gupie baby nie potrafią skręcać w lewo...

Data: 2010-03-24 09:10:56
Autor: grzech
gupie baby nie potrafią skręcać w lewo...
Każdy skręt w lewo na skrzyżowaniu lub zjeździe ścinają.

A jak w prawo to z takim "zamachem", jak by z wielką naczepą jechały:)

grzech
nyska

Data: 2010-03-24 09:18:43
Autor: Jackare
Użytkownik "grzech" <zulus250wytnijzero@wp.pl> napisał w wiadomości news:hochei$kdl$1inews.gazeta.pl...
>Każdy skręt w lewo na skrzyżowaniu lub zjeździe ścinają.

A jak w prawo to z takim "zamachem", jak by z wielką naczepą jechały:)

tego nie zauważyłem, choć analogicznie do lewoskrętów powinny ciąć po borsztajnach czego też nie zaobserwowałem ani jako pieszy ani z samochodu.
--
Jackare

gupie baby nie potrafią skręcać w lewo...