gwarancja

Data: 2013-02-05 19:49:20
Autor: Majka
gwarancja
Jakiś czas temu pisałam o płatnym przeglądzie gwarancyjnym piecyka gazowego do podgrzewania wody i ,że aby zapaliła się świeczka to zlatuje 2 wiaderka wody. Dziwił się ktoś i pisał, ze to nie możliwe, bo trwało by to 2 minuty.
Po pierwszej wizycie serwisanta to i po pół godziny nie zapalała się. Dziś był po raz trzeci i już zapala w/g niego za drugim razem, a mnie jak się uda i za 3 i 5. Dzieciak w ogóle sobie nie poradzi.
Dlatego też chcę skorzystać nie z gwarancji, a z tego że towar jest niezgodny z umową. Straciłam kilka, a może w sumie i kilkanaście godzin w oczekiwaniu na serwisanta, bo nie przychodził w umówionym czasie, do tego zużył też dość sporo wody. Nie mam zamiaru więcej poświęcać czasu i nerwów, a być może i pieniędzy, bo gwarancja niedługo się skończy.
Proszę podpowiedzcie, gdzie i jak to się załatwia. Serwisant każe mi dzwonić do producenta, ale ja kupowałam w sklepie, a nie u producenta.
Dziękuję za cierpliwość w czytaniu tego i z góry dziękuję za podpowiedzi.
Majka

gwarancja