gumki w prysznicu

Data: 2010-01-15 01:19:32
Autor: Jackare
gumki w prysznicu
Użytkownik "ia" <zapytajmnie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hio1uj$hbi$1inews.gazeta.pl...
w dośc dużej tarczy (ze 150 otworków) mam gumki, które po pół roku zaszły kamieniem i teraz woda z tej deszczowni zamiast robić deszcz sika w przeróżne strony a z niektórych wogóle nie leci,
czym to potraktować, że by nie uszkodzić gumek?
cif activ  power takie białe mleczko kupiłem i zastanawiam się czy nie zeżre gumek,
próbowałem gumki naginać, rozkruszać na nich kamień ale to żmudna i mało efektywna robota..

pzdr
ia

Gorącą wodą z kwasem cytrynowym. Wymoczyć przez 20 minut i przejdzie. pilnować by cały czas była ciepła bo temperatura jest tu katalizatorem.
--
Jackare

gumki w prysznicu