guru

Data: 2009-10-23 22:24:51
Autor: van
guru
http://guru.pb.pl/

Witam,

wpadło mi to w ręce - kto i po co to organizuje? czy jak ktoś z tego grona wygra, to znaczy że jest najlepszy? czy już mam wysylać smsy na kogoś? z innej beczki: znacie tych ludzi? doradca z AZFinance w grupie z zarzadzającymi funduszami...

pozdr

Data: 2009-10-23 14:01:32
Autor: macieks
guru
On 23 Paź, 22:24, "van" <v...@philips.net> wrote:
[...]

Zabawa taka.
Dla mnie pojęcie 'guru' znaczy tyle samo co '100% pewna pozycja'. Coś
takiego w przyrodzie nie występuje :)

guru