[lame]gta na ps3?? i inne...

Data: 2009-09-23 08:16:10
Autor: Cezar
[lame]gta na ps3?? i inne...
Użytkownik "Lookasz" <lookasik@poczta.cutit.fm> napisał w wiadomości news:h9b5cl$c7e$1news.interia.pl...
witam

przymierzam się do zakupu ps3. to będzie moja pierwsza konsola.. właściwie nie wiem dlaczego decyduje się na ps3 a nie x360

pytanie moje natomiast dotyczy gta 4 i dodatków. O ile gta 4 jest na ps3 to zauważyłem, że kolejne (lost and ...., ballad..) chyba już nie mają wyjść na ps3??? czy to prawda .. ew dlaczego???

gdzie można poczytać jakie są eksclusivy (tak to się zwie?:) na ps3 i x360???

a tak właściwie to jaką konsole lepiej mi kupić??? nie zamierzam ciąć w sieci.. zalezy mi na gierkach w stylu gta IV, assasins creed, uncharted, colin mcrea, nfs, prince of persia itd itp.. na rzie ma być podpięta pod zwykły tv 21 cali ale za ok miesiąc kupuje 42 cale HD

grafika chyba na obu konsolach jest taka sama... czym zatem się kirować przy kupnie konsoli???

W sumie obie sa porownywalne. Kup to co Ci sie bardziej podoba i co maja znajomi naokolo - bedziesz mial latwiejszy dostep do gier.

Jak na ten moment dodatki do GTA 4 wychodza tylko na Xbox'a 360. Jak bedzie w przyszlosci - sie okaze.

Z tym - nie bede gral w sieci - bym uwazal. Ja tez tak mowilem i odszczekalem to dosc szybko - gra z ludzmi to dwie rozne rzeczy.

Ja kupowalem PS3, poniewaz:
- sentyment
- Blu-Ray
- maszyna do multimediow przy streamowaniu z komputera
- Ratchet, Uncharted, itp. itd...

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-09-22 23:57:54
Autor: Dentarg
gta na ps3?? i inne...
On Sep 23, 8:16 am, "Cezar" <b...@blah.com> wrote:
- sentyment
- Blu-Ray
- maszyna do multimediow przy streamowaniu z komputera
Czy ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi w powyższym zdaniu?
Bo jeśli do tego by PS3 było fajną maszyną do multimediów potrzeba
mieć
włączonego PCta, to po co ma być w ogóle włączone ps3?

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-09-23 09:03:23
Autor: Robin
gta na ps3?? i inne...
Witam :)

Użytkownik "Dentarg" <lukasz.jozwinski@gmail.com> napisał w wiadomości news:f5fd823b-f361-4431-8f5b-7bd1f5fda029j19g2000vbp.googlegroups.com...
Bo jeśli do tego by PS3 było fajną maszyną do multimediów potrzeba
mieć włączonego PCta, to po co ma być w ogóle włączone ps3?

PC moze stac w innym pomieszczeniu.

Robin

Data: 2009-09-23 09:17:19
Autor: Cezar
gta na ps3?? i inne...
Użytkownik "Robin" <robin@mago.pl> napisał w wiadomości news:h9ch8a$t0d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dokładnie. PC na piętrze domu, podłączony zewnętrzny dysk, nie chciałem ciągnąć HDMI przez cały dom. W sumie to dysk działa również z PS3 i wszelkie trailery i prezentacje HD w m2ts odtwarza bez problemu. Ale MKV już nie. Zdjęcia również działałyby bez problemu, ale skoro dość często korzystam z komputera wolałem przypiąc dysk do niego. Wyjściem byłby uniwersalny NAS - w sumie nie wiem czemu nie kupiłem. Pewnie przez cenę.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-09-23 01:14:53
Autor: Dentarg
gta na ps3?? i inne...
On Sep 23, 9:17 am, "Cezar" <b...@blah.com> wrote:
Użytkownik "Robin" <ro...@mago.pl> napisał w wiadomościnews:h9ch8a$t0d$1inews.gazeta.pl...

> [...]

komputera wolałem przypiąc dysk do niego. Wyjściem byłby uniwersalny NAS - w
sumie nie wiem czemu nie kupiłem. Pewnie przez cenę.

No tak, jak zwykle popatrzyłem przez swój pryzmat (mieszkanie, gdzie
PC stoi 30cm od TV ;)).
W takim wypadku to zastosowanie o jakim piszesz jest jak najbardziej
sensowne.

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-09-25 08:12:56
Autor: Terror
[lame]gta na ps3?? i inne...
Cezar pisze:

Z tym - nie bede gral w sieci - bym uwazal. Ja tez tak mowilem i odszczekalem to dosc szybko - gra z ludzmi to dwie rozne rzeczy.

Hehe, miałem podobnie, a teraz praktycznie w wolnej chwili leci CoD4 w multi, a w przerwach Uncharted na Peesie.

Ja kupowalem PS3, poniewaz:
- sentyment
jeszcze bierzesz to pod uwagę?

- Blu-Ray
No to jest argument

- maszyna do multimediow przy streamowaniu z komputera
A Xa sie nie da? PAczpan, nie wiedziałem i mam i działa

- Ratchet, Uncharted, itp. itd...

Uncharted - spoko, parę innnych  tytułów też, ale wciązzadziwia mnie fenomen Ratcheta

--
Terror | B12 | GG: 52182 | t3rror.eu | X360 | PS3 |PSP

Data: 2009-10-07 04:03:35
Autor: sialala
gta na ps3?? i inne...
On Sep 25, 7:12 am, Terror <ter...@spam.stop.scigacz.pl> wrote:

> - Ratchet, Uncharted, itp. itd...

Uncharted - spoko, parę innnych  tytułów też, ale wciązzadziwia mnie
fenomen Ratcheta

zagraj, a zrozumiesz.
IMO Ratchet:TOD >> Uncharted Drake's Fortune

Data: 2009-10-07 13:18:55
Autor: Cezar
gta na ps3?? i inne...
Użytkownik "sialala" <mariuszborkiet@gmail.com> napisał w wiadomości news:a1589ad0-fc48-4520-b123-fd188950b713v20g2000vbs.googlegroups.com...
On Sep 25, 7:12 am, Terror <ter...@spam.stop.scigacz.pl> wrote:

IMO Ratchet:TOD >> Uncharted Drake's Fortune

Gdyby tylko pucharki były... Ehhh... Wtedy gra 10.5/10

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-10-07 14:52:19
Autor: Mirek Ptak
gta na ps3?? i inne...
Dnia 2009-10-07 13:18,  *Cezar* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

IMO Ratchet:TOD >> Uncharted Drake's Fortune

Gdyby tylko pucharki były... Ehhh... Wtedy gra 10.5/10

No zaraza jakaś... właśnie sprzedałem skończonego Fallouta 3 PL i czekam na Fallouta 3 GOTY EN - żeby skończyć jeszcze raz :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-10-07 17:05:27
Autor: Piotr KUCHARSKI
gta na ps3?? i inne...
Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:
Gdyby tylko pucharki były... Ehhh... Wtedy gra 10.5/10
No zaraza jakaś... właśnie sprzedałem skończonego Fallouta 3 PL i czekam na Fallouta 3 GOTY EN - żeby skończyć jeszcze raz :)

Heh, a mi się zdarzyło kupić F3 (en) dzień przed ogłoszeniem GOTY. I tak
się zastanawiam, rozpakować czy nie. (Chwilowo nie mam czasu na F3, a cena
była dość dobra, więc kupiłem na zaś.)

p.

Data: 2009-10-09 22:27:41
Autor: Terror
gta na ps3?? i inne...
sialala pisze:
[...]

Jakos mnie nie kręci latanie przerośnietą wiewiórą po hi-tech-zDekaDziwnym swiecie. Próbowałem tego na PSP i też jakoś tak bez rewelacji. No, ale ja grałem w Uncharted do momentu, gdzie zza rogu mutanty zaczęły wyskakiwać. W tym momencie tak gra straciła cały fun eksploracji, przeszukiwania katów itp.
No po prostu:
http://www.youtube.com/watch?v=ITSdojMB4EU&feature=related od 5:03 ;)