[KwM] gumowe paski zabijają

Data: 2009-08-06 07:56:16
Autor: Wiesiek
[KwM] gumowe paski zabijają

bo inaczej można by przecież wozić ze sobš zapasowš płetwę z paskiem, prawda?

Nie dalej jak w ubiegłym tygodniu takie zdarzenie losowe jak utrata paska (już w
wodzie) u płetwy nastąpiła u mojego kolegi. Na poczatku sobie subtelnie
pomyślałem ... no to dupa.
A on z wyciagnął jakiś pęk pocietych gumek (chyba z dętki motocyklowej) i
wspólnie żeśmy "zrobili" pasek do płetwy. Myślę że solo tez by sobie poradził.
Jaki z tego morał? Przezorny zawsze w gumy zabezpieczony.
Wiesiek

--

[KwM] gumowe paski zabijają