gumki w prysznicu

Data: 2010-01-14 22:22:24
Autor: ia
gumki w prysznicu
w dośc dużej tarczy (ze 150 otworków) mam gumki, które po pół roku zaszły kamieniem i teraz woda z tej deszczowni zamiast robić deszcz sika w przeróżne strony a z niektórych wogóle nie leci,
czym to potraktować, że by nie uszkodzić gumek?
cif activ  power takie białe mleczko kupiłem i zastanawiam się czy nie zeżre gumek,
próbowałem gumki naginać, rozkruszać na nich kamień ale to żmudna i mało efektywna robota..

pzdr
ia

Data: 2010-01-14 15:10:19
Autor: s_13
gumki w prysznicu
[...]

odkamieniacz za 99 groszy saszetka, rozpuszczasz w garnku z wrzątkiem,
odkręcasz słuchawkę i wrzucasz ją do gara, bełtasz, bełtasz i co tam
jeszcze, aż dokładnie kamień się rozpuści, problemem mogą być jego
większe warstwy w środku, zatykające otwory...

pozdrawiam
s_13

Data: 2010-01-15 08:44:07
Autor: Paweł Muszyński
gumki w prysznicu
W dniu 2010-01-15 00:10, s_13 pisze:
[...]

Albo kwasek cytrynowy za 0,40 saszetka - skłąd ten sam :D

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2010-01-15 01:19:32
Autor: Jackare
gumki w prysznicu
Użytkownik "ia" <zapytajmnie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hio1uj$hbi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gorącą wodą z kwasem cytrynowym. Wymoczyć przez 20 minut i przejdzie. pilnować by cały czas była ciepła bo temperatura jest tu katalizatorem.
--
Jackare

Data: 2010-01-15 05:28:38
Autor: kw
gumki w prysznicu
On 14 Sty, 22:22, "ia" <zapytajm...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Spray o nazwie Fist z biedronki :) rozpusci ten kamien ekspresowo a
przyda się potem także do innych miejsc, które zachodzą kamieniem
(krany, brzegi wanny, prysznica itd).

gumki w prysznicu