gtoldman sachs zaskoczył (?)

Data: 2009-07-28 12:48:38
Autor: totus
gtoldman sachs zaskoczył (?)
tomek wrote:

http://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/kolejny;bank;w;usa;zaskakuje,123,0,443515.html

jeśli analitycy tak się mylą z szacunkami to może podziękujemy im za pracę
i niech zajmą się może uprawą roli i wypasem owiec?
jeśli wysokoopłacany specjalista od finansów, który dysponuje wszystkimi
dostępnymi obecnie narzędziami nie potrafi z odpowiednim przybliżeniem
oszacować wyniku to jaki jest sens utrzymywania takiego stanowiska pracy?
na ogół zbędne stanowiska pracy są redukowane, tak ogranicza się koszty w
normalnej zdrowej firmie.

Nie potrzebnie się wahasz. Zwolnij tego analityka, który tak Cię zawiódł. Ja jestem takiego zdania jak Ty. Nie powinieneś marnować pieniędzy na utrzymywanie go.

Data: 2009-07-28 13:29:28
Autor: tomek
gtoldman sachs zaskoczył (?)

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4ml27$psj$1inews.gazeta.pl...
tomek wrote:

[...]

niestety nie mam takiej mocy
:-)
p.s.
dzięki dla Domborka za ciekawy komentarz do tego wątku

gtoldman sachs zaskoczył (?)