gwarancja

Data: 2012-03-09 11:10:42
Autor: jola
gwarancja
Czy ktoś widział artykuły KC i ust.o.szcegul.war.sprzed.konsumenckiej. mówiące o niezbywalnym prawie do gwarancji na zakupiony nowy towar, oraz że wynosi ona minimum 2 lata?
Wiem ze te przepisy zmieniają się jak rękawiczki i nie wiem czy ja po prostu tego nie mogę znaleźć, czy może mam nieaktualne ustawy, czy może coś w tej materii się zmieniło?
Proszę o wskazanie artykułu ustaw.

Data: 2012-03-09 10:57:18
Autor: januszek
gwarancja
jola napisa?(a):

Czy ktoś widział artykuły KC i ust.o.szcegul.war.sprzed.konsumenckiej. mówiące o niezbywalnym prawie do gwarancji na zakupiony nowy towar, oraz że wynosi ona minimum 2 lata?

Nie istnieją takie przepisy. Gwaracja jak była, tak i jest dobrowolnym świadczeniem.

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-03-09 11:34:46
Autor: Liwiusz
gwarancja
W dniu 2012-03-09 11:10, jola pisze:
[...]

Nie gwarancja, tylko niezgodność z umową. 2 lata obowiązuje.

--
Liwiusz

gwarancja