gwarancja

Data: 2012-01-12 17:42:24
Autor: identifikator: 20040501
gwarancja
czy sklep ma obowi±zek wystawić pisemn± gwarancję?
co znaczy "gwarancja na podstwie faktury", czy taka gwarancja będzie uznawana w serwisie gigabyte? prosze o info.

Data: 2012-01-12 17:48:47
Autor: =Marcos=
gwarancja
czy sklep ma obowi±zek wystawić pisemn± gwarancję?

Nie ma obowi±zku.

co znaczy "gwarancja na podstwie faktury", czy taka gwarancja będzie uznawana w serwisie gigabyte? prosze o info.

Nie wiem jak konkretnie w Gigabyte, ale przy sprzęcie innych marek dowodem gwarancji producenta był dowód zakupu (faktura, paragon ze sklepu).

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2012-01-12 18:16:35
Autor: januszek
gwarancja
=Marcos= napisa?(a):

Nie wiem jak konkretnie w Gigabyte, ale przy sprzęcie innych marek dowodem gwarancji producenta był dowód zakupu (faktura, paragon ze sklepu).

I batonik Mars ;P

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2012-01-12 18:16:15
Autor: januszek
gwarancja
identifikator: 20040501 napisa?(a):

czy sklep ma obowiązek wystawić pisemną gwarancję?
co znaczy "gwarancja na podstwie faktury", czy taka gwarancja będzie uznawana w serwisie gigabyte? prosze o info.

Gwarancja jest dobrowolnym swiadczeniem swiadczonym przez gwaranta. Zapytaj w tym konkretnym serwisie o to, jakie konkretnie sa warunki tej konkrtnej gwarancji. j. --