[lame]gta na ps3?? i inne...

Data: 2009-09-23 20:05:52
Autor: Meanthord
[lame]gta na ps3?? i inne...
Użytkownik "Lookasz" <lookasik@poczta.cutit.fm> napisał w wiadomości news:h9b5cl$c7e$1news.interia.pl...
a tak właściwie to jaką konsole lepiej mi kupić??? nie zamierzam ciąć w sieci..

    Na iXie oficjalnie live`a  (czyli uslugi internetowej) w Polsce nie ma. Klamstwa MS w tej kwestii i robienie idiotow z potencjalnych klientow zirytowaly mnie na tyle, ze polecam kupno PS3 - z czystej zlosliwosci. Przy okazji bedziesz sie dobrze bawil i tak. O ile sama konsolka MS jest fajna, ba, w wiekszosci aspektow moim zdaniem przebija PS3, tak polityka firmy Billa jest niestety zenujaca. Pozostaje "zaglosowac" portfelem.

zalezy mi na gierkach w stylu gta IV, assasins creed, uncharted, colin mcrea, nfs, prince of persia itd itp.. na rzie ma być podpięta pod zwykły tv 21 cali ale za ok miesiąc kupuje 42 cale HD

    Jesli mialbys grac na nextgenowych konsolach przy uzyciu CRT, to odradzalbym zakup jakiejkolwiek. Ew. PS2.

Pozdr.
Meanthord

[lame]gta na ps3?? i inne...