gupie baby nie potrafią skręcać w lewo...

Data: 2010-03-24 11:03:18
Autor: J.F.
gupie baby nie potrafią skręcać w lewo...
Użytkownik "Jackare" <jackare@interia.pl> napisał
zaczynam to traktować jak regułe. Poobserwujcie - też zaczniecie. Kto tym krowom dał uprawnienia ? Każdy skręt w lewo na skrzyżowaniu lub zjeździe ścinają. Nierzadko lecą po cięciwie takiej jak F1. Strach podjechać do linii zatrzymania bo zaraz jakieś babsko upierdzieli przód albo wjedzie czołowo.

Gdzie ty jezdzisz ?
Ja tam jezdze normalnie, przystaje gdzie chce, i jakos sie nie boje ze baba prowadzi.

No dobra, w drzwi mi jedna przydzwonila, ale to bylo na parkingu przy cofaniu, a maz uczciwy czlowiek.

J.

Data: 2010-03-24 11:39:25
Autor: Jackare
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hoco0t$pcg$1news.onet.pl...
[...]

najwięcej po GOPie. Sporo po całej Polsce, czasem trochę po Europie.
--
Jackare

Data: 2010-03-24 12:25:50
Autor: Artur\(m\)
> [...]

Gdzie ty jezdzisz ?
Ja tam jezdze normalnie, przystaje gdzie chce, i jakos sie nie boje

Jeździsz normalnie, ale mało.
Miałem przypadek skrętu w lewo z prawego pasa, przed maską.
Miałem przypadek skrętu w lewo na zakazie i tak ustawionych "pachołkach"
że fizycznie nie powinno się udać. Pojechałem za nią aby choć zobaczyć
gest przeprosin. Nic z tego. Żadna kobieta nie przeprosiła,
nawet w tych ewidentnych przypadkach!!!

Artur(m)

gupie baby nie potrafią skręcać w lewo...