemu??

Data: 2009-09-23 07:47:47
Autor: expat75
[lame]gta na ps3?? i inne...

"Lookasz" <lookasik@poczta.cutit.fm> wrote in message news:h9bcg2$khg$1news.interia.pl...

ja sie kierowalem dostepem do gier i ceną

i co kupiłeś ??

kup se najpierw TV

czemu??

Po podlączeniu PS3 do telewizora CRT ( jeszcze tak małego ) okrutnie się zawiedziesz oglądanym obrazem
Pozdrawiam
Expat

Data: 2009-09-25 20:38:55
Autor: Ghost
[lame]gta na ps3?? i inne...

Użytkownik "expat75" <expat@gazeta.peel> napisał w wiadomości news:h9cgbl$pd0$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja sie zawiodelm po podpieciu do projektora - obraz 115 cali. Ale to na razie pierwsze wrazenie, byc moze bedzie lepiej...

Data: 2009-09-23 23:40:04
Autor: Michass
[lame]gta na ps3?? i inne...

ja sie kierowalem dostepem do gier i ceną

i co kupiłeś ??

Kupilem prawie nowego X-box 360 z 20 gb dyskiem i hdmi na gwarancji,

kup se najpierw TV

czemu??

Koledzy wyzej dokladnie napisali,
bedziesz bardzo zawiedziony grajac w nowe gry na TV CRT

[lame]gta na ps3?? i inne...