gupis i bidnys Zydek

Data: 2011-09-26 22:44:48
Autor: POgromca PiSioruf
gupis i bidnys Zydek
Szkoda zapalek i gdybym decydowal sie na taki desperacki krok to bym jak na zolnierza spec sluzb przystalo podpalil i wystrzelal tych skurwysynow z bylych i obecnego rzadu, Sejmu i Senatu, lby koorwa poodcinal, zyly wyprul z garla zebami a flaki na latarniach powiesil za jaja ile by sie dalo dopooki by mnie bandziory z niszczacej Polakuf mafii i wspolpracujacej z nimi policji nie zlapali i nie zabili. A pierwsza ofiara bylby Jaruzel pierdolony bandzior ktury niby Polakow ratowal przed zaglada sowieckom. Kit na uszy fotomontaz. Kolejne ofiary to Morderca Piotrowski, Pekala i Pietruszka z policyjnej bandy itd. potem az do kartoflanego kretyna co w Biedronce kupuje Tuska wina.

WY JEBANE RZADOWE SKURWYSYNY MAFIA PIERDOLONA I BANDYCKA POLICJA WRAZ Z CALYM APARATEM BANDYCKIEJ SPRAWIEDLIWOSCI DOKAD POLAKUF TAK BEDZIECIE NISZCZYC< POMAWIAC GNOIC I UPOKARZAC WY CHOOJE RZYDOWSKIE BANDYCKIE!!!

nie wzruszaja was widac skoorwysyny samospalenia Zydka. Byleby wyciszyc a tu sa tacy co nie chca byc cicho, to moze mnie sprobujecie spalic miotaczem ognia zanim was dopadne chooje pierdolone, bandziory antypolskie?

Zeby ludzie nie mieli na jedzenie a dzieci na podreczniki do szkoly?
A dla kogo wy SKOORWYSYNY TA POLITYKE PROWADZICIE?

No szczekac mi tu chooje, psy jebane wy kurwy rzadowe, wyciory pierdolone.

gupis i bidnys Zydek